First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Oeeeeh @Flowertje27 ik zie nu dat jij gister de geslachtsbepaling had :eek: Heb ik de uitkomst gemist? Ben benieuwd!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  2. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    Ooooo jaaa ik kreeg geen meldingen meer van hier. We krijgen een meisje!!!!♥️
     
    TikusSabrina, curlymom, Sjuwene en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    #263 Flowertje27, 28 sep 2021
    Laatst bewerkt: 28 sep 2021
    Ik had een echo met 6.2 weken en een mooi kloppend hartje te zien , wel inwendig. Het was toen slechts 4mm en lastig te meten. Vanaf 5,5 begint het hartje langzaam te kloppen; soms ietsje later. :)
     
    TikusSabrina, GabrielaH en Ines98 vinden dit leuk.
  4. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    Het hartje klopt met 6+ weken hoor. Als het nog niet klopt ben je minder ver.
     
    Ines98 vindt dit leuk.
  5. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Nu lekker roze shoppen ❤️
     
    TikusSabrina en Flowertje27 vinden dit leuk.
  6. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    Wow wat spannend Meis!! Je weet gewoon nu al dat je over 2,5 week je meisje in je armen hebt, hoe mooi is dat ♥️
     
    TikusSabrina en Daantjeee vinden dit leuk.
  7. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    @Ines98 hoe gaat het nu met je? Krijg je een vroegere echo?
     
  8. Ines98

    Ines98 Actief lid

    3 sep 2021
    222
    157
    43
    Vrouw
    Ik kreeg weer even geen meldingen van deze groep en dan vergeet ik het weer omdat ik in verschillende groepen zit sorry! Maar lief dat je aan me denkt!
    Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest omdat ik gisterenochtend wat bloedverlies had ( weet niet of ik dat al had gezegd )
    Maar alles zag er goed uit ik was inderdaad ongeveer 5 weken en 3 dagen, het vruchtje was 2 mm groot alleen het hartje klopte nog niet maar dat is nog iets te vroeg WSS.
    Dus ik ben heel blij alleen kan ik nog niet helemaal gerust zijn want het belangrijkste moet nog gebeuren natuurlijk, hopelijk klopt over 2 weken het hartje en is het goed gegroeid
     
    TikusSabrina en Flowertje27 vinden dit leuk.
  9. curlymom

    curlymom Actief lid

    20 sep 2021
    123
    129
    43
    Vrouw
    Oh, spannend!
    De laatste loodjes zijn nu echt aangebroken…
    Oei, bekkeninstabiliteit lijkt me inderdaad heel zwaar! Wel goed in de gaten houden hoe het zich na je bevalling herstelt. Wellicht kan fysio (en oefeningen) je daarbij straks helpen…
    En dat je eten iedere keer omhoog komt is ook waardeloos!

    Bij mij wordt de druk op de blaas gelukkig wat minder. En ik heb gelukkig ook niet meer zo’n opgeblazen gevoel.
    Het trekkerige gevoel in mijn buik is nu met name ‘s avonds als in de relaxmodus zit.
    Ik mag niet klagen, dus dat doe ik dan ook maar niet :)
     
    TikusSabrina en Daantjeee vinden dit leuk.
  10. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    Oh wat een goed nieuws! 5.3 is waarschijnlijk nog net een paar dagen te vroeg inderdaad, maar 2mm is helemaal prima, dus het groeit wel!
    Super spannend, ik ga voor je duimen. Wilde ze geen controle echo doen na 1 week om te checken of het hartje is gaan kloppen? Ik had met 6.2 een vruchtje met kloppend hartje van circa 4mm (ze kon het niet meten) en dat vond ze eigenlijk te klein, dus kreeg ik na een week een nieuwe echo (toen was t opeens wel de perfecte grootte)
     
    TikusSabrina en Ines98 vinden dit leuk.
  11. Ines98

    Ines98 Actief lid

    3 sep 2021
    222
    157
    43
    Vrouw
    Ze heeft niks over een extra echo gezegd nee maar de afspraak van 13 oktober stond al vast als onze eerste echo. Maar een extra echo zal dus waarschijnlijk niet nodig zijn. Is 2mm zeker groot genoeg voor 5.3 weken?
    En 4mm was te klein voor 6.2 weken dan? Hoeveel moest het dan zijn? Want daar vind ik ook verschillende dingen van terug , ik kan er niet aan uit hoe groot het eigelijk per week moet zijn... En dat is heel goed nieuws voor jullie ! Ben blij voor je !
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  12. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.882
    2.272
    113
    Vrouw
    ze zei dat het wel erg klein was. Maakte mij erg onzeker. Ik kon er ook maar weinig over vinden, maar las hier veel verhalen van vrouwen waarbij ze ook gewoon 4mm waren met begin 6 weken. Ze groeien 1mm per dag rond dat termijn. Ik denk ook dat ze gewoon niet goed kunnen meten met dat termijn want wat is nou een mm. Maar ben nu inmiddels 15,5 week en de baby loop zelfs voor op groei nu; zegt dus helemaal niks!
     
    TikusSabrina en Ines98 vinden dit leuk.
  13. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    @Daantjeee Wat een heerlijk idee dat je lekker kunt gaan aftellen nu! Geniet van de laatste paar weekjes dat jullie kleintje nog in je buik zit.

    @Flowertje27 Super leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd! Hier nog 7 weken wachten totdat ik weet wat het gaat worden.. Arghh!

    @Ines98 Wat een super fijn nieuws! Blij om te horen dat alles naar omstandigheden dus goed gaat. Hopelijk kun je nu wat rustiger toe leven naar je echo over 2 weken.
     
  14. Jacks07

    Jacks07 Actief lid

    3 aug 2021
    111
    87
    28
    Vrouw
    De misselijkheid begint me enorm op te breken. Ik kan niks eten, kan niks doen. Afgelopen dagen ook mega last van diarree gehad. Zaterdag vliegen we terug naar Amsterdam! Vanmorgen nog nagevraagd of we eerder konden maar helaas. Ik ben de uren aan het aftellen…
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  15. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ah wat ontzettend balen! Zo wil je je vakantie niet eindigen, maar kan ook goed begrijpen dat je lekker in je eigen bedje wil slapen als je zo beroerd bent. Beterschap en goede terugreis alvast!
     
    Jacks07 vindt dit leuk.
  16. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.553
    3.020
    113
    Vrouw
    @Daantjeee oh wat goed meid!!! Dat is echt bijna! Echt super leuk! Nou, dat word even met veel verlangen afwachten!
     
    TikusSabrina en Daantjeee vinden dit leuk.
  17. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.553
    3.020
    113
    Vrouw
    Klopt helemaal! Het is mooi als het hartje al met 5 weken 5 dagen begint te kloppen! Dat is het aller vroegst wat ze hebben kunnen zien, maar idd gebeurd het vaak dat het pas later begint.. wel mooi dat jij al met 6 weken 2 dagen een mooi kloppen hartje hebt kunnen zien , en idd rond die periode zijn ze echt moeilijk te meten:oops: soms zie je echt alleen een vlekje met een knipperende stipje:roflmao:
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  18. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.553
    3.020
    113
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat door de bloedverlies je echt onzeker gaat voelen, maar enige wat je nu kan doen is afwachten, helaas! Hopelijk heb je over twee weken een mooie echo met een mooi kloppend hartje meid!
     
    TikusSabrina en Ines98 vinden dit leuk.
  19. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Hi Ladies,

    Ik ben weer lost haha. Ik dacht dat ik ook in deze groep zat, maar kon deze groep niet meer terug vinden.. gelukkig nu wel weer gevonden! Ik vind het soms nog echt zoeken op deze website.
     
  20. KJB

    KJB Actief lid

    2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Herkenbaar haha. Volgens mij zaten wij allebei in een soortgelijke groep met bijna dezelfde naam, maar die kan ik ook niet meer vinden.
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina