Wat fijn dat heb slapen nu beter gaat! Het is inderdaad vreselijk pittig als je niet voldoende slaap krijgt. Onze dochter is in maart aan haar keelamandelen geopereerd. Nadien had ze enorm last van nachtmerries, echt zo sneu. Wij waren echt een beetje ten einde raad zeg maar… toen wees iemand mij op een dame die kindjes op afstand behandeld. Ik vond het enorm zweverig klinken allemaal maar dacht laten we het maar proberen. Nou ik weet niet wat ze gedaan heeft maar de nachtmerries zijn er niet meer geweest en ze slaapt weer top. Misschien is dit ook iets om te proberen? Oh alweer 1 jaar??? Wat gaat dat snel zeg. Hahaha ja het zijn wel echt magische momenten hè?
Hi meiden!! Oh @Nino12 , oooohhh erg spannend!! Ik zal altijd voor je blijven duimen!! @Marlena super lief dat je vraagt! Hier is het druk druk druk is wel pittig met twee mini’s . Little Bean heeft al de twee onder tandjes en krijgt nu de twee bovenste door, ppfffffff wat een pittig moment die tandjes! Bij de onderste had ze erg weinig last dus ik dacht “Kassa” maar deze twee bovenste gekrijs en koorts, pffff über hangerig ook, we krijgen bijna niks gedaan, alleen maar bij papa in armen willen slapen ! Echt een papa’s meisje. Little Nugget is echt een mama’s boy hij is ook super goed bezig!! Lekker zindelijk! Is echt een bijzonder iets, dat iemand zo blij kan zijn omdat ie op het potje gaat maar het feit blijft dat het echt bijzonder is, want het leren naar je eigen lichaam luisteren en herkennen wanneer je nou precies moet gaan en op tijd aankomen is echt een kunst. Voor de nachten houden we nog even de luiers, ook al zijn die droog na de nachten. ik ben ook echt super benieuwd hoe het met de andere meiden gaat!! @Marlena bijna 1 jaar alweer. Pffff ik zeg jullie eerlijk meiden, het kriebelt voor een derde maar dit keer wachten we echt wel ik ga dat niet meer doen, zwanger zijn met een dreumes/peuter . No way! Dus nu lekker wachten tot Little Bean een kleuter is, dan zouden we eentje van 6 jaar en eentje van 4 jaar hebben. Lijkt me dan nog wel leuk om voor nog een kindje te proberen. Ik heb begin dit jaar een koper spiraal laten plaatsen, dus wij zitten voor 10 jaar veilig. Tegen de tijd dat wij voor een derde kindje gaan proberen laat ik m eruit halen! Maar zo weten we “zeker” dat er geen verassingen kunnen komen. Heb t opgezocht en ookal heeft de koper spiraal geen hormoon is die best beschermend!