Ik heb hier echt zin in! Een seizoen met allemaal (halve) finalisten. Zou eigenlijk enkel op videoland komen, maar door het gat van de voice komt het ook op rtl. Wel met de mogelijkheid vooruit kijken op Videoland. De kandidaten die zich nog een keer gaan bewijzen zijn: Bertie Steur, Carlos Platier Luna, Dio, Dominique Hazeleger, Edith Bosch, Ferry Doedens, Gregory Sedoc, Hugo Kennis, Jan Bronninkreef, Kay Nambiar, Krystl Pullens, Mariana Verkerk, Niels Gomperts, Rita Berger, Sebastiaan Labrie en Thomas Dekker. Wie gaat ook kijken? 24 februari de eerste aflevering op rtl en de eerste twee op Videoland.
Ja superleuk! Had het helemaal gemist tot nu toe, maar ik zag het net toevallig op fb voorbij komen. Leuke kandidaten ook (bijna allemaal ).
Jaaa, ik ga zeker kijken! Leuk ook met echt fanatieke kandidaten die er echt voor gaan. Nu al zin in!
Jaaaa!! Zag het op instagram en werd er helemaal enthousiast van Wordt hopelijk een lekker heftig seizoen
Ja superleuk! Leuke fanatieke kandidaten. Zal een mooie strijd worden denk ik. Alleen laten ze het hopelijk niet zo belachelijk lang lopen als de vorige keer. Maar veel beter dan the Voice
Yes, wij gaan uiteraard ook kijken! Ken volgens mij alleen niemand, behalve Ferry Doedens. Ik volg ER pas weer sinds het afgelopen seizoen, daarvoor jaren niet gekeken.
Oh wat leuk zeg!!! Ga ik weer kwijlen bij Carlos en Hugo haha (ja, ik weet dat Hugo niet op vrouwen valt ) Ook een aantal andere leuke mensen zie ik, waaronder Bertie, Dio, Edith en Ferry. Gaat geen belletje rinkelen bij álle namen bij mij. Ben benieuwd hoe die er IRL uit zien: of ik dan alsnog iemand er van herken. Enige waar ik NIET naar uitkijk is Mariana! Edit: opgenomen in Zanzibar zie ik. Interessant!
Ohh mijn hemel kan Mariana deze aflevering niet meteen naar huis? Vond haar de vorige keer ook al zo rete irritant..
Ik vond Mariana vorige keer ook stom, en ergens zou ik het nu leuk vinden als ze nog een tijdje er in blijft. Geeft wel wat reuring waarschijnlijk hier en daar
Sneu voor Kay en Gregory dat ze langer in het vliegtuig hebben gezeten dan op het eiland. Maar wel mooi dat het spel echt zo hard gespeeld wordt. Was al dat eiland gehop uit het vorige seizoen al snel zat. Heb de tweede aflevering ook al gezien en vind het echt leuke proeven ook tot nu toe. Echte Robinson proeven