Hee, Wat super leuk dat je vriend je meegenomen heeft om te gaan shoppen en dat je je boxkleed hebt kunnen kopen! Tips om geld te besparen had ik niet echt, ja niet alles nieuw willen kopen. En aannemelijk zou zijn stoppen met roken als je bijvoorbeeld rookt, al hoop ik dat je dat niet doet. Fijn dat de echo ook goed was en je je uitgerekende datum nu weet. Ik ben ook heel benieuwd naar wat je krijgt, ik heb het laten bekijken toen ik 14+6 was en de dag erop gereveald. Ik was de enige die ervan wist en dat was een bewuste keuze, mijn vriend hoorde het de dag erop tijdens de reveal. Achteraf ben ik daar heel blij mee, omdat ik echt overtuigd was een meisje te krijgen en echt een enorme omschakeling moest maken toen ik hoorde dat het een jongen werd. Nu ben ik er hartstikke blij mee natuurlijk. @GabrielaH spannendddd! Het komt nu wel echt heel erg dichtbij!!! Hier heb ik helaas corona opgelopen, zeer aannemelijk dat het door een collega komt. Is de 1e keer dat ik het heb en ben geen corona gekkie maar wel behoorlijk voorzichtig geweest al die tijd, dus baal er nu wel van en dan voornamelijk door de setting: 2 weken terug hadden we een bedrijfsuitje waarvoor je moest testen. Collega was positief. Is gevaccineerd en had geen klachten, dus mocht na 5 dagen weer aan het werk. Ik stond dus met haar te werken op dag 6 waarbij we in direct contact moesten samenwerken etc en tijdens de dienst werd ze ziek, met het uur beroerder. Ze liet niks erover horen tot ik het zelf opmerkte dat ze er steeds slechter uit ging zien en toen zei ze hoofdpijn te hebben en al paar 1000mg paracetamol te hebben genomen. Ik heb toen haar laten tempen (werken in de zorg) en toen bleek ze desondanks toch echt al koorts te hebben. Ik haar weggestuurd maar ze weigerde pertinent te gaan. Sterker nog, ze wilde de volgende dag ook komen. Ik zei toen al dat ik vreesde voor mezelf en dat ze voor mij en de clienten een groot risico vormde, volgende dag bleek ze zich niet afgemeld te hebben dus 1,5 uur voor de dienst begon heb ik m'n leidinggevende gebeld om haar persoonlijk af te melden. Hij heeft haar toen zelfs wakker gebeld bleek achteraf en toen bleek ze dus echt heel erg ziek te zijn geworden.. Ik zei tegen m'n vriend dat ik baalde, al die tijd ben ik zo voorzichtig geweest (ik heb ook op de cohort gelopen terwijl ik zwanger was, maar gewoon echt aan alle protocollen gehouden) en waarschijnlijk voelde zij zich lullig om zich wederom ziek te moeten melden waardoor ze dit risico wilde nemen. Maar ik liep daarom wel extra risico tijdens mijn zwangerschap en zei tegen mijn vriend dat ik denk dat ik echt de volgende ben. Ik heb daarna tot deze donderdag wat dagen vrij gehad en heb niemand gezien. Donderdag avond ging ik de nachtdienst in, had de hele dag al wat hoofdpijn maar ik testte negatief. Vrijdag voelde ik me echt beroerd, spierpijn door m'n hele lijf, hoofdpijn en echt een koorts gevoel. Dat laatste bleek niet zo te zijn en wederom negatief getest dus weer de nachtdienst gewerkt. Zaterdag natuurlijk pas savonds wakker, voelde me iets beter dan de dag ervoor alleen begon ik een beetje verkouden te worden. Alleen zelftesten thuis waren op, dus besloten naar werk te gaan en daar direct te testen. Nog voor ik op werk aankwam werd de verkoudheid echt immens en kreeg ik ook keelpijn. Nog voor het lijntje opliep zag ik dat die positief was. Dus een totaal andere test gepakt (ander soort) en die was ook direct positief. Leidinggevende gebeld, nam niet op.. Ik mezelf dus volledig in beschermende kleding gepropt en de slaapdienst alle bellen laten lopen onder mijn verantwoording. Pas om 1 uur snachts belde leidinggevende en die kon dus niemand regelen en zelf ook niet komen. Het is een drama nacht geweest waarin meer gebeurde dan normaal, maar uiteindelijk ging de nacht gelukkig ook voorbij. Vanmorgen direct met prio laten testen en kwam natuurlijk ook positief terug. Vanavond (Ofja nu eigenlijk) had ik ook een nachtdienst en die hebben ze opgelost. Komende week ben ik ziekgemeld. Nu maar hopen dat ik niemand heb besmet en dat het hierbij blijft.
@Ploop oh God, meis veel beterschap!! Ik hoop dat je het niet zwaar te pakken hebt en dat je snel weer beter voelt!!
Hoi dames! Sorry, ben een lange tijd afwezig geweest.. Maar ik ben afgelopen woensdag om 11.18 uur trotse mama geworden van Xavi! Precies een maand te vroeg met een gewicht van 2220 gram. Voorlopig moeten we nog even in het ziekenhuis blijven, maar ik ben zoooo verliefd!
Hoi meid!! Wat een mooie manneke van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie het goed maken en snel naar huis mogen!
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar Dboer - 27 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Afspraken: GabrielaH - 28 maart - GUO 2 GabrielaH - 31 maart - gynaecoloog Uitgerekende datum : GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje KJB - UD 6 mei 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 - een zoontje FreeRose - UD 1 augustus 2022 Dboer - UD 24 oktober 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Flowertje27 - 10 maart 2021 - bevallen met - meisje KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
Dankjewel! Ja gaat naar omstandigheden goed. Hij heeft nog een sonde en ligt nog in een warmtebedje om zijn temperatuur te reguleren, maar verder doet hij het super!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine knul!♥️ @GabrielaH dankjewel, ik kom er goed door gelukkig. Bijna helemaal klachtenvrij. Mijn vriend werd een aantal dagen later ziek en is echt veel beroerder geweest (2 dagen 39,5-40+ graden koorts..). Ook hij is sinds vandaag aan de beterende hand gelukkig. hier onze vakantie ook geboekt, begin mei gaan we nog even op de valreep naar Zuid spanje op vakantie
Oh dames!!!! We hebben DE datum hoor !! Volgende week woensdag hebben we de inleiding staan !! Dit is echt über spannend
Yes, gewoon nog de laatste week.. nog even de laatste dingen zowat in huis regelen, ik wil dus echt niet hebben dat er bijvoorbeeld was om te doen staat of iets dergelijks.. ik weet dat ik m'n partner heb en dan in de kraanwerk ook hulp van de kraamzorg en familie, maar gewoon voor mezelf, ik denk eerlijk dat ik dan ook met een fijner gevoel beval ofso ookal kan het natuurlijk elke moment nog vanzelf beginnen , maar voor zolang ik wat 'controle ' over de situatie kan hebben ga ik dat dan ook nemen. Ik denk dat dat het fijne ervan is, aan een inleiding..
@Nino12 en @Dutchgirl1991 zouden jullie hier mee willen schrijven lieve meiden? Ik zou het zo leuk vinden om iedereen van het 'zwanger worden van 1e kindje' groepje te kunnen blijven volgen! Ik zeg laten we het hier wat mee leven in blazen!
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Afspraken: Mena92 - 19 april - Centering pregnancy & 's avonds 3d/4d echo Uitgerekende datum : GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 - een zoontje FreeRose - UD 1 augustus 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Flowertje27 - 10 maart 2021 - bevallen met - meisje KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
Ja het is echt rete spannend!! Ik verloor vanochtend in twee keer weer wat stukjes slijmprop en merk ook dat de kleine man iets wat actiever is als anders maar ik hoop zo erg dat ie nog wel blijft zitten tot dinsdag of woensdag.. we hebben vandaag paasontbijt bij de ouders en dan blijven we de hele dag zowat daar en ik wilde morgen nog even een last minute wasje draaien zodat ik ook zelf rustig de bevalling in ga!! En hoe is het met jou lieverd?
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Nino12 - 28 jaar Afspraken: Mena92 - 19 april - Centering pregnancy & 's avonds 3d/4d echo Uitgerekende datum : GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 - een zoontje FreeRose - UD 1 augustus 2022 Nino12 - UD 8 oktober 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Flowertje27 - 10 maart 2021 - bevallen met - meisje KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Nino12 - 28 jaar Dutchgirl1991 - 31 jaar Afspraken: Mena92 - 19 april - Centering pregnancy & 's avonds 3d/4d echo Dutchgirl1991 - 26 april - eerste echo gynaecoloog Uitgerekende datum : GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 - een zoontje FreeRose - UD 1 augustus 2022 Nino12 - UD 8 oktober 2022 Dutchgirl1991 - UD 12 december 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Flowertje27 - 10 maart 2021 - bevallen met - meisje KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: GabrielaH - 27 jaar Mena92 - 29 jaar Ploop - 28 jaar youngmommy20 - 20 jaar FreeRose - 30 jaar Nino12 - 28 jaar Dutchgirl1991 - 31 jaar Afspraken: Mena92 - 19 april - Centering pregnancy & 's avonds 3d/4d echo GabrielaH - 20 april - inleiding Dutchgirl1991 - 26 april - eerste echo gynaecoloog Uitgerekende datum : GabrielaH - UD 24 april 2022 - een zoontje Ploop - UD 15 juli 2022 - een zoontje Mena92 - UD 20 juli 2022 - een zoontje FreeRose - UD 1 augustus 2022 Nino12 - UD 8 oktober 2022 Dutchgirl1991 - UD 12 december 2022 Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - meisje Flowertje27 - 10 maart 2022 - bevallen met - meisje KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022