First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Oh echt wel! Er zal den zelfs een kloppend hartje te zien zijn!!! :rolleyes:. En een heel mini mensje.. kan je natuurlijk niet allemaal goed onderscheiden maar je ziet het hoofdje, lichaampje en de puntjes waar de ledematen komen!!! En als alles goed gaat zelfs een kloppend hartje! Het is zo perfect!

    Oh :roflmao: uhm ja Akward.. maar je kan die stap ook overslaan als je wilt! Je kan dan gelijk een afspraak bij een verloskundig praktijk in de buurt maken! Meestal hebben ze de optie voor een vroege echo! Die ligt da tussen de 6 en 7 weken, aangezien dan dus het kloppend hartje gezien kan worden! :)
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  2. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ah top dat ga ik doen!.
    Dank je wel!!
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    You're welcome girl!!
    Voor de eerste echo ben ik dan 6 weken en 5 dagen! Hopelijk een heerlijk kloppend hartje!
    En Hopelijk bij jou ook!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  4. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Oh trouwens @Sjuwene voel jij je darmen ook zo gek bewegen?? Dat heb ik daarnet gevoeld, vond het best geinig.. zo'n trillende darm, achtbaan gevoel:roflmao::roflmao:
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  5. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Haha nee dat gevoel heb ik niet gehad.
    Ik had wel, had honger maar toch ook weer niet..
    Maar daar heb ik nu geen last van.
    Voel me wel.opgeblazen :roflmao:
     
  6. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ik ben zondag 4 weken.
    Ben echt benieuwd is echt een hele nieuwe ervaring dit. Besef het eigenlijk nog niet haha
    Jaa daar gaan we voor kloppend hartje!!
    Moet gewoon!!
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  7. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    In het begin had ik dat ook! Honger joh, werd soms 4 - 5 uur in de nacht wakker om te eten en crackers deden het niet hoor ! Gewoon 1 hele boterham:roflmao: met een kop thee!! Dat darmen gedoe voelde ik ook vandaag pas:oops: vandaag precies 4 weken, misschien komt het bij jou nog

    Oh Edit: en als ik overdag bedonderd word door de honger weet ik ook nooit wat te eten
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  8. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Haha ja dit hen ik dan wel. Word gewoon wakker met honger, terwijl ik dat nooit had.
    Ik kan letterlijk een hele dag niet eten haha.
    Maar nu gaat dat niet. Mw buik gromt gewoon
    Ben benieuwd hoe dat voelt dat met je darmen haha
     
  9. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa precies, m'n buik gromt ook! En het laat echt helemaal niks anders doen!
    Dat met je darmen, voelt gwn beetje als een spastische darm:oops: zo'n trilling, die raar gevoel dat je voelt door de achtbaan!! Zo leip eigenlijk:eek::D en nu daarnet voelde ik wat lichte menstruatie achtig krampjes maar zo rond om en boven m'n navelo_O wicked
     
  10. Niena01

    Niena01 Bekend lid

    3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Leuk topic meiden! Veel plezier met schrijven met elkaar! Ik heb echt van beide kinderen vriendinnen voor het leven aan dit forum overgehouden. Van mijn oudste zoon is dat inmiddels al 11jaar contact zo bijzonder! Is er ook al een uitgerekend in mei club?
     
  11. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Wow, das wel bijzonder! Ik denk ook dat je echt steun hier kan vinden op het forum! Ik zat daar ook naar te kijken maar er is alleen eentje van begin april! Ik denk tot de 15de van april ofso.. wij, de meiden van het NOD groepje, 15 - 31 augustus zijn van eind april, begin mei ergens!! Mijn vermoedelijk bevallingsdatum is 27 of 28 april 2022! En daar is nog geen lijst voor.. we wachten tot er meer zijn toch? Om zo'n lijstje te maken! Ik wilde die ook openen maar, ja ik was nog de enige van het lijstje :$ met een duidelijke bevestiging.. maar nu we meer worden kan die vast geopend worden, lijkt me:thumup:
     
  12. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Trouwens @Niena01 er is dus wel een lijste van 15 - 22 april 2022.. :oops: ik had het niet door.
     
  13. Niena01

    Niena01 Bekend lid

    3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Ja die had ik gezien alleen ik kom op 2 mei dus nou kunnen we niet meer verder kletsen :(
     
  14. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Maar je mag wel hier af en toe komen kletsen als je wilt! Je mag ons tips geven :D.. en we kunnen elkaar hier op de hoogte houden van hoe het met ons allemaal gaat!!;)
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Yes dames, net even, na drie dagen weer een Kv 2voor5 gedaan! Nu ben ik wat rustiger, hopen op een mooie Echo!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Daantjeee en Sjuwene vinden dit leuk.
  16. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Ik heb vanmorgen ook een test gedaan.
    Waarom? Omdat ik ze nog heb liggen:roflmao:.
    Ben je nog van plan om nog te testen voor je echo?
    Ik denk zelf niet meer.
    Ik kan pas een echo krijgen met 8 weken. Deze mag ik telefonisch inplannen.
    Voor mij duurt het nog een maand.
     
  17. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Hahahahha, ja ik wilde ook mijn oploop zien, nu is officieel mijn NOD geweest.. weet niet voelt "officieel " na NOD testen:oops: de andere Clearblue digital ga ik ook nog doen volgende week! Ik wil die 3+ zien.. misschien een beetje een control freak, maar zo zie ik de oploop van HcG , wat overigens niet garandeert maar wel geruststel want anders is anders en anders is best kť :$
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  18. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ik snap je hoor!. Gisteren NOD dus ook getest, maar vanmorgen ook.
    Ik vertrouw er gewoon nu op.
    Wil nog wel een digitale doen.. puur omdat ik het in hey verassing pakket van me man wil doen.
    Jammer dat ze maar 24 uur zichtbaar blijven.
     
  19. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Ja dat begrijp!! Ik ben nu ook wel klaar met streepjes testjes hoor:rolleyes: alleen nog volgende week ergens (denk maandag) de ander digital doen, puur om de 3+ te zien en dan ben ik ook meer gerustgesteld dat HcG wel goed verdubbeld!!! En dan rustig de echo afwachten!!.
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  20. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.537
    3.000
    113
    Vrouw
    Hello dames, hoe gaat het vandaag??
     
    Sjuwene vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina