Hallo allemaal, Ik zit al enige tijd over het volgende te dubben. Sinds vorig jaar hebben we een dochter erbij mogen krijgen, we hebben nu dus twee kinderen. De bevalling ging zeer makkelijk dus de trauma van nog een bevalling heb ik niet. Ik zou op zich wel een derde willen (nu nog niet,maar over een half jaartje ofzo zou ik best wel weer willen knutselen voor een derde). Wat betekent het praktisch en kostentechnisch gezien een derde erbij?? Ik hoor bijvoorbeeld dat je toch een bredere auto moet hebben met die kinderstoelen van tegenwoordig. Ik ben op dit moment werkloos en let dus wel op de centen, maar vind aan de andere kant ook niet dat me dat ervan moet weerhouden..... Ik hoop dat jullie je ideeen ook eens op papier willen zetten, als je twijvelt of als je al 3 of meer kinderen hebt... elke reactie wordt gewaardeerd..
jammer dat je nog geen reacties hebt gehad. wij hebben zelf nu ook 2kindjes en als ik in mn hart kijk wil ik graag nog een 3de. maar idd zijn er de praktische dingen waar ik een beetje tegenaan loop. zo hebben wij maar 3slaapkamers en een zolder. een optie is om de zolder aan te passen, maar dat kost toch ook wel weer wat. de 2oudste op 1kamer wil ik liever niet want we hebben nu een meisje (bijna 3jr) en een jongen (bijna 9mnd) en een baby bij 1van de kids lijkt me ook niet echt wat. en idd dan heb je nog de auto, want wel iedereen moet mee kunnen als we een dagje weggaan. ik hoop dat er wat meer reacties gaan komen. liefs doris
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/265780-derde-kindje.html Er zijn op andere plaatsen op het forum al wel reactie's op dezelfde vraag gegeven. Ik deel zelf de twijfel met jullie. Gevoel en verstand zitten niet op 1 lijn