Zwanger :-)

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Daniv1, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daniv1

Daniv1 Lid

May 9, 2014
    23
    2
    3
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik lees al een paar weekjes mee hier op het forum en heb besloten om ook een onderwerpje hier op het forum te openen.

Op 15 maart ben ik gestopt met de pil, op 27 mrt zijn we 4 weken op vakantie gegaan.
    Net na Pasen in April van vakantie terug gekomen en was niet ongesteld geworden, ik dacht dat dit wel kon kloppen net na het stoppen met de pil dus maakte me eigenlijk niet druk.

Op zondag 27 april voor de zekerheid een test gedaan van kruidvat en deze had meteen een donker roze streep, we waren helemaal in shock, zo snel ? Heb dus helemaal geen natuurlijke menstruatie gehad maar meteen zwanger. Uiteraard ook heel blij.

Ik wist niet precies hoe ver ik al was dus kreeg op 14 mei de eerste echo, daar was ik 7 weken en 4 dagen en zagen we een prachtig kloppend hartje.

Helaas deze week wat bloedingen gehad, en voor de zekerheid nog een echo, maar alles zag er goed uit en was goed gegroeid.

Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger en het gaat verder erg goed, gelukkig tot nu toe niet veel last van misselijkheid alleen een beetje moe soms.

Ik ga lekker mee lezen hier op het forum, want ben heel benieuwd naar alle dingen die ik hier kan vinden.

2. selina1212

selina1212 Actief lid

Apr 17, 2012
    134
    0
    0
    Gefeliciteerd en geniet er van!

Liefs

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901