Kom niet aan mijn kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Within, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Zit nu de film te kijken, wow wat is die heftig. En gewoon te bizar voor woorden dat het verhaal ook waargebeurd is... Dan kijk je naar je eigen kleintje en kan je je gewoon niet voorstellen hoe die moeder zich heeft gevoeld...

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    waar???

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Kun je die niet terugkijken op uitzending gemist?

4. Within

Within Niet meer actief

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Not Without My Daughter is ook zo'n soort film, ook heel heftig en ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

De film is idd mooi maar het boek is nog mooier :)

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Klopt, dacht ik later ook aan. Ik heb echt zitten huilen! Wat een ellende is er dan ook op de wereld en wat heb ik het dan goed, denk ik dan.

8. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Heb de film ook gezien al een tijdje geleden. Heb echt zitten janken. Zo heftig

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.677
    113
    Die film is een puur stuk propaganda, gebaseerd op een gegeven (iraans-amerikaans gezin gaat naar iran, moeder en kind gaan terug naar de usa zonder medeweten van vader) maar de rest moet je met niet een korrel, maar een heel groot vat zout nemen. De manier waarop over Iran gesproken wordt in de film zegt genoeg, vooral voor iedereen die Iran ook maar een beetje kent. Kijk voor de balans ook eens de documentaire "without my daughter", het antwoord van vader.

Die Betty is altijd in haar publieke optredens de achternaam blijven voeren van de man die ze zo beschuldigt... Waarom zou dat toch zijn???

Deel Deze Pagina