Vervelend dat je je zo rot voelt! Fijn dat je hier veel steun hebt gehaald maar jammer dat je dat nu niet meer zo ervaart. Mij irriteerde je niet, maar ik zie wel een heel onzeker meisje die het erg moeilijk heeft. Het zwangerschapsforum is vooral om alles rondom zwangerschap met elkaar te kunnen delen waar jij natuurlijk ook gewoon welkom bent. Bij veel spanning en persoonlijke problemen is het gewoon heel belangrijk om op tijd hulp te zoeken bij mensen die daar verstand van hebbeb, voor jezelf en de kleine. Een psycholoog is niks raars en zeker niet iets om je voor te schamen. Ik denk dat de halve wereld wel naar een psycholoog gaat of zou kunnen gaan, deze is er om je te helpen en steunen in moeilijke tijden Hopelijk ga je je snel wat beter voelen want dat is je gegund!
Mij is geleerd dat als je naar een psycholoog gaat dat er iets mis met je is of dat je dan psychisch niet in orde bent en gek/gestoord bent. En als ik dan daarheen zou gaan en mijn ouders komen erachter dan zijn ze helemaal teleurgesteld in me nog meer dan dat ze nu al zijn... vind het gewoon moeilijk. Zit ook alleen maar te stressen al vandaag en weer harde buiken en ik weet dat ik rustig moet doen maar da lukt me gewoon niet .. mijn vriend is ook vandaag tot laat werken en is pas rond 20.00u thuis
Jammer dat je alleen leest wat je wilt lezen en er je eigen verhaal van maakt. Zoals ik al zei; het zou leuk zijn als je ook eens op anderen reageert in plaats van dat iedereen hier alleen maar jouw verhaal moet aanhoren. De afgelopen weken heb je veel steunende reacties gehad, maar ook daar weet je een negatieve draai aan te geven. Vervelend dat je je zo rot voelt, maar geef dit alsjeblieft aan bij je verloskundige, die kunnen je helpen en wij niet.
Ooooh vaak zit de nub wel goed! Maar je weet het inderdaad nooit helemaal zeker. Nog eventjes geduld dus! Hoe voel je je verder? Ja ik heb een flinke buik hihi maar dat had mijn moeder ook en ik moet zeggen dat ik met alle vakantie en verjaardagen ook wel aardig heb zitten eten voor 2 (dat moet je dus niet doen haha)
Noooou ik zie ze nu al bijna niet meer Hoe gaat het met jullie kleine man? Ik ben zo benieuwd! Das wel het nadeel van een openbaar forum dat je hier ook niet alles deelt qua naam enz. Fijn dat je ook de bekende kraamtranen niet hebt gehad hoor! Heb je een fijne kraamhulp trouwens? En al veel bezoek gehad of nu nog even lekker rustig aan?
Ik ga van dit forum omdat ik door bepaalde reacties mij niet meer welkom voel en het gevoel krijg dat ik hier van dit forum weg moet.. dat vind ik erg jammer. maar ik wil niemand irriteren of tot last zijn.
Oh meid met the Little Nugget gaat het goed God zijdank!! Ja had idd graag een foto willen delen heb er veel aan gedacht, misschien komt een wat anonieme foto nog . Oef meid, ik voel me zo gezegend dat het allemaal zo netjes heeft mogen lopen!! Ja de kraamhulp was fijn maar die hebben we vandaag voor het laatst gezien want eerlijk we hebben het niet echt nodig Nee, nog niet echt veel bezoek, van het weekend zaterdag parental unit van partner z'n kant en zondag die van mijn kant.. van de week komt mijn beste vriendin langs en nog een vriendin van mij die ook net een maandje of 4 een baby heeft en dat is het wel weer Ik zeg je eerlijk, zo wil ik het ook best houden de eerste maand zo wat.. zo min mogelijk prikkels voor hem.
Nogmaals , het is jammer van jou kant dat je (nog) steeds alleen maar leest wat je wilt lezen en reageer hoe jij op de dingen wilt reageren. Ik zie zoveel andere manieren hoe jij deze reactie had kunnen formuleren, maar ja dat ben ik. Meid eerlijk, je mag doen wat goed voelt, want als je alles als een aanval gaat zien en geen feedback kan ontvangen heeft het ook weinig nut om met andere mensen te praten! En dan heb ik het niet over op dit forum maar in het leven zelf.
Hebben meer mensen eignelijk een 3d echo gedaan? Wij hebben die voor over 2 weken staan wanneer ik 27.1 ben. Lijkt mij zo bijzonder om de kleine man op die manier alvast wat beter te bekijken! Voordat ik zwanger was vond ik die 3d echo's echt maar niks. Ze leken voor mijn gevoel allemaal op elkaar en zagen er ook maar raar uit. Maar, nu ik zelf zwanger ben lijkt het me echt helemaal geweldig haha! @Nino12, ook leuk om jou hier terug te zien! Ik zat in dezelfde augustus lijst die jij had opgezet. Echt super om te zien dat het zo goed gaat en je alweer de 16 weken bent gepasseerd! Gaat hard joh!
Yes hier ook de 3D/4D echo gehad en het is echt magisch!! Had 'm met 28 weken laten maken want ik wilde niet meer wachten maar ik wilde hem met 30/32 weken zo laten maken en ze zeggen ook dat dat de "beste" termijn is om hem te doen.. want het kindje ligt meestal rond die tijd heel erg gunstig en ze kunnen dan een mooi gezicht fotootje maken.. Nou ik kijk naar m'n Nugget en ik kijk naar de echo en ik herken hem wel hoor
Oh nu krijg ik er nog meer zin in!! Ook leuk dat je hem er nu gewoon echt wel in herkent! Ik had juist gelezen dat tussen de 24 en 28 weken ideaal was, omdat de baby dan nog goed in beeld gebracht kan worden en er later minder ruimte is dus de baby meer gedrukt ligt tegen de baarmoederwand. Nou goed, wij hebben m gewoon over twee weken haha en ben heeel benieuwd
@Marlena superleuk een 3d echo! Hebben wij vorige week gehad met 26.6 weken en ze zijn heel goed gelukt. Je moet wel een beetje geluk hebben dat de kleine ook meewerkt maar vast wel! Hier werkte ie heel goed mee en jullie hebben de foto's ook nog van me tegoed bedenk ik me net! Dus bij deze; (Kan zijn dat ik deze foto later nog wel verwijder ivm privacy, nog niet helemaal over uit)
Oh meiden vandaag op werk met 2 collega’s ons echo apparaat uit getest hihi! Het was zo leuk! Baby was heel actief ❤️ Zelfs op de duim aan het zuigen hihi
Hier ook een 3d echo laten maken. Helaas niet gelukt, de kleine lag alles behalve gunstig. Hoofd omlaag, arm met vuist ervoor, volledige navelstreng ervoor, gezicht in placenta gedrukt. 2 mei gaan we voor een herkansing.