First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ik ben nu een beetje van de kaart!!.. ik heb gewoon bruine afscheiding bij het afvegen!!
     
  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    :eek: eek! Oh Jesus, ik hoop dat het niks ergs is!!!

    Edit: heb je misschien druk gezet bij ontlasting? Of iets zwaars opgetild, wat jij niet dacht dat echt zwaar zou zijn? Of gewoon iets anders gedaan?! Inspanning?! :confused::confused: ik wordt hier niet blij van:$
     
  3. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Nee dat allemaal niet. Enige wat wel kan is orgasme.
    Ik weer echt niet nu hoe ik ermee moet omgaan sinds me man het ook niet weet..
     
  4. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik breek even in.
    Bruine afscheiding kan geen kwaad
    Houd het in de gaten dat het niet felrood,zoals ongesteldheid wordt,en dan nog kan een klein beetje bij het afvegen geen kwaad..
    Vaak zijn het ook innestelingsbloedingen. Mocht het te lang aanhouden,kan je altijd je VK bellen.

    Ben ook een first time mommy,maar mn zoontje is al 1,maar had ook bloedingen en krampen. Zo erg dat ze zelfs dachten dat het een bbz was,want ik kon soms bijna niet lopen van de pijn ,maar gelukkig niet .
    Maar heb tot 6.5 moeten wachten op de echo, ivm zekerheid van een kloppend hartje
     
  5. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja het is nu oom gestopt, dinsdag had ik al afspraak om mijn bloed te laten prikken.
    Ik ben zelf nu 5 weken zwanger en heb pas met 7 weken een echo gepland.
    Ik hoo dat het allemaal een onschuldige afscheiding is maar maakt me wel onzeker..
     
  6. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Oke, niks ergs dus! In principe kan orgasme geen kwaad! Sex tijdens de zwangerschap ook niet echt! Alleen moet er wel gekeken worden naar de correcte posities! Maar in principe kan het allemaal geen kwaad hoor meid! En ik denk dan ook dat dat het dan is en dan niet zo zeer dat het iets kwaad heeft gedaan maar meer dat misschien nog innesteling bloeding bij naar beneden is gekomen! Zolang je maar geen sterke krampen hebt en het niet echt doorzet met echt bloeden en stolsels zit je goed! :)
     
  7. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja ik weet dat je bij penetrante idd bloed kan hebben bij afvegen. Echter was dit zonder penetratie. Ik had bruine afscheiding en 1 sliert wat wel helder rood was.
    Ik heb wel krampen maar of het nou hetzelfde zijn weet ik niet. Ik heb ze toch al elke dag dus ik weet het verschil niet.
    Afscheiding is wel gestopt. Alleen ja ik ben er wel ontdaan van, zat te trillen op de wc..
    Dinsdag bloed prikken en hopelijk heb ik gauw antwoord..
     
  8. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Hey Hallo! Oh ja je mag ook meeschrijven als je wilt! Is ook voor de First Time Mommies die al een Kindje hebben, is wel handig, kunnen jullie ons tips geven :oops::roflmao: oh wauw! Dus jij had gewoon onwijs veel krampen en bloeding en je hebt een gezond zoontje ter wereld gebracht! Zulke verhalen hoor je ook natuurlijk, maar is geen garantie en het begin is altijd een onzekere periode.. het klopt wel dat je pas met 6 weken + een afspraak krijg voor een echo! Is een beetje aller vroegst dat ze een echo kunnen maken en dan ook "zeker" kunnen zijn dat er een kloppend hartje te zien moet zijn! Ik heb mijn eerste echo met 6 weken en 6 dagen!
     
  9. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Oke ik begrijp je, echter kan de inspanning van een orgasme ook voor spotting zorgen.. maar ja ik bedoel wat moet je ermee:$ je hebt gewoon een verhoogd libido tijdens de zwangerschap, dat is een bekende symptoom, ook al wordt het bijna niet benoemd;) de krampen, uhm misschien als je het kan onderscheiden zul je merken dat het wat feller aan voelt dan de afgelopen dagen , maar onthoud, dat je net inspanning hebt ervaren hea.. dus het hoeft niet te betekenen dat het fout zit! Ik duim heel hard mee dat het gewoon goed blijft gaan meid! En dat je mooie resultaten gaat hebben van je afspraak van dinsdag!! Nog even twee weekjes doorbijten voor de echo! Het komt goed:thumup:
     
  10. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    @Sjuwene, lekker een warme douche nemen, kop thee, kruik erbij en lekker op de bank of op bed onder een lekker warm dekentje meid!! En dan kalmeer je jezelf en dan valt de inspanning vanzelf relaxed weg!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  11. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Dank je wel!
    Ik kan idd nu niks meer aan doen dan afwachten.
    Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan..
    Word nog vervolgd..
     
  12. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Dat is idd precies wat ik gedaan heb.
    Dank je wel
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  13. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    GoodMorning,

    @Sjuwene hoe gaat het vandaag met jou? Ik hoop dat de spottingbweg is gebleven !
     
  14. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja spotting is idd weg gebleven.
    Ik ben haast geneigd om kb 2v5 te halen en te testen voor de zekerheid...
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Doe het gewoon gerust!! Ik denk niet je al hook-effect zou krijgen! Dus ik zou het gewoon doen, om jezelf maar gerust te stellen en dan als je er nog steeds niet veel vertrouwen in hebt kan je de tweede van de week nog even doen! Denk dat hook-effect pas na de 6 a 7 weken ( of zelfs later) komt.
     
  16. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Fijne week dames!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  17. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Ohh ik kende die benaming niet,
    Ff gauw opgezocht haha!.
    Ik ga zO ff test halen
     
  18. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Oh, hahah oke, maak niet uit! Ik denk eerder dat jij een mooie knal test ga hebben, ik denk dat jou test streep al de kleurstof ga nemen:roflmao:
     
  19. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw

    Dit was na 1 minuut,
    Nu wel meer gerust gesteld.
    Morgen iig bloed prikken
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.018
    113
    Vrouw
    Yes! Mooi,je kan ook zien dat de test streep iets donkerder is dan de controle streep!! En nu de resultaat van morgen afwachten! :thumup:
     

Deel Deze Pagina