Onze mini is helemaal goedgekeurd! Ze zei al meteen dat ze een hartslag zag, terwijl hij/zij nog niet eens goed in beeld was! Ook de grootte klopt precies volgens het termijn ❤️ Hartslag was ook helemaal goed! Zo intens gelukkig en dankbaar ❤️
Oh wat leuk zeg!! En het komt nu echt ook heel dichtbij! Lekker genieten in je bubbel en voor je het weet is hij er al ❤️
Hi lieve meiden, Ik zou mezelf graag bij de groep willen vroegen, ben op moment 6+5 weken zwanger volgens eigen berekening 15-11-23 uitgerekend dus misschien een beetje vroeg maar met hopelijk een goede eerste echo a.s. donderdag 30-3 met 7+1 weken kan ik de komende tijd fijn mee lezen. Gelukkig mogen we donderdag al vroeg om 9.10. Ik voel me buiten dat ik vreselijk moe ben n kan slapen waar ik zit sta of lig verder wel goed, gedurende de dagen last van misselijkheidsvlagen met daarop maagzuur, ik ruik alles ontzettend heftig en heb zin in alles maar zit heel snel vol en mn darmen die wat van slag zijn. Ondanks ik een goed gevoel heb bij de echo ben ik wel ontzettend onzeker en bang na mijn vroege miskraam afgelopen januari. Hopend op een kleine spruit met een mooi kloppend hartje. Liefs x
@Ricche15 Altijd welkom hier hoor! Spannend dat je weer zwanger bent na een vmk. Nog een paar daagjes geduld dus. Je symptomen klinken hoopgevend!
Lief, dank je wel! Ja heel spannend, nog even geduld.. Ik hoop het, ik zal hier iets laten weten donderdag (goed of slecht) en zal verder lekker meelezen.
Helaas niet gelukt. Drie pogingen gedaan, maar meneer ging echt niet van z'n plek. Vond het goed pijnlijk, gyn moest zoveel kracht zetten dat hij er twee keer bijna van uitgleed. Maar zou het een volgende keer wel weer proberen. Nu dus onder controle bij het ziekenhuis en volgende week een afspraak. Tot die tijd nadenken over vaginaal of keizersnede. Vind dat een pittige keuze...
Wat balen zeg! En vervelend dat het je pijn deed. Succes met je keuze! Laat je goed informeren, lees eens wat ervaringen hier en daar, en verder kan alleen jij de beslissing maken wat voor jou het beste voelt. Gelukkig heb je nog heel eventjes en hoef je niet direct nu een besluit te nemen!
Lieve meiden, bedankt allemaal voor de felicitaties. Wij zitten helemaal in een babybubbel met echt een super zoete baby. Hij drinkt en slaapt en slaapt super goed in de nacht. Zoals beloofd zou ik ook mijn bevalling samenvatten. 06:30 moest ik mij melden 23-3-23 en om 07:16 werden mijn vliezen gebroken met als volgende stap meteen aan de weeënopwekkers. Die deden goed zijn werk en om 11:00 zat ik al op de 4 cm ontsluiting, enige nadeel ik kwam in een weeenstorm, om deze op te vangen heb ik een morfinepomp gekregen (wat was dit een opluchting). Helaas vorderde de ontsluiting niet en zat ik op 14:30 pas op de 5 cm en om 16:30 nog steeds. Alleen had ik al enorme persdrang en werkte de morfine niet meer. De enige optie die de verloskundige zag was om een ruggenprik te nemen en de weeen verder te verhogen, ik wilde eigenlijk echt geen ruggenprik maar ik wilde ook niet nog langer persweeen wegpuffen en mezelf uitputten. Toch voor de ruggenprik gegaan en wat was dit fijn zeg! Ik was weer even terug op aarde, na 1,5 zat ik meteen op de 9,5 cm. 19:50 mocht ik dan eindelijk gaan persen, maar helaas waren de weeen te kort en moest ik op eigen kracht verder, alleen mijn energie was zodanig op na ruim 13 dat dit heel zwaar was. Uiteindelijk ben ik geholpen door de vacuümpomp en was daar om 20:55 onze kleine man. Ondanks de best heftige en pittige bevalling zou ik het zo over doen, het is het echt allemaal waard. Hierbij ook een foto van onze trots
Dat klinkt als een pittige klus zeg! Maar wat fijn dat je het ook ontzettend waard vond, en dat je nu op zo'n roze wolk zit! Wat een heeeele schattige baby ❤ Geniet ervan!
Dat klinkt zeker als een pittige bevalling zeg, maar heel fijn dat de morfinepomp en later de ruggenprik het wat dragelijker voor je hebben kunnen maken! Vind het zelf ook echt een geruststellend idee dat die opties er zijn wanneer het echt niet meer gaat . En wat een prachtig mannetje zeg en wat super dat hij het zo goed doet!
Het is hier nu echt wel echt van dag tot dag leven zeg! Inmiddels de 39 weken voorbij en ik moet zeggen dat ik er nu echt wel heel erg klaar mee begin te zijn! Ik wacht echt met smart tot het moment dat ik eindelijk weeën ga krijgen en hij er straks gewoon echt is. Ik heb de laatste paar nachten ook ineens enórme last van nachtelijke zweetaanvallen. Dan word ik gewoon echt zijknat wakker alsof je net onder de douche vandaan komt zo nat, echt vreselijk vies voelt dat! Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen dit na de bevalling hebben, maar ik wist niet dat dit tijdens de zwangerschap ook een ding kon zijn? Onze slaapkamer is echt super koel (rond de 13 graden in de nacht) dus daar ligt het ook echt niet aan, en ziek/koortsig ben ik ook niet. Super vreemd!
Dat klinkt pittig! Maar wat een prachtig mannetje heb je er voor in de plaats gekregen! Hopelijk kan je het allemaal een plaatsje geven.