Wow meid, sorry als het aanvallend over kwam maar zo was het niet bedoeld!!!! Eerder was het bedoeld zodat jij ook je rechten weet en weet dat ze je niet zomaar mogen weigeren alleen ivm je zwangerschap en/of (naderende) verlofperiode.
dan lijkt het mij goed dat je dit bespreekt met je verloskundige. Het lijkt mij niet prettig voor jouzelf en je baby als je, je continue zo down voelt. Ik denk dan oprecht dat je hulp nodig hebt voor dat het allemaal nog erger wordt. Het is helemaal prima om af en toe je hart te luchten maar de laatste tijd is er wel heel veel negativiteit wat gedeeld wordt. Ik merk aan mijzelf dat ik dat niet prettig vind en ik ben ook ben mening dat de dames hier je daar ook niet mee kunnen helpen. Ik gun je een fijne onbezorgde zwangerschap wellicht dat de juiste hulp jou daarbij kan helpen.
Door deze reactie ben ik dus bij de afspraken gaan spieken en oh my God, jaa @Dutchgirl1991 voor de eerste echo, rete spannend joh!!!! We duimen heel hard met je mee
Ja ik heb nu al stress als ik er aan denk moet mij donderdag om 2 uur melden. Het gaat in eerste instantie om de echo bij de gynaecoloog, maar ook om de bloedverdunners die ik nog braaf gebruik.
Ik lees hier sinds ik me heb aangemeld rustig mee, maar nog niet echt wat geschreven. Heel mooi en leuk om te zien hoe iedereen in een andere fase van de zwangerschap zit!! @GabrielaH , wat fijn dat je zo kunt genieten van de kraamtijd!!! Zelf vind ik het allemaal wel erg spannend worden. Nu net de 25 weken gepasseerd en mn buik begint steeds meer in de weg te zitten (vooral met slapen). Het wordt allemaal zo echt en komt zo dichtbij! Daarnaast gaan we volgende maand verhuizen, waar ik mega veel zin in heb maar wat natuurlijk ook niet niks is Leuk in elk geval om te lezen hoe anderen omgaan met zwangerschap en krijgen van eerste kindje!
Jaa leuk hè! Hier net het derde trimester in gegaan en ik voel me eigenlijk de laatste weken heel goed, ik ben heel benieuwd hoe lang dat zo zal blijven! Ondertussen wel ook echt aan het aftellen naar mijn verlof!
@Marlena oef meid, Met een verhuizing erbij lijkt me erg pittig.. maar idd het is echt leuk om de verschillende ervaringen te lezen het eerste kindje is ook echt wat hea.. @Mena92 zo dan lieverd!! Hello third trimester je gaat zo je voeten missen het is best geinig dat je op een gegeven moment je eigen voeten niet meer ken zien
lief dat je het vraagt! Gaat gelukkig heel goed! Met de nub lijkt het een meisje te worden maar ik weet dat dat ook niet alles zegt hihi! 19 mei gaan we het zeker weten. Wat heerlijk dat jij je ook goed voelt al alweer in het 3e trimester zit. Is je buik mooi gegroeid??
Ik merk aan mezelf dat ik me momteel niet meer fijn voel in de groep, het ligt niet aan jullie maar aan mij. Ik reageer nogal heftig op bijna alles en ik denk dat dat ook met hormonen te maken heeft hoor. Ik voel me gewoon bevooroordeeld ofzo, of dat omdat ik even niet goed in mijn vel zit ik gelijk naar een psycholoog moet. Misschien dat het beter is als ik hier van het forum wegga. Ik voelde me heel fijn bij jullie en gehoord maar dat gevoel is de afgelopen dagen echt weg en dat vind ik erg jammer. Het doet mij ook verdriet omdat ik dacht eindelijk mensen gevonden te hebben waar ik mee kon kletsen en waarbij ik mijn hart kon luchten. Ik heb door alles echt last van harde buiken en loop momenteel nog stage in de kinderopvang. Het spijt me als ik jullie tot last was en jullie irriteerde