Aah wat vervelend joh! Inderdaad goed in de gaten houden en je oefeningen doen.. fijn dat het zo goed gaat met de kleine man! 3 weekjes ook alweer zie ik, wat gaat het hard!
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: Ploop - 28 jaar - UD 15 juli 2022 Mena92 - 30 jaar - UD 20 juli 2022 Sparkles - 26 jaar - UD 25 juli 2022 Marlena - 33 jaar - UD 7 augustus 2022 MerryGoRound - 23 jaar - UD 17 augustus 2022 DZ91 - 30 jaar - UD 18 september 2022 Nino12 - 28 jaar - UD 8 oktober 2022 Youngmommy20 - 20 jaar - UD 6 oktober 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 12 december 2022 Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - UD 17 dec 2022 Afspraken: Ploop - 23 mei - groeiecho 10:30 uur DZ91 - 23 mei - pretecho 's avonds Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - een dochter Flowertje27 - 10 maart 2022 - bevallen met - een dochter KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje GabrielaH - 21 april 2022 - bevallen met 39+4 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022
Hoe is het lieve meiden? @Nino12 20 weken echo al gehad? @Dutchgirl1991 termijnecho al bijna of al gehad? @DZ91 how are youu? Pretecho volgende week zie ik? Superleuk! En onze mama @GabrielaH hoe is het met jou en de kleine man? Enn alle anderen natuurlijk
Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om op andere te reageren of alles te delen wat er nu bij mij allemaal speelt omdat ik dan denk zitten jullie daar wel op te wachten. Ik vind het ook lastig om alles tegen mijn verloskundige te zeggen over hoe ik me voel omdat ik ook haar niet voor niks wil storen ofzo. weet gewoon allemaal even niet de laatste tijd, ook of ik het wel goed genoeg doe voor de kleine meid. maak me heel erg zorgen dat ik haar nog niet voel. ik weet natuurlijk ook niet precies wat ik dan moet voelen. ik heb geen vriendinnen die er voor me zijn en me moeder en ik gaan niet oke met elkaar en hebben dan ook geen contact meer.
Jaaaaa echo vandaag gehad en…. It’s a girl!!!❤️de kleine meid maakte het ons niet makkelijk en bleef lekker eigenwijs op haar buik liggen. Dat maakte de echo heel lastig. Ze moest 3x naar het geslacht kijken maar toch wel overtuigd nu! Daarbij ziet alles er helemaal top uit, behalve een kleine twijfel bij het hartje. Omdat mevrouw haar arm ervoor bleef houden viel er een soort schaduw op dus ontstond er een kleine twijfel of de rechter kant niet iets vergroot was. Daarom krijgen we binnenkort nog een extra echo in het ziekenhuis. De verloskundige maakte zich er niet druk over maar wilde het gewoon echt even zeker weten dat het helemaal goed is. Ze zwaaide ook nog even hihi
♡ First Time Mommy Club ♡ Zwanger: Ploop - 28 jaar - UD 15 juli 2022 Mena92 - 30 jaar - UD 20 juli 2022 Sparkles - 26 jaar - UD 25 juli 2022 Marlena - 33 jaar - UD 7 augustus 2022 MerryGoRound - 23 jaar - UD 17 augustus 2022 DZ91 - 30 jaar - UD 18 september 2022 Nino12 - 29 jaar - UD 8 oktober 2022 Youngmommy20 - 20 jaar - UD 6 oktober 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 12 december 2022 Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - UD 17 dec 2022 Afspraken: Ploop - 23 mei - groeiecho 10:30 uur DZ91 - 23 mei - pretecho 's avonds Bevallen : Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - een dochter Flowertje27 - 10 maart 2022 - bevallen met - een dochter KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje GabrielaH - 21 april 2022 - bevallen met 39+4 - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nogsteeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten, op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022
Hey meid!! Hier gaat het goed God zijdank!! The Little Nugget groeit echt snel en er beginnen de eerste "guh's" en "ahh's" te komen ( de eerste baby brabbel ) and I'm so in love Zijn glimlach pakt m'n hele hart ❤ Hoe is het met jou meid?! Hou je het nog vol
Oh dames, ik moet even luchten. Alvast mijn excuses.. Ik heb een bestelling geplaatst en aangezien wij morgen naar een feestje gaan heb ik uit voorbaat betaald om het pakket vandaag te laten bezorgen. Wat denken jullie nou van het feit dat PostNL mij aan het lijntje heeft gehouden tot op laatste moment en ze zijn gewoon niet op komen dagen . Ze zouden tussen 19:45 en 20:45 komen.. en rond 21h zag ik via de track&trace dat hier de volgende adres was, nou meiden ik ging na 10min zo weer kijken en zag ik ineens " sorry we hebben wat vertraging yadiyadiyada we doen ons best om uw pakket vandaag nog uiterlijk 22:00h te bezorgen. En daar is het bij gebleven. Ik ben echt in de war?! Gestressed en een beetje van alles en nog wat.. ik bedoel, normaal, m'n pakket komt de volgende dag, mijn haast was ook niet echt om het pakket maar gezien het feit dat ik ervoor betaald heb om het vandaag bezorgd te hebben want wij zijn morgen niet thuis en dan heb je weer dat van, " ja we troffen je niet thuis" gedoe.. Nou hopen dat de bezorg venster van morgen gunstig is en ons genoeg tijd geeft om rustig en op tijd van huis te vertrekken.. Pfff, fijne avond in iedergeval ladies, ik weet dat jullie niet veel kunnen met de info maar het voelt goed om het even af te typen.
Net in het ziekenhuis geweest voor de extra echo. Was een hele lange echo en ze hebben de kleine meid weer helemaal gecheckt! Er lijkt inderdaad een minimaal verschil te zitten in de longslagader (deze lijkt heel iets groter) maar het was echt minimaal. Het zou dan te maken hebben dat de klep van de longslagader niet 3 maar 2 slippen heeft. Voor nu kon ze dat nog steeds moeilijk zeggen dus we krijgen in juli nog een extra echo. Mocht dit zo zijn dan is het gelukkig maar een kleine afwijking. Mogelijk dat bij de volgende check evt ook de kindercardioloog nog even mee komt kijken. De gynaecoloog maakte zich er vooral niet druk over en ze zei het lijkt erop dat het verwaarloosbaar is maar het is wel goed om het nog even extra te checken als die kleppen ook volledig ontwikkeld zijn. Verder ziet alles er helemaal goed uit! We kunnen dus weer terug op onze roze wolk❤️
@GabrielaH heeeeeeeel irritant ja! En zeer herkenbaar. Hier kunnen de bezorgers de voordeur nooit vinden en dan krijg ik altijd bericht van: u was niet thuis (terwijl ik dan gewoon thuis aan het wachten ben). Soms zeggen ze zelfs dat ze me hebben geprobeerd te bellen en ik niet opnam, wat gewoon echt nooit waar is. Het is hier echt bijna standaard dat pakketjes pas bij poging 2 of 3 aankomen. Vooral vervelend natuurlijk dat je extra hebt betaald daarvoor en het alsnog niet is gekomen!! Helaas doe je er alleen niks aan... Accepteren en door haha, al begrijp ik helemaal je frustratie! @Nino12 wat fijn dat ze je hebben kunnen geruststellen met de echo!!! Klinkt inderdaad als een verwaarloosbare afwijking als ik dat zo lees (niet dat ik er verstand van heb). Maar het feit dat zij zich geen zorgen maken zegt denk ik wel genoeg mooie echo foto ook! Wat een schattig klein meisje zeg!
Mijn afspraken vandaag gingen goed! Heel beweeglijk kindje echt super leuk om te zien. Iets vooruit gezet in datum, nu naar 10 december 2022.
Dag dames, Als jullie het goed vinden zou ik graag mee kletsen met jullie. Jullie kennen me vast nog wel het zwanger worden topic. Ik had even tijd weg van het praten over zwanger worden nodig, want ik maakte mezelf helemaal gek toen. Ik ben er sinds kort achter dat ik weer zwanger ben en die eerste weken zijn echt geen pretje als je een mk hebt gehad. Overal bang voor. Wil graag overal meepraten, bevallingslijst en hier, maar mezelf op de lijsten zetten voelt nog een beetje als de goden verzoeken. Wie weet wel herkenbaar voor jullie...
@Finca en @AZL welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Heel herkenbaar ook wat je schrijft @Finca! Heb zelf gelukkig geen miskraam meegemaakt maar durfde het ook pas echt te geloven na de eerste echo. Fijn in elk geval dat je weer zwanger bent!
Welkom, allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk. Ik ben nu zelf bijna 21 weken zwanger van ons eerste kindje (een meisje). Ik was 19 toen ik zwanger raakte en ben inmiddels 20, de vader en ik zijn gelukkig nog wel samen, wonen ook samen in ons eigen huisje. Geen contact meer met mijn ouders maar mijn schoonouders zijn meer ouders voor me, maar die zijn nu 10 dagen naar denemarken dus kan ik niet bij ze terecht wat ik erg moeilijk vind met nu al harde buiken, buikpijn en waarschijnlijk last van mijn bekken.
Iemand een idee wat het kan zijn? Ik hoorde over iets van de groei van je baarmoeder ofzo wat bij veel vrouwen geleidenlijk gaat maar bij sommige bam in een keer en dat dat best zeer kan doen?