Hey dames, wat een heerlijk weertje was het vandaag toch?! Wat heeft iedereen deze middag gedaan? Wij zijn lekker een stukje gaan wandelen en ik moet jullie zeggen ik voel bont en blauw aan van beneden blijkbaar heeft het te maken met dat de baby al ingedaald is en de druk die daardoor daar beneden wordt geoefend Echt bizar ..
Ja zeker heerlijk weer! Oof klinkt pittig, moet er niet aan denken. Heb denk ik enorm last van mijn banden (?) want heb echt hele zeurderige pijn en soms echt steken. Daarnaast steeds last van m'n rechter been, die wil sinds afgelopen week niet helemaal meer meewerken vanuit het heupgewricht.. Doet soms ontzettend pijn en ik heb er al problemen mee gehad vanuit het verleden, maar deze week in bed maakte ik dus een verkeerde beweging en toen kon ik hem niet meer van positie veranderen tot ik hem er terug in klikte met veel druk. Heb het uitgegild toen, wat een rotgevoel en zo raar dat je je been wilt strekken maar het gewoon niet kan. Nu gelukkig geen pijn meer er aan en hij zit wel weer goed, alleen mee opletten. Voel je je verder wel goed?
Ja die zeurderig/stekende pijn lijkt idd op bandenpijn.. vervelend die pijn ook aan je heup erbij, wel beter dat het niet meer pijn doet. Jawel meid ik voel me wel goed.. steeds meer last van voorweeën maar er zit nog helemaal geen regelmaat in. Waar ik wel, sinds van de week, een beetje aan denk is dat de slijmprop misschien eruit gaat komen omdat het echt voelt alsof mijn baarmoedermond belletjes aan het blazen is Hoe gaat het met jou verder?
Hier het afgelopen weekend voornamelijk doorgebracht op de bank met hoofdpijn en misselijkheid helaas haha. Maargoed in vergelijking met heel veel anderen mag ik nog niet klagen, ik kan er nog redelijk mee dealen en heb tot nu toe gelukkig nog niet hoeven overgeven . Morgen eindelijk mijn eerste echo en intake bij de verloskundige. Hopelijk gaan we dan een goed groeiend vruchtje met hartslag zien. Echt enorm spannend zeg, van mij mag het wel snel morgen zijn!
Leuk dat je mee leest! Als je wilt mag je jezelf wel op de lijst zetten! En mag ik vragen of jullie al weten wat het wordt of willen jullie tot de geboorte wachten ?!
Spannend! Vriendin van mij ook, morgen haar eerste echo. Zo spannend allemaal!!! Fijn dat je nog niet hoeft te spugen, ik dacht ook de dans te hebben ontsprongen maar begon ineens met spugen tussen de 13e en 14e week haha. Dat was wel echt m'n piek moment. Gelukkig viel het alleszins mee.
Helaas, mijn angst/voorgevoel is toch werkelijkheid geworden, de echo vanochtend was niet goed. Het vruchtje is met 5/6 weken gestopt met groeien, ik heb dus een missed abortion. Vanmiddag krijg ik meer informatie over hoe nu verder. Wat is dit afschuwelijk zeg
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Flowertje27 - 28 jaar KJB - 30 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar Dboer - 27 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Afspraken: Ploop - 23 februari - 20 weken echo (19,5 weken) GabrielaH - 3 maart - Glucose test KJB - 11 maart - Groei echo Dboer - 15 maart - intake vk + 1e echo GabrielaH - 16 maart - Groei echo youngmommy20 - 7 maart - eerste echo (nu ongeveer 6/7 weken) Uitgerekende datum : Flowertje27- UD 20 maart GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje KJB - UD 6 mei 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022 Dboer - UD 24 oktober 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
moet zeggen dat ik even minder actief was/ben omdat ik misselijk was maar nu vooral moe ben. verder voel ik me goed en vind ik het heerlijk om zwanger te mogen zijn
Wel iets minder van de misselijkheid, en ik hoop dat de vermoeidheid niet echt veel is zodat je wel alledaagse dingen kan blijven doen! En fijn dat je je voor de rest goed voelt!
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Flowertje27 - 28 jaar KJB - 30 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar Dboer - 27 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Afspraken: GabrielaH - 16 maart - Groei echo youngmommy20 - 7 maart - eerste echo (nu ongeveer 6/7 weken) Uitgerekende datum : Flowertje27- UD 20 maart GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje KJB - UD 6 mei 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022 Dboer - UD 24 oktober 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
ik slaap alleen elke avond al rond half 10 behalve vandaag dan en afgelopen 2 dagen elke keer om half 9 al op de bank in slaap gevallen en dan door mijn vriend naar bed gebracht wel super lief. maar merk heel erg dat ik opeens het hele huis super schoon wil hebben en volop aan het schoonmaken ben terwijl ik normaal echt niet van schoonmaken hou. zou zo graag va alles willen kopen maar ik durf het gewoon nog niet te doen
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Flowertje27 - 28 jaar KJB - 30 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar Dboer - 27 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Afspraken: GabrielaH - 17 maart gynaecoloog Uitgerekende datum : Flowertje27- UD 20 maart GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje KJB - UD 6 mei 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022 Dboer - UD 24 oktober 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022