Heel veel sterkte @Nino12. Super verdrietig... Hopelijk valt het fysiek mee, en kan je veel steun vinden om je heen. ❤
@Newbie123 @Marlena Die sprong rond 9/10 maanden, ging die ook gepaard met veel gefrustreerd/chagrijnig gegil de hele tijd? Hij gaat hier voortdurend in standje sirene de laatste dagen. Heel vermoeiend. @Nino12 Hoe is het met jou? ❤
lief dat je het vraagt! Weekend was pittig en ik hoopte echt dat ik maandag dan weer oké zou zijn. Nu blijf ik toch behoorlijk buikpijn houden wat kan wijzen op een nog incomplete miskraam. Moet mijn lichaam deze week nog de tijd geven om het zelf op te lossen zeg maar. Vind het heftig dat het allemaal zo lang duurt
Haha ja juist! Dat vond ik het meest heftige aan die sprong, dat geschreeuw en chagrijnige gedoe daarnaast ook slechter slapen maar vooral dat schreeuwen werd ik echt gek van!
Dat is het! Heeel gefrustreerd en meteen boos gillen/ wenen! Heel chagrijnig kijken de hele dag door. Deden we iets om hem aan het lachen te krijgen kregen we er nog geen glimlach voor. Hier was hij er gelukkig wel na een weekje vanaf oef!! Sliep 1,5 week later opnieuw door.
Wat een narigheid.. heb je nog bloedverlies? Ik hoop dat alles er goed uitkomt deze week of er toch al is uitgekomen. Ben je even thuis van werk momenteel?
ja bloedverlies nog steeds! Ben deze week nog thuis. Wil eigenlijk volgende week gewoon weer lekker gaan werken. Vind het lastig dat ik nu nog niet weet of het nou helemaal leeg is inmiddels.
het gaat redelijk oké! Gelukkig hebben we onze kleine meid en daar zijn we nu extra extra extra dankbaar voor ❤️. Ze zorgt ook voor veel afleiding wat heel fijn is