hier goed, inmiddels alweer 22 weken en een goede 20 weken echo gehad. En... ik krijg een zoon! Voel hem elke dag wel een paar keer trappen en mn vriend inmiddels ook al 2 keer
Hier is de kleine alweer een beetje ziekjes, maar haar tandjes zijn aan het door komen, 2 voortanden in dr onderkaak dus over een tijdje ziet ze eruit als een ondersteboven konijntje hihi hoe is het met de rest?
Hoi allemaal, Tijdje weggeweest maar ben nu terug met goed nieuws: ik ben zwanger! Gisteren week 8 alweer dus het gaat vlot. Ben wel héél erg misselijk en ziek geweest 2 weken geleden. Kon niks eten en werd daardoor helemaal slapjes. Was best moeilijk om op werk gewoon te doen alsof er niks aan de hand was, terwijl ik me vanbinnen als een oude dweil voelde. Maar gelukkig gaat het nu beter. Eet nog steeds wat minder dan normaal en heb wel vlagen van misselijkheid, maar het gaat de goede kant op. Volgende week eerste echo, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Verder hebben we ons maar alvast ingeschreven bij 3 kdv'en hier in de buurt. Ik moet zeggen dat ik het een beetje raar vond om die formulieren al in te sturen voordat we het hartje überhaupt hadden horen kloppen, maar goed ze zeiden dat hoe eerder ik zou inschrijven hoe grotere de kans is dat we de dagen krijgen die voor ons het beste uitkomen, dus sja... Ik heb trouwens ook zitten kijken bij de Morgenster voor zwangerschapsyoga. Ik zat al voordat ik zwanger werd op normale yoga, en mijn docent daar heeft aangegeven dat ik het mag blijven doen zolang ik me er goed bij voel. Maar ik denk dat het sociale aspect aan zwangerschapsyoga wel een pluspunt is, gezien dit mijn eerste kindje wordt en ik ook geen zwangere vriendinnen heb (en eigenlijk gewoon heel weinig vrienden met kinderen). Dus ik denk dat ik normale yoga probeer te blijven doen tot de 5de of 6de maand, en dat ik dan overstap op zwangerschapsyoga. Fijne dag nog allemaal!
Hi Bendi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb vanavond een proefles zwangerschapsyoga, weet even niet meer hoe het heet, maar niet de morgenster in elk geval. Ben heel benieuwd! Denk idd dat gewone yoga geen kwaad kan, als je maar goed naar je lijf luistert. Straks met een dikke buik lukt het ws toch niet meer om met je benen in je nek achterstevoren en dubbelgevouwen te liggen Succes met de echo volgende week!
Dag dames, Fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat en de kleintjes Super leuk Bendi dat je zwanger bent gefeliciteerd!! Geniet ervan ook van de periodes waar jij jezelf zwak in voelt Probeer ik ook. Ik ben nu zelf bijna op de helft over 2 weken de 20 weken echo. Leuk Yanika dat je een jongen krijgt en alles er goed uitzag! Ik ben ook erg benieuwd. Lichamelijk voel ik mezelf wat minder en gaat het ook niet zo goed in combinatie met mijn werkzaamheden. Maar komt vast allemaal goed!