First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

1. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Jeetje 12 weken al. Wat goed dat je geen last meer hebt van die misselijkheid! Tips voor wat je zou kunnen halen voor de baby? Van die pakjes met footsies :oops: , rompertje, mutsje.. je kan een baby uitzetlijst opzoeken en kijken hoeveel je precies van wat nodig hebt..
    Dit kan je via Lilypie.com aanmaken, de link kopiëren en hier in je account als handtekening zetten.

youngmommy20 vindt dit leuk.
  2. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Gaat hard meis, fijn dat je je goed voelt!
    Ik heb m'n broeken en kleding voor mezelf besteld via de lidl. Zit heel fijn.
    En ik heb via de consumentenbond een uitzet lijst gedownload. Leek mij een beter idee omdat het non-profit is.

3. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Even een tip, bij de Wibra hebben ze nu voor maar €4,99 per stuk boeken van baby's eerste jaar en mijn negen maanden boek. ik heb deze vandaag gekocht en heb het mijn negen maanden boek gelijk al deels ingevuld. ik wil heel graag een bepaald boxkleed maar we zitten door de verhuizing erg krap bij kas maar wil zo graag profiteren van die 20% korting op het boxkleed. Iemand tips hiervoor? Wil niet lullig overkomen maar wil geen gebruikte of goedkope wil die van de soon collectie super graag. hoe kan ik zo snel mogelijk geld krijgen?

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen dames,
    Gisteren hadden wij de GUO en alles gaat God zijdank goed met the Little Nugget ❤
    Geen verklaring voor de Polyhydramnion, dus hij heeft gewoon lekker een zwembadje.. de bespreking met de gyn heb ik morgen, maar de echoscopiste heeft in principe ook al alles uitgelegd tijdens het nemen van de echo, dat vond ik wel heel fijn!! Hij wordt al wel geschat op 3k maar dat is niet zo slecht.. :rolleyes:

Ploop vindt dit leuk.
  5. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Wauw je bent er al bijna zeg, ben benieuwd wanneer hij komt!
    Hoe voel je je?

6. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tip!
    En ja ik heb geen idee waarom er iets mis mis met een gebruikte of goedkoper boxkleed, maar kan me er wel iets bij indenken dat je het graag nieuw haalt (al hecht ik persoonlijk in gevallen als een boxkleed bv daar niet echt waarde aan).
    Alleen wat bedoel je met hoe kan ik zo snel mogelijk geld krijgen?

7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja!! Nog 3 weken en 5 dagen, ik schijt m echt in m'n broek :roflmao::roflmao:
    Ik voel me wel goed meid God zijdank! En ook zoveel meer gerustgesteld na de echo van gisteren, maar ik begin wel een beetje klaar te zijn met het zwanger zijn eerlijk gezegd!! Niks is het zelfde rond deze tijd, ik wil ook echt alleen liggen en neer gepoft zijn :oops:
    Ik heb echt zoveel respect voor vrouwen die andere kinderen hebben en die in hun laatste weken zitten!!!! Want je moet je voorstellen om rond deze tijd, met een giga buik en pijn bij het lopen, nog eens achter een peuter/kleuter aan te zitten :cry:

En hoe is het met jou meid? Voel jij je binkie al zowat dagelijks bewegen??

8. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Aargh ja nou ik kan me dat helemaal indenken!
    Ik ben nog niet eens zo ver als jij en voel me nu soms al een soort walvis en merk dat het lichamelijk wel steeds zwaarder wordt. Ook gewoon steeds meer beperkingen, wat pijntjes en lopend praten is al heel erg vermoeiend.. Als ik thuis de trap opgelopen ben zit ik soms een kwartier na te hijgen en dan te bedenken dat het nog erger wordt haha:oops:. Ik klaag er (nog niet echt) over want ik vind het prachtig om een zwangerschap te mogen ervaren en ik weet dat dit er bij hoort (oke soms klaag ik alleen een beetje over vermoeidheid en toevallig deze week omdat ik echt last kreeg van m'n rug, nek, schouders, en een beetje van mijn bekken en liezen.. Maar morgen ga ik naar de manueel therapeut dus dat komt vast weer goed:D) maar ik zie er wel tegenop dat het straks erger zal worden haha.
    En ja ik voelde hem al best vroeg. Vanaf denk week 16 was het al heel duidelijk en vanaf week 18 werd het nog veel duidelijker en ook op meer dezelfde tijden.
    Nu schopt hij soms zo hard dat ik er van schrik of dat het echt wel gevoelig is. Soms tot irritant aan toe haha. En hij begint nu heel erg wild te worden als hij wakker is en zijn papa een warme hand erop legt en tegen hem praat. Echt heel bizar hoe druk hij dan is. Bij een hand op m'n buik van iemand anders wil hij ook vaak nog wel een schopje of iets geven, maar als zijn papa het doet en praat dan is het extreem. Dan ben ik bijna bang dat hij spontaan door de huid naar buiten komt haha :roflmao::roflmao:
    Maar ik geniet er nu dus gewoon nog van, zo bijzonder allemaal. Ik kan alleen niet wachten tot ik middels een echo weer een keer bij hem mag spieken!

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh ja ik ken dat!! De tijd tussen de 20 weken echo en die groei echo is echt zo lang :$ is echt om een beetje verdrietig van te worden, want je voelt hem wel maar je wilt hem gewoon zien :(
    Het is ook best oke om af en toe " te klagen" erover meid!! Ik bedoel, dat betekent niet gelijk dat we niet dankbaar zijn dat wij dit mogen meemaken!! We zijn ook maar mensen en het is, zonder grap, lichamelijk uitputtend en soms ook psychisch vermoeiend.. maar het komt helemaal goed! En het is ook oke dat als je bijvoorbeeld bij de geboorte niet gelijk in die bubbel zit, soms heeft dat gewoon wat tijd nodig, en dat betekent ook niet gelijk dat wij het niet waarderen dat we dat mochten meemaken!!
    Ik weet nog die dagen ja, ik had het toevallig vorige week nog met mijn moeder erover, dat hij dan zo actief was vroeg in de ochtend en hij soms terug groete met een drie dubbele salto :roflmao: en dat zijn bewegingen nu echt heel anders zijn, hij heeft natuurlijk niet meer dezelfde ruimte :rolleyes: maar die bewegingen van rond de 25 weken zijn echt een van de beste..

Ploop vindt dit leuk.
  10. youngmommy20

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de 10 euro die ik tekort kom zo snel mogelijk kan verdienen?

11. youngmommy20

vandaag heb ik de 12 weken echo en hoor ik wanneer ik ben uitgerekend. we hebben om 16.00u de afspraak. ben zo zenuwachtig omdat ik ergens ook bang ben dat het niet goed zit ofzo

12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Succes vandaag bij de echo!! Het blijft altijd spannend maar het komt goed.

13. youngmommy20

ben benieuwd of ik dan eind september of oktober uitgerekend ben.

14. youngmommy20

we zijn net terug van de echo. gelukkig opnieuw een supergoed kloppend hartje gehoord, ben nu 12 weken en 6 dagen. De uitgerekende datum staat nu op 06-10-2022

GabrielaH vindt dit leuk.
  15. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Wel een mooie datum!! Wat fijn dat alles goed gaat, dat is altijd zo geruststellend!!

16. youngmommy20

ja precies ben zo opgelucht. mijn vriend heeft morgen een verassing voor me, ik moet in iedergeval geen andere afspraken morgen maken en hij neemt me ergens mee naartoe waar we met de auto heen moeten ofzo dus ben zo benieuwd

17. youngmommy20

Zo lief. Mijn vriend heeft dus wat geld gespaard en hebben vandaag geshopt voor de baby. Zo onwijs lief van mijn vriend, heb het boxkleed mogen kopen die ik zo graag wilde ik ben zo onwijs blij.

Ploop vindt dit leuk.
  18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hoi dames, vandaag waren we bij de gynaecoloog en zoals de echoscopiste al had uitgelegd, heb ik gewoon te veel vruchtwater zonder aanwijzing.. Gelukkig maar!!
    Maar aangezien het te veel aan vruchtwater toch wat risky kan zijn om het tot het uiterste te laten gaan, wilt de gyn dat ik over 2 weken langs ga zodat we het inleiden kunnen bespreken..
    Ik vind dit über spannend!! :confused::oops:

Ploop vindt dit leuk.
  19. youngmommy20

Ik begin echt steeds meer benieuwd te worden naar het geslacht van onze kleine. Mijn gevoel zegt nu een jongen terwijl in het begin ik hele tijd gevoel had dat het een meisje zal worden. Nu weet ik het echt niet. Ik wil wel heel graag een gender reveal gaan doen. Mij lijkt een baby shower ook echt te gek.

Ploop vindt dit leuk.
  20. youngmommy20

Hoe gaat het met iedereen, merk dat dit forum steeds minder actief aan het worden is.

Deel Deze Pagina