Ik knuffel mijn kat ook gewoon suf. Man doet de kattenbak. Overigens las ik dat je eerder toxoplasmose kan krijgen van tuinieren dan van een kat. @Nino12 40 weken vandaag!! Al voortekenen?
vannacht 1,5 uur wakker gelegen met onregelmatige weeen en jawel weer helemaal niks…… dus we wachten maar weer
nog steeds aan het afwachten! Dagen duren lang haha! Maar het gaat wel goed hoor. Hoe is het met jou???
Ik dacht heel even dat het al begonnen was haha. Met mij alles goed hoor. 25 weken alweer, het schiet wel op zo!
@Nino12 Ik hoop dat het wachten niet lang meer duurt. Zo dichtbij wil je je kleintje echt snel vast kunnen houden, hihi.
Ja zeker en succes met de laatste loodjes. Ik weet nu al dat ik vanaf 37 weken heel ongeduldig ga zijn
Lieve meiden helaas nog steeds geen baby ik had even wat tijd voor mijzelf genomen vandaar ook niet zo actief. Dinsdag bij de vk geweest, ze konden niet strippen omdat de baby nog steeds niet is ingedaald….. heb nu oefeningen om te kijken of het daar mee lukt. Vrijdag weer terug om te zien of ze dan wel kunnen strippen, zo niet wordt er een plan gemaakt met de gynaecoloog. Dus heel hard duimen dat ze vrijdag wel is ingedaald!