Ja vervelend he! Ik heb het al jaren, mijn moeder ook. Dus in mijn geval niet puur zwangerschapskwaal, hoewel nu wel wat erger. Magnesium badjes of magnesium kauwtabletten gebruiken kan helpen, en regelmatig bewegen als wandelen. Maar weet eerlijk gezegd niet of je nu extra magnesium mag slikken..
Dat denk ik niet. Ik ben toch in ieder geval niet zo van de eindeloze supplementen tijdens de zwangerschap. Ik neem momenteel ook enkel foliumzuur. Ik moet vandaag een bloedname laten doen bij de huisarts dus zal het ook eens vragen of zij iets weet. Ik dacht zelf aan een verzwaringsdeken ofzo, maar weet niet of het veel effect heeft. Vandaag ook voor het eerst overgeven. Zou ik nu echt op het hoogtepunt zitten.
Nee ik ook niet hoor, maar een (voeten)badje zou wel echt verlichting kunnen geven. Verzwaring helpt bij mij persoonlijk niet, eigenlijk alleen bewegen of mijn benen erg hoog leggen. Alsof ik 45° moet bereiken zegmaar Hopelijk vind je iets wat jou helpt! En succes bij de huisarts vandaag.
Hier gisteren wel even de schrik van m'n leven was bij vriendin aan het eten en dacht al wat nattigs te voelen (sorry voor tmi...) dus naar het toilet. Enorm veel slijm met roze afscheiding erin. Ook met vegen was duidelijk wat bloedverlies. Natuurlijk niet mega veel, het leek vooral meer door het slijm. Maar dat in combinatie met de krampen van gisteren en ik mij deze week zo beroerd voelde Hopelijk is het niks, ik voel mij nog steeds goed zwanger. En het verlies was incidenteel (ook niks geks gedaan ofzo). Maar ben enorm blij dat ik om 11.30 een echo heb. Hopelijk is alles goed, zou toch vreselijk zijn zo 1 dag voor de 12 weken ik probeer er maar niet aan te denken en vertrouwen te hebben dat het goed komt
gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat naar dat het een traumatische bevalling was. Lekker genieten van jullie meisje
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat heftig zeg, een traumatische bevalling. Wat zal dat moeilijk zijn geweest. Hopelijk kun je hier straks wat mee om te gaan verwerken. Maar voor nu genieten.. fijn dat jullie het nu beiden goed doen!
Aah das even schrikken ja! Maar zegt waarschijnlijk helemaal niets, zeker niet als het niet heel veel was. Fijn dat je idd vandaag de echo hebt, succes!
Magnesium slikken al geprobeerd? Even uit mijn hoofd hoor.. ik had geen rusteloze benen maar wel verkrampingen en de magnesium hielp wel iets.
@Nino12 oh wat vreselijk dat de bevalling zo heftig was. Gelukkig is alles goed met jullie kleine meid en kunnen jullie er nu van genieten! @Newbie123 ik had extreem last van rusteloze benen, zo erg dat ik gewoon echt het laatste trimester nog maar 3 uur per nacht sliep met geluk. Niks hielp, totdat ik Floradix Ijzer gebruikte. Binnen een paar dagen was het gewoon echt vele malen minder!! Kon eindelijk gewoon weer slapen
@Nino12 Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat naar dat de bevalling zo traumatisch was. Hopelijk herstel je snel, zowel lichamelijk als geestelijk. Heb even iets gemist denk ik. Wie is er van de lijst?
@Nino12 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lekker van genieten. Hopelijk kan je de traumatische bevalling een plekje geven en het snel acht er je te laten.
@Nino12 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! hopelijk heb je een goed en vlot herstel, zowel mentaal als lichamelijk. Dikke knuffel!
Hoi lieve dames. De echo is helemaal goed gelukkig! Baby groeit hard en heeft nu al lange benen we zijn in de wolken❤️ ik zal even een fotootje toevoegen zo.
Allereerst, van harte gefeliciteerd!!!♥️ Oh jeetje meis, neem de tijd om het te verwerken. Blij toe kunnen jullie wel van jullie kleine meisje genieten! Mocht je behoefte hebben om er over te praten (wat ik ook zeker kan aanraden om het te kunnen verwerken), staat mijn pb box altijd open. Dikke knuffel!♥️
Ah ik keek hier overheen op mijn mobiel, wat fijn dat de echo in orde was. Hele mooie echo heb je daar!