First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

1. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Oooh wat superleuk, mooi moment om de gender reveal te doen. Ga je de gasten van tevoren vertellen dat dat gaat gebeuren of wacht je tot iemand het door gaat hebben?

Jazeker, de laatste loodjes (wegen het zwaarst :rolleyes:)

2. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh dat is geen fijne onzekerheid! De woorden van je verloskundigen zijn wel fijn maar kan me voorstellen dat je schrikt. Zeker als een 2e ook zo licht is.. ik hoop dat het niks betekent en straks gewoon weer een oploop! Geen bloed is sowieso wel een goed teken!

3. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh ik heb met je te doen meis, ik weet precies hoe je je voelt, ellendige misselijkheid die 1e weken.. Ik hoop dat het snel weg trekt. Fijn dat je vanuit huis werkt, probeer kleine beetjes te eten tussendoor als dat lukt..

Finca vindt dit leuk.
  4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    @willow1988 welkom :)

@Michje ik hoop echt dat het aan de test ligt en dat het allemaal goed gaat met jou zwangerschap!!

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hey dames, heb even weer wat bijgelezen..

Om even uit die sleur te gaan van zwangerschappen en de hormonen.. hier wat Baby nieuws :oops:

Het leven met een pasgeboren baby is stom weg anders.. helemaal op z'n kop. Maar dan heb je even je draai gevonden met de kleine nakomeling, jullie hebben elkaar wat beter leren kennen en hebben samen een structuur en schema gebouwd, die op eens , uit het niets, helemaal uitelkaar valt door " een regeldag ".
    The Little Nugget is al twee dagen extreem fussy, knorrig, lijkt de hele tijd alleen maar bij mama te willen maar tegelijkertijd ook niet o_Oo_O vraagt bijna om de anderhalf uur eten, maar wilt eigenlijk niet?! Wilt ook geen speen.. maar na 10 min is het van "oke kom maar op met die fles" :cry: en gewoon lijkt het alsof je compleet een andere baby hebt:eek:.. dat is dus een ding met pasgeboren babies dat niemand je zo 123 verteld.. vandaag is de tweede dag dus ik kon er wat beter mee omgaan, gisteren wilde ik echt m'n tieten eraf rukken :D:D

Mena92 en Ploop vinden dit leuk.
  6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dit.

Maar dan ook ajb, niet zelf een emotie of betekenis aan de geschrift van een ander plakken!! Want zo kan je onnodig je eigen gevoel kwetsen zonder reden aan toe.

Ploop vindt dit leuk.
  7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh en trouwens dit kan zelfs na zes maanden nog optreden zo'n genaamde " regeldag" :confused::o:

8. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    707
    846
    93
    Vrouw
    Een newborn lijkt me ook echt een uitdaging.
    Wel op mijn beide nichtjes gepast af en toe toen ze een paar weken oud waren en vanaf 12 weken pas ik 1 dag per week op, maar toch. Als ik het niet weet kan ik de mama appen maar met je eigen kind moet je zelf uitvogelen wat ze willen.

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja dit ook!! Maar het is dat met je eigen kind ken je er niet "onderuit" :D

10. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    Meiden ik was even wat afwezig maar kom nu weer gezellig mee kletsen!
    @GabrielaH ik heb stiekem wel heel hard gelachen om het stukje over je tieten eraf rukken :roflmao:. Pfoeee een kleine baby is ook heftig hoor! Helemaal als je nog alles moet ontdekken. En daarna komen alle fases nog waar ze door moeten! Maaar he? Uiteindelijk komt het echt allemaal goed!

Ploop, Finca en GabrielaH vinden dit leuk.
  11. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    @Mena92 nog heel eventjes... spannend! Merk je al iets van voor weeën oid?

12. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Heerlijk eerlijk verhaal! Ik kijk er helemaal naar uit als ik het zo lees :D
    Jullie gaan elkaar steeds beter leren kennen en komt helemaal goed!

GabrielaH vindt dit leuk.
  13. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja toevallig vanavond denk ik een oefenwee/harde buik gehad.. dan veranderen de bewegingen van de baby ineens in een samentrekking van de baarmoeder.. In ieder geval een heel ander gevoel ineens. Ik denk nu ook steeds kan niet lang meer duren, maar voor hetzelfde geld blijft ie nog 6/7 weken zitten. Hele gekke periode zo moet ik zeggen, wel bijzonder!

Michje, Ploop, Finca en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Echt bizar dat je bijna gaat bevallen! Toen ik mee ging kletsen was je nog volop aan het proberen zwanger te worden. Niet normaal hoe snel de tijd gaat.

Ploop vindt dit leuk.
  15. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    @Michje hoe is het met jou? Nog getest?

16. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Nee, nog niet. Ben echt goed aan het bloeden, dus denk niet dat het nu veel zin heeft. Als het (bijna) over is ga ik nog wel een testje wagen, maar dan meer om te kijken of hij netjes wit is...

17. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ah meid wat klote. Heel veel sterkte. En goed dat je nog even test want ik heb daar toen veel problemen mee gehad eens. Hopelijk kun je snel weer door.

Michje vindt dit leuk.
  18. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    hé meid wat verdrietig! Helaas ook hetzelfde mee gemaakt. Na het bloeden was mijn test zo goed als negatief inderdaad. Lief zijn voor jezelf, en hoe pril het ook nog was verdrietig is het gewoon! Neem ook de tijd om het een plekje te geven en hopelijk mag je snel weer op je roze wolk kruipen ❤️

Michje vindt dit leuk.
  19. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    oh meid het is zo bizar hoe snel dit gaat! Nog even en je mag gewoon jou eerste kindje verwelkomen. Inderdaad wat @Finca zei, toen we elkaar ontmoeten was je nog volop aan het zwanger worden.

Finca vindt dit leuk.
  20. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor de lieve woorden. Jullie allemaal trouwens! ❤️

Ik ben er nu verrassend rustig onder. Heb wel wat gehuild en er gisteren veel over gepraat met mijn lieve collega's. Maar heb ergens het gevoel dat de realisatie nog moet komen, want ik ben normaal vrij emotioneel.

Ik hoop dat het bloeden gauw over is en ik snel weer een positieve ovulatietest heb. Dan weet ik iig dat mijn lichaam gereset is en ik weer verder kan.

En dan hoop ik uiteraard dat ik me gauw weer - en dan blijvend - bij jullie mag aansluiten!

Finca vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina