Ze flikt het al de derde keer om eruit te zien alsof er niets gebeurd is. Ergens knap, en aan de andere kant wens ik haar ook haar rust.
Maar ze loopt ook al gewoon op hakken alsof er niks gebeurd is Team denk ik idd ook, maar dan alsnog..
Ach, zij loopt onder haar kleren ook gewoon met twee kraamverbanden in een oma- onderbroek of zo'n netje.
Ik had er zo ook bij kunnen lopen hoor na Ze heeft dan idd 3x veel geluk gehad! Bij mijn 2e kon ik ook alles alsof er niets gebeurd was. Amper bloed verlies tijdens bevalling en geen schade vanonder Het kan.
Nou dat geluk gun ik haar wel na de bevalling als je al 3 x maanden de longen vuur je lijf hebt gekotst. Vindt het nog steeds zo'n leuk paar en ik vindt hem nu hij ouder wordt steeds meer op z'n moeder lijken. Sowieso altijd weer een emotioneel moment waarop je je moeder weer extra mist denk ik.
Ze zal vast wel haar tanden op elkaar bijten. Leuk gezinnetje vind ik dat, moeder leuker om te zien dan vader dat wel Ben benieuwd na de naam.
Ik vind het sneu! Binnen een paar uur alweer op de hakjes voor het oog van de wereld! Van mij had ze best nog een paar dagen in bed mogen blijven liggen!
Tja...ik was bij de eerste een wrak na de bevalling. Maar bij de 2e was ik gewoon super fit en kon ik direct lekker douchen en eten en voor mijn gevoel alweer direct naar huis. Helaas moest ik blijven omdat de kinderarts al weg was en als er in het vruchtwater is gepoept moeten de baby's nog even extra worden bekeken. Maar voor mezelf kon ik alles weer.
En zodra ze binnen is wordt ze gewoon met de rolstoel weer naar haar bed gebracht. Eens met @Champetter .. knap dat je een paar uur na de bevalling er zo weer bij staat, maar de mensheid kan echt wel een dag of 2 wachten totdat we de eerste beelden zien.
Ik vind het Nederlandse model beter. Papa komt met baby naar buiten, moeder mag lekker nog even voor Pampus liggen. Maar ik vind het wel leuk voor ze.
Ook jij kunt deze look creëren! ... Met een persoonlijke stylist en modeontwerper, en de juiste medicijnen om het op hakjes staan voor even niet al te pijnlijk te maken. Maar het is nogal wat, zo vlak na de bevalling. En reken maar dat ze thuis lekker met de baby op bed gaat. Dat is vast de beloning die ze zichzelf in het vooruitzicht stelt voor na het fotomoment.
Na beide had ik dit ook makkelijk gekund. Ik ben verschrikkelijk slecht in zwanger zijn ( lees bedrust/premature weeen/bekken aan gort) maar bevallen en daarna herstellen is voor mij een eitje( incl die bekken) Ik hoop maar dat dat voor haar ook zo is. En natuurlijk gaan die hakken uit zodra ze binnen is, dan gaat ze gewoon in een rolstoel weer naar haar bedje.
Ik denk albert,arthur of james James komt al in de familie voor (kates broer en een neefje van william), dus dat maakt het lastiger.