Wij kijken elke avond Maar wat ik nu al wéken roep tegen C: ‘wáárom heeft die gastvrouw (die de rol van Sergio heeft overgenomen) nog nooit een ander pak aangehad dan dat oranje?’ Ik bedoel: staat haar enig hoor en ik snap dat als ze het een paar dagen achter elkaar aan heeft, die opnames dan achter elkaar hebben plaatsgevonden maar serieus? Ze heeft het nu al maanden aan Kijken jullie ook?
Jaaah elke avond wordt het opgenomen. En ik vind Denise helemaal niet leuk, ze is zo semi-grappig. Ik wil Sergio terug...!!! Victor vind ik niet erg om naar te kijken
Ik kijk het ook. Ik ben dol op ongemakkelijke situaties en hoe mensen dan reageren. Kijk je ook lang leve de liefde @Iertje81? Dat vind ik nog leuker. Echt dikke humor, vooral die samenvattingen op YouTube. We zullen maar zeggen op ieder potje past een dekseltje
Dat is ook zo fantastisch Dat was toch ook die met die jongen die afbak croissantjes op de inductie legde En het mooie is: als lang leve afgelopen is, begint first dates
Doe mij maar de engelse versie. Zéker nu Sergio er niet stond. Die Hagenees van gister zeg… pfff.. ik heb m doorgespoeld (het programma, niet de Hagenees zélf ). Ik kon er niet naar kijken
Ken iemand die eraan mee heeft gedaan. Op de menukaart staan gespreksonderwerpen en niemand hoeft te betalen. Als ze pinnen, pinnen ze 1 cent. Kijk alleen voor Victor
Haha echt? Ik had wel van iemand gehoord dat ie even bij de tafel werd weggehaald en (buiten de camera om) het verzoek kreeg om over andere onderwerpen te gaan praten. Ik kijk overigens nooit meer. Beetje teveel van hetzelfde...