Dames, ik ben heel benieuwd vanaf hoeveel weken dat jullie al een buikje kregen. Ik ben natuurlijk nog super vroeg maar het lijkt me wel leuker als je het al een beetje gaat zien natuurlijk
Voor mijn gevoel was mijn buikje eerst meer van wat dikker, daarna tussen dik en zwanger in en tussen de 18 en 20 weken werd het echt een babybuikje. Overigens heb ik haar nog maar 1x gevoeld en sinds toen niet meer waar ik me af en toe wel zorgen om maak. Meerdere die dit herkennen? Is dit normaal? Ik ben nu 22 weken en 3 dagen zwanger.
Ja ik weet dat ook wel maar wil ze niet lastitg vallen of zondag avond en het is ook nog eens pinksteren
Wij hebben inmiddels wel al een paar namen in ons hoofd, weten zeker wat haar tweede naam wordt maar twijfelen nog tussen 3 andere namen wat haar roepnaam wordt. Iemand nog tips voor hippe korte meisjesnamen met voorkeur voor 4 letters?
Aah wat naar dat je zwangerschap niet zo lekker loopt met allergieën enzo. Natuurlijk goed om er af en toe grapjes over te maken maar je rot voelen mag best hoor! Hier af en toe ook flink aan het mopperen op alles. Neemt niet weg dat ik enorm dankbaar ben en geniet van de kleine in m'n buik! Jij bent in augustus uitgerekend?
Ik voel me de afgelopen dagen ook echt best rot, ik vind het best lastig wat ik allemaal moet hebben van de uitzetlijst. Want wil natuurlijk geen overbodige spullen kopen.
Zijn er meer die nog amper iets van de uitzetlijst heeft en stress daarover heeft? Ik moet nog zoveel vooral kleine dingen. De enige grote dingen die wij nog moeten zijn de kinderwagen, kinderstoel en het badje. Maar de gene die mij langer beetje volgen weten dat wij de laatste tijd niet veel geld hebben omdat wij nu ongeveer 15 weken in ons eigen huisje wonen. Wij zijn nog veel bezig met ons huisje inrichten en de verhuisdozen opruimen. Ik heb gelukkig het wiegje van mijn schoonouders gekregen, commode en box wel inmiddels kunnen kopen. Box hebben wij via marktplaats gekocht, beetje opgeschuurd en geverft.
Hier dacht ik het al te kunnen zien na 8 weken, maar waren vooral darmen en als ik achteraf foto's bekijken begon het pas echt rond de 18 weken.
aaah meid wat klote dat je je eigenlijk ondanks je positiviteit (wat ik super knap vind!) je zo slecht voelt! Dat maakt wel dat de laatste weken ook echt zwaar zijn. Ga je dan ook ingeleid worden of weten ze dat nog niet?? Ja echt bizar na m’n eerste ongesteldheid was ik meteen weer zwanger. Zo bijzonder en gelukkig voel ik mij heel goed!
Ik dacht met 13 weken dat ik al wat kon zien maar dat was echt nog een darmen buikje! Met 16 weken begon het wel steeds meer een baby buik te worden en nu is dat echt niet meer te missen!
Probeer niet te veel te stress. Je hebt serieus nog genoeg tijd. En daarbij ga je waarschijnlijk ook nog heel veel spullen krijgen. Zolang je de belangrijkste spulletjes maar hebt en daar heb je nog heel juni juli augustus en september voor! En als je het fijn vind om op tijd alles te hebben nog zeker dan 3 volle maanden.
Lief! Ik heb morgen een controle afspraak gyn en hoop eigenlijk wel dat het dan ter sprake komt. Ik probeer echt zo positief mogelijk erin te blijven, maar waar 9-10weken op papier kort lijkt tot bevalling weet ik niet of ik het fysiek redt. Even los van mijn suiker die wellicht vanzelf een inleiding zal vragen. Even afwachten nog dus Gaaf je nieuwe zwangerschap! Mijne was ook meteen raak een vmk. Bijzondere lichamen hebben we toch in positieve zin van het woord he Qua uitzetlijst trouwens... ben een beetje een controlfreak dus wij hebben eigenlijk alles behalve een eenstoel. En per ongeluk twee (joolz) maxi cosi's 2e hands nu want eentje kwam mee met de isofix base. Dus bijv @youngmommy20 mocht jij die kunnen gebruiken mag ie voor een heel zacht prijsje weg naar iemand die niet veel te besteden heeft. Fijne week en pinkstermaandag gewenst allemaal!
Ons huis is momenteel echt een enorme bende en ik wil nu alles helemaal gaan opruimen en schoonmaken en de babykamer helemaal mooi inrichten. Herkenbaar? Maar ben ook super moe, waren vannacht pas half 2 thuis van het ziekenhuis. Daarna amper meer kunnen slapen.
Wat spannend! Ben benieuwd wat ze er gaan zeggen! Laat je het ons weten? Ja uniek je? Zo bijzonder dat het zo snel weer kan.