First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Zooo wat slaap ik veeel!!. Niet normaal:roflmao:.
    2 dagen vrij nu en middag dutjes van paar uren haha!!.
    Verder beetje last van maagzuur.
    Opgeblazen zijn is een dagelijks iets.
    Verder voelt het nog erg onwerkelijk en besef het gewoon niet nog..
     
  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    Hahaha hier zijn dutjes ook echt populair! Ik heb nu twee weken vakantie dus lekker uit rusten!
    Van maagzuur en misselijkheid nog niet echt iets te merken! Gelukkig maar:rolleyes:
    Oh ja dat het onwerkelijk voelt is hier ook hetzelfde, denk dat het komt omdat we nog niet de eerste echo hebben gehad en ook nog geen buikje hebben:)
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Hoe gaat het @Daantjeee en @Sjuwene??
    Owwhh Daantjeee je krijgt bijna je Baby ❤:rolleyes: dit is zo leuk!!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  4. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Hier gaat het goed.
    Net afspraken gemaakt voor eerste echo en anamnese.
    Ik ben nog steeds de enige die weet dat k zwanger ben haha.. wel lastig. Volgende week vrijdag verassing voor me man.
    Ik heb afgelopen dagen avonddiensten gewerkt van 15.00-23.00. In principe moet ik toch nog ff een middagdutje nemen!. Wat ik dus niet deed.. dat voelde ik wel haha!!
     
  5. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    :eek: dit meen je niet! Heb je het serieus al een week geheim kunnen houden:rolleyes: petje af dame!:thumup:
    Oh ja, vooral met zulke diensten kan je het echt voelen idd als je geen dutje hebt gedaan! Ik heb nu 2 weken vakantie en ik hoop echt dat ik niet m'n hele vakantie alleen maar in bed ga liggen :oops::roflmao: ik probeer tenminste te luieren op de bank!! Dan ben ik toch de trap af gegaan :D en dan weer de trap op om naar bed te gaan. Zo blijf ik in beweging:) want ik zie het al voor me:confused: . Ha, en misselijkheid begint echt z'n kopje op steken beetje bij beetje! Ik voelde me vanochtend een partijtje misselijk joh! Maar dat dus na m'n kopje thee en m'n boterham van de ochtend! Ik denk dat omdat ik iets later hebt gegeten vandaag! 'Normaalgesproken tussen half 5 en 5h maar vandaag rond half 7 want toen werd ik pas wakker:rolleyes:'
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  6. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Hahaha ja deze verassing is toch lastiger om niet vertellen haha!!. Meestal heb ik er geen problemen mee hahaha..
    Idd al een week.. en smoesjes verzinnen dat ik ongesteld moet worden haha..
    Scheelt wel dat
    Jaa het is wel de eerste geheim waar ik moeite heb moeten doen om geheim te houden hahah!!
    Het scheelt dat ik nu nog dezelfde symptomen heb als dat ik ongesteld moet worden..
    Ik zal blij zijn als hij het volgende week ook weet haha.
    Hij vroeg er wel naar van.. en weten we al of het gelukt is ha
    Gisteren 3x geprobeerd te beantwoorden en 3x ging het mis haha.
    Ja vind wel lastig hoor haha deze geheim haha.
    Het is een mooie vooruitzicht dat ik het volgende week vrijdag op zijn verjaardag op een leuke manier ga presenteren.
    Bij mij hen gewoon normale symptomen alsof ik ongesteld moet worden dus hij verdenkt niks haha..
    Wel had hij gevraagd of we zwanger waren want de 3 weken waren al verstreken.. dus nu leugentje om bestwil :roflmao:.
    Dutjes zijn goed!! Maar idd ook beetje actief blijven.
    Soms heb ik echt een oppepper nodig, dan drink ik een beetje koffie.
    Is niet het beste om te doen las ik, maar mag 1 kop per dag ofzo.
    Of doe jij niet aan cafeïne?
     
  7. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    Is zeer moeilijk idd zo'n grote geheim houden! Maar als je er dus goed over na denkt, is het allemaal zo schattig, want je houdt het geheim om hem te kunnen verassen met zijn verjaardag! Das dan echt wel een super cadeau!:)
    Ja hoor meid ik drink ook wel nog koffie! Maar idd houd het wel tot 1 kop per dag!! En dan niet in de ochtend, op een lege maag, zoals ik gewoonlijk deed maar dan idd in de loop van de dag als ik even een oppepper nodig heb.. 1 kop koffie kan geen kwaad, of als je de-caff kan drinken!? Ik niet namelijk vind het echt niet lekker die koffie zonder cafeïne :oops: dus ipv een paar kopjes van de de-caff drinken, drink ik dan liever English blend thee en dan 1 kopje koffie zo in de loop van de dag om maar niet al te lui er bij te liggen:roflmao:
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  8. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Hier alles goed @GabrielaH , wat lief dat je dat vraagt. Ik had woensdag t/m vrijdag auditdagen op de zaak, dus dit waren hele lange dagen. Het hele weekend en gister daarom op bed gelegen, puur bijkomen! Merk dat de laatste loodjes toch wel zwaar zijn voor mijn lichaam. Nu 31+1 weken in theorie, maar bij de echo met 30 weken, liep ze al op het lijntje van 32 weken. Lichamelijk voel ik me dus 33+1 en ik snap steeds beter waarom mensen met 34 weken met verlof gaan

    Hoe is het met jou met de kwaaltjes? Al ‘gewend’ aan het idee dat je echt zwanger bent? Misschien is het trouwens leuk om een lijstje te maken? Want tijdens dat ik dit typ wil ik je vragen wanneer je eerste echo is, maar volgens mij heb ik dat al gevraagd ;o

    En wat knap van jou dat je het zolang geheim kunt houden voor je man @Sjuwene Ik heb hem ’s morgens toen ik een tuurtest had op 9 dpo gewoon gelijk gebeld, niks geen verassingspakket ofzo. Terwijl mijn NOD op valentijnsdag zou zijn, was de perfecte aanleiding geweest hahaha. Maar na drie jaar traject, kón ik echt geen seconde extra geduld opbrengen! Heel benieuwd hoe je man reageert! En wanneer is jouw eerste echo?

    Voor mij staat er vrijdag weer een 3D echo op de planning. Ik doe mee aan een studie in het EMC en krijg/ kreeg gedurende de zwangerschap 5 (gratis) 3D echo’s. Heel vervelend . Bijgevoegd een foto van de laatste 3d echo, die was met 24+5. Zo trots en verliefd!!

    [​IMG]
     
    Sjuwene en GabrielaH vinden dit leuk.
  9. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    #49 GabrielaH, 24 aug 2021
    Laatst bewerkt: 24 aug 2021
    @Daantjeee oh my God aller eerst! Wat schattige kleine baby!!!! Oh God:rolleyes: ik kan niet wacht tot de mijne ook zo groot is, maar eerlijk ik wil wel dat ie de tijd neem want hastige spoed is zelden goed!

    Ik zat trouwens ook aan een lijst te denken! Dankjewel, nu heb jij mij de motivatie gegeven om hem toch te maken!! Want ik zat te denken dat het misschien? geen goed idee zou zijn:$ maar yes!! Ik ga hem zo even bouwen:thumup:

    Zo prachtig! Ik ben dubbel verliefd :oops:

    Had jij in het begin al "voorkeur" van dat je een meisje of een jonge wilde?! Of was je net als mijn persoon , alleen maar dankbaar dat het überhaupt zo mocht zijn en dat je alleen maar wilt dat het goed blijft gaan no matter what the sex is:oops:

    Ik voel me vandaag niet meer zwanger ofso:confused: ik denk dat het iets is van de eerste periode, want ja er gebeurd wel veel maar het is allemaal zo klein dat je nog niks voelt.. maar daarbij moet ik ook zeggen dat de misselijkheid die ik afgelopen weekend begon te voelen ook wel "weg " is.. ik zet het tussen haakjes want je weet maar nooit:roflmao: maak niet uit je kan gewoon vragen en ik zal een handige lijst maken:oops::p ik heb 7 september mijn eerste echo! Oh zo spannend !!
     
  10. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    ♡ First Time Mommy Club ♡

    Zwanger:
    Daantjeee -

    GabrielaH -

    Sjuwene -


    Afspraken:
    Daantjeee - 27 augustus 2021 - 3D echo
    GabrielaH - 06 september 2021 - intake VK
    GabrielaH - 07 september 2021 - eerste echo
    Sjuwene -

    Uitgerekende datum/ Bevallen:
     
  11. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    Dames, lijkt het zo op iets:p? Ik zal even de andere info ook even er bij zetten moment!
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  12. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik schoot in het begin ook van mij zwanger voelen, naar niet zwanger voelen, dan weer wel. Eerste weken vooral! Besef is bij mij ook pas met de weken gekomen. En het blijft sowieso spannend. Na een goede echo met 8 weken wordt de kans dat het misgaat echt heel klein (wat vroeger de 12 weken grens was zeg maar), maar ook daarna is een zwangerschap één grote aanslag op je gemoedsrust en je geduld. Dan is het wachten op de 20 weken echo, dan tot wanneer je dagelijks beweging voelt, dan ga je weer twijfelen of je hem/haar genoeg voelt, dan wil je de 37 weken halen etc. etc. En ik denk zomaar dat het er na de geboorte niet beter op wordt

    Hier geen voorkeur voor geslacht, maar letterlijk iedereen in mijn omgeving zei een jongen, dus had me daar 100% op ingesteld. Toen we er achter kwamen dat het een meid was, moest ik wel echt ff schakelen. Maar superblij mee! Zelf echt een meidenfamilie (alleen maar zussen en nichten), dus meisjes snap ik. Jongens niet .

    Sterkte met wachten tot de 7e, weet nog dat dat hele lange dagen zijn
     
  13. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    ♡ First Time Mommy Club ♡

    Zwanger:
    Daantjeee -

    GabrielaH -

    Sjuwene -


    Afspraken:
    Daantjeee - 27 augustus 2021 - 3D echo
    Sjuwene - 31 augustus 2021 - afspraak arts bloed prikken
    GabrielaH - 06 september 2021 - intake verloskundige
    GabrielaH - 07 september 2021 - eerste echo
    Sjuwene- 16 september 2021 - 7 weken echo 19:40u
    Sjuwene- 23 september 2021 - intake gesprek 9:00u

    Uitgerekende datum/ Bevallen:

    Daantjeee - UD 25 oktober 2021
    GabrielaH - UD 27 april 2022
    Sjuwene - UD 30 april 2022
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  14. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    ♡ First Time Mommy Club ♡

    Zwanger:
    Daantjeee -

    GabrielaH - 26 jaar

    Sjuwene - 32 jaar


    Afspraken:
    Daantjeee - 27 augustus 2021 - 3D echo
    Sjuwene - 31 augustus 2021 - afspraak arts bloed prikken
    GabrielaH - 06 september 2021 - intake verloskundige
    GabrielaH - 07 september 2021 - eerste echo
    Sjuwene- 16 september 2021 - 7 weken echo 19:40u
    Sjuwene- 23 september 2021 - intake gesprek 9:00u

    Uitgerekende datum/ Bevallen:

    Daantjeee - UD 25 oktober 2021
    GabrielaH - UD 27 april 2022
    Sjuwene - UD 30 april 2022
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    @Daantjeee zou je aub jou leeftijd erbij kunnen zetten?!

    En dan denk ik dat het er zo wel goed uit ziet, right?!
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  16. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
     
  17. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    ]♡ First Time Mommy Club ♡

    Zwanger:
    Daantjeee - 30 jaar

    GabrielaH - 26 jaar

    Sjuwene - 32 jaar


    Afspraken:
    Daantjeee - 27 augustus 2021 - 3D echo
    Sjuwene - 31 augustus 2021 - afspraak arts bloed prikken
    GabrielaH - 06 september 2021 - intake verloskundige
    GabrielaH - 07 september 2021 - eerste echo
    Sjuwene- 16 september 2021 - 7 weken echo 19:40u
    Sjuwene- 23 september 2021 - intake gesprek 9:00u

    Uitgerekende datum/ Bevallen:

    Daantjeee - UD 25 oktober 2021
    GabrielaH - UD 27 april 2022
    Sjuwene - UD 30 april 2022
     
  18. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Ja het is wel lastig hoor!!. Ik ben meestal wel goed in verrassingen enzo.. maar deze is wel moeilijker om te bewaren.
    Hij kwam net ook vragen of het gelukt was en of we al zwanger waren... ik moest liegen:rolleyes:.
    Hij word 36 en vanaf ein juli krijgt hij elke dag een cadeau tot zijn verjaardag. Dus jaa dit is dan zijn surprise gift:D. Nog 10 dagen te gaan..!! Kan niet wachten :roflmao:
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  19. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Jaa precies hiervoor dronk ik ook koffie op een lege maag sochtends op me werk. Nu doe Ik het pas nadat ik gegeten heb. Ik heb echt cafeïne nodig. 1 kop is ook wel genoeg voor mij. Want heb wel een cafeïne intolerantie hahah.. ik ga stuiteren anders. Weet niet wat ik met mezelf aan moet:roflmao::roflmao:.
     
  20. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.551
    3.015
    113
    Vrouw
    On God, dit is zo leik
    Hahahahah ik kon wel soms 4 koppen op een dag:oops: maar vandaar dat ik nu ook meer thee drink! Ik vind warme drinken best lekker, in de ochtend en in de avond en als het een koude dag is heel de dag door..:roflmao:
     
    Sjuwene vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina