First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    @Finca leuk om je hier te treffen :) ik heb in het begin mijzelf ook niet op lijstjes gezet. Gewoon doen wat goed voelt.

    Hoi lieve meiden! Hopelijk gaat alles goed met jullie ❤
     
    Nino12 en Finca vinden dit leuk.
  2. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    Dank jullie voor het warme onthaal allemaal. Fijn om te zien hoe jullie me begrijpen. Dat voelt goed!
    Goed om te horen dat het jullie en de baby’s goed gaat. Bizar om te zien hoe ver jullie al zijn! Wauw!
     
    Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  3. Ploop

    Ploop Fanatiek lid

    25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Ohhhh wat gaaf, gefeliciteerd @Finca !!! Hopelijk ben je snel genoeg gerust gesteld om jezelf op de lijst te zetten. Maar ik ben nu al enorm blij voor je!
     
    Finca vindt dit leuk.
  4. MerryGoRound

    MerryGoRound Actief lid

    23 sep 2021
    161
    228
    43
    Hier weinig van me laten horen de afgelopen weken, we hebben veel klusjes in het huis gedaan en daarna lekker op vakantie gegaan, maandag vliegen we weer naar huis. Vandaag een zwangerschapsmassage gehad en dat was echt heerlijk! 28 weken en het begint nu wel zwaarder te worden, die buik zit met alles in de weg :oops: ik heb niet zo’n groot bovenlijf dus heb echt al een paar weken het gevoel dat het gewoon niet meer past :eek:
     
  5. AZL

    AZL Lid

    7 feb 2022
    94
    69
    18
    Vrouw
    Ooh , zo’n massage klinkt heel goed !!! En wat betreft je buik ; ik hoor vrouwen wel eens over steunbroekjes / banden .. zelf nog geen ervaring mee ..
     
    MerryGoRound vindt dit leuk.
  6. AZL

    AZL Lid

    7 feb 2022
    94
    69
    18
    Vrouw
    Hello
    Hier weer een beetje matige dag. Nog steeds onwijs misselijk. Na het werk op de bank geploft , waar ik so far nog op lig. Hoop ZO dat die misselijkheid minder word.
     
  7. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.520
    1.676
    113
    Wat leuk!! Ik heb ook met 28 weken zo een massage gedaan en was echt geweldig! Hier ook klein en dikke buik. Soms ook echt het geval dat m'n buik uit elkaar barst. Toch merk ik dat dit echt fases zijn. Op 20 weken voelde het alsof het echt niet meer groter kon worden, en toch is m'n buik nu 3x zo groot als toen :roflmao: zijn kleine groeispurtjes die je hebt en ellendig aanvoelen. Kan mij nu ook echt niet voorstellen hoe m'n buik nog groter gaat worden, maar zal wel gebeuren in die komende 10 weken haha
     
    MerryGoRound vindt dit leuk.
  8. MerryGoRound

    MerryGoRound Actief lid

    23 sep 2021
    161
    228
    43
    Hier is het echt een enorme groespurt geweest vanaf 22 weken pas, daarvoor was er eigenlijk nog niks te zien :eek: De ene zegt dat het een bescheiden buikje is, de ander vind het echt groot, ik snap er helemaal niks meer van! :roflmao:
     
  9. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    Misselijkheid begint al een beetje te komen, oef. Maar ik klaag niet.
     
    MerryGoRound en Ploop vinden dit leuk.
  10. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

    denk dat ik mezelf hier ook voorzichtig maar aanmeld vanuit het zwanger worden van 1e kindje topic.
    As maandag de eerste vroege echo bij de fertiliteit, super spannend :eek:
     
    MerryGoRound, Finca, Nino12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Ik ben echt blij om jou hier ook te zien!! ❤
     
    marijtje85 vindt dit leuk.
  12. AZL

    AZL Lid

    7 feb 2022
    94
    69
    18
    Vrouw
    Heel erg spannend !!! ik hoop zo op en mooie echo!
     
    marijtje85 vindt dit leuk.
  13. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Oe, spannend! Heb je je ook al aangemeld bij een verloskundige? Ik vond dat ze bij de fertiliteit geen mooie echo's maakten, haha :roflmao: wij zitten bij hetzelfde ziekenhuis volgens mij.
     
    Ploop vindt dit leuk.
  14. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou? Lukt de borstvoeding, of doe je gedeelte fles?
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Hey meid, Met mij gaat het goed God zijdank. Borstvoeding wilt nog niet echt optimaal lukken helaas!! :$ daar ben ik wel beetje sip door.. dus ik geef meer fles. Ik leg hem wel aan maar dat echt als het noodzakelijk is, in de zin van als ik hem niet rustig krijg met de fles dan leg ik hem aan en dan drinkt hij wel en wordt ie rustig!!
    Ik vind het erg jammer dat het me niet gelukt is om volledig borstvoeding te geven :$

    Hoe is het met jou meid?! Ik zie dat je de heerlijke mijlpaal van 12 weken hebt bereikt!!!! Wat gaat het hard joh allemaal!!
    Hoe voel je je verder?! Heb je veel last van symptomen??
     
    Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  16. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    Oh haha. Ben benieuwd dan. Begint met een C in Nijmegen.
    Inderdaad ook aangemeld bij de verloskundige, daar 15 juni voor het eerst heen (maar voor de 13 en 20 weken echo moet ik ook naar Nijmegen dus geen idee hoe hun echo is)
     
    Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  17. marijtje85

    marijtje85 Bekend lid

    15 dec 2021
    541
    619
    93
    Vrouw
    Heel onwerkelijk wel, had het echt niet verwacht zonder ivf
     
    Dutchgirl1991, GabrielaH en Ploop vinden dit leuk.
  18. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Ze hebben volgens de gyn wel nieuwe apparatuur zei ze de laatste keer. Konden niet meer in elke kamer foto's printen. Ik moest de 13 en 20 weken via de vk regelen, maar de rest gebeurt bij de gyn. Helaas is mijn zwangerschap medisch.
     
  19. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Ja, gaat best goed! Heb afgelopen week de nipt laten afnemen, en daar ben ik nu echt bont en blauw van. Die bloedverdunning is wel heftig. Nog steeds wel misselijk (maar gelukkig nu meer in vlagen, win!), gevoelige borsten en heel moe.

    Trots op jou, hoe je het doet als "nieuwe" mama! :)
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  20. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Dankjewel meid!!

    Jouw symptomen vallen in principe wel mee gelukkig!! En sommige mensen hebben gewoon een "zware hand" bij het prikken, krijg je gelijk blauwe plekken van en jij met die bloedverdunning, dan gebeurt het ook sneller.

    Het is bij mij altijd een gedoe met prikken.. mijn aders zijn heel dun ofso en 9 van 10 keer verstoppen ze zich zodra een naald in de buurt van mn huid komt :roflmao: toen met de glucose testen moest er maar uit m'n vinger gehaald worden om zo'n kleine grijze dop buisje te "vullen" :roflmao: en de infuus bij de bevalling zat in m'n voet !!!!
     

Deel Deze Pagina