Hij maakt het goed God zijdank!! Ja ik voel me ook goed, de na pijn valt wel mee.. alleen zijn m'n benen sinds vannacht zwaar opgezet maar voor de rest gaat het goed!!
Mijn buik is kleiner dan dit denk ik hoor grootte van je buik zegt helemaal niks, baby ligt zelfs voor op de groei bij mij! Maak je er niet druk om, je hebt er toch geen invloed op.
Wat vervelend dat je een weeenstorm had! Gelukkig gaat alles goed met jou en nugget, lekker van hem genieten!
Als je de rest van je dagen om je werk heen maar goed doseert en rust inplant voor jezelf. Succes met je sollicitatiegesprek!
Vind het lastig om rustig aan te doen want heb nu zoveel ideeen voor de babykamer en wil dat dan vaak in de avond uitwerken. Ik heb zoveel dingen die ik wil doen, vind het moeilijk om te rusten. Maar weet dat ik nu voor de baby moet kiezen.
@GabrielaH wat een verhaal meid maar wat fijn dat alles goed gaat❤️ Lekker genieten van je gezinnetje! @Ploop ooh meid het gaat zo snel dan ineens he??? Voor je het weet is je kleine beeb daar!
@youngmommy20, meid joh, ben ff terug aan het lezen en wat een gebeurtenis allemaal !! En dat je nu al met harde buiken te maken hebt .. Blijf goed voor jezelf zorgen, zo zorg je ook voor je kindje. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het allemaal goed komt!!
Oh God ik zag @Sparkles ook weer voorbij komen @Ploop ja zeker nu komt het zo dichtbij voor jullie ook hea..
Dat komt door alle stress en spanning met me ouders. Daar maak ik me gewoon druk om en verdriet, ik weet dat het het niet waard is om me er zo rot over te voelen. Ik wil gewoon dat mijn kindje zich welkom voelt in de familie. Krijg nu het gevoel dat mijn kindje niet welkom is in de familie door sommige mensen, dat doet me gewoon pijn.
In de ochtend is er weinig van te zien dat ik zwanger ben (logisch), maar in de avond lijk ik wel minimaal 16 weken zwanger
Nou heb even rust in m'n hoofd hoor borstvoeding is natuurlijk nog niet helemaal opgang gekomen en hij kreeg echt niet genoeg binnen!! Dan maar even wat kunstvoeding bijgeven want zo is het ook niks voor hem!! Gelukkig heeft ie nu al 2 x aan de fles gezeten en ligt hij nu heerlijk te slapen.
Lijkt me ook lastig! Blijf je het proberen of ga je nu over op kunst voeding? Hebben ze je geholpen met borst voeding geven?.
Ik wil het wel blijven proberen jaa.. Kraamzorg heeft vandaag proberen te helpen ook idd maar zij had ook wel het idee dat hij niet genoeg binnen kreeg.. Dus net even m'n borsten gecheckt en het klopt wel, bij druk zetten komt er wel gelijk iets uit maar als je het blijft doen komt er echt nog niet genoeg uit.. nou kan ik begrijpen dat het wat dagen duurt voordat de melk productie opgang komt maar daar gaan we niet koppig op wachten, want zo gaat hij nooit genoeg binnen krijgen. En dus ook niet goed slapen en niet goed z'n luiers vullen. Dus voor even, de kunstvoeding erbij. Heb net weer wat melk in huis gehaald voor mezelf en volgens mijn moeder helpt als je chocomelk drinkt, dus heb ik van die cacao poeder gehaald en 3x raden wat ook helpt havermout!!!! Dus ik ga weer aan de havermout en hopelijk komt het allemaal goed.
Hoi dames Had gisteren de borstkolf besteld hoor, die komt straks binnen en dan kan ik gelijk beginnen met kolven vind het maar niks die kunst voeding
wat goed, hopelijk wil dat een beetje lukken! Begrijp dat je heel graag borstvoeding wil geven, dat lijkt mij ook fijn. En als het echt niet lukt is dat ook prima he? Je moet er niet te veel stress van krijgen!
Ik ben helaas niet aangenomen, omdat ik dan in september alweer met verlof ga dus vinden ze sonde ofzo en de keuze ging naar iemand anders.
Goed dat je het probeert mocht het niet willen/werken, ook goed hé! Probeer er niet over te stressen. Miljoenen mensen worden groot op kunstvoeding.