First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

  1. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Klopt ja!
    Idd morgen verder afwachten
     
  2. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen meer dames, sorry!

    @Sjuwene ik had al heeeel vroeg last van pregancy-brains. Bij de aanmelding van MVM wist ik mijn postcode niet meer. Woon al bijna 10 jaar op hetzelfde adres !

    En zag later je bericht over afscheiding, heb ik ook gehad in week 5. Alles is doorbloed dus door inspanning of seks kan best eens een vaatje springen. Ook een late innestelingsbloeding is niet gek. Zolang het niet rood en helder is, en het bij een paar druppels blijft, zou het niets moeten zijn om je zorgen over te maken! Ik heb trouwens een echo gehad bij 5 weken vanwege bloedverlies omdat ik me zorgen maakte, dus wellicht ook een optie? Liep al wel in ZH dus inwendige echo's zijn redelijk makkelijk in te plannen.

    @GabrielaH mooi de 3+ test!! Nu idd lekker stoppen met testen, wordt je alleen maar nerveuzer van!

    @banner: hij gaat tellen op het moment dat je hem aanmaakt. Dus stel je maakt met om 3 uur ’s middags aan, verspringt hij de volgende dag om 3u. Loop in de ochtend ook altijd een dag achter ;)
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    @Daantjeee leuk om van je te horen!! Oh dat van de Banner wist ik niet :roflmao: oke nou dan is het wel goed! Yes ik stop nu echt wel met testen hahahhaah, nog hopen op een mooie echo volgende week! Hoe gaat het met jou?
     
  4. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Hier alles goed hoor, baby was weer mooi gegroeid vrijdag bij de echo. Loopt nog steeds ca. 2 weken voor.

    Ik vind het zelf sinds een paar dagen echt niet zo heel leuk meer, dat zwanger zijn. Lijf doet constant pijn en de lieve kleine bewegingen voelen inmiddels als een karatekid in mijn baarmoeder. Slapen gaat ook voor geen meter want ieder uur wakker van de pijn of van een volle blaas. Maar schijnbaar is het normaal om tussen de 30-32 weken even een goede dip te hebben, dus hoop dat het tijdelijk is ;).

    Moet sowieso wel zeggen dat ik (tot nu toe) de eerste 20 weken het zwaarst vond hoor. Vooral mentaal, die onzekerheid kan je helemaal gek maken. Heb met jullie te doen :o:
     
  5. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Ja ik kan me voorstellen dat van daar de gezegde dat de laatste loodjes het zwaarste zijn.. :confused: maar dat is dan meer lichamelijk zo te horen! Ja klopt, de eerste periode is echt zenuwslopend! Ik moet nog een week wachten tot m'n eerste echo en het voelt echt als de eerste week van the two week wait:cry:
     
  6. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    @Sjuwene, hoe is het in de loop van de dag gegaan?!
     
  7. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames, hoe is het met iedereen vandaag? Een hele fijne dag toegewenst!

    @Sjuwene succes op je afspraak vandaag!

    @Daantjeee hoe is het met jou en de baby? Veel beweging in de buik? :p
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  8. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Gaat goed hier! Afgelopen 2 dagen is ze rustig, of tenminste ik voel haar anders. Denk dat ze is ingedaald. Blijft een mindfuck, die zwangerschap.
    Succes met bloedprikken vandaag @Sjuwene ! Wanneer krijg je de uitslag?

    Hoe is het met jullie? Dik aan het aftellen naar de eerste echo natuurlijk ;)
     
  9. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Oef hahahahah het voelt echt als de eerste week van de two week wait :oops: dat je zo'n test drang heb, nou ik heb echo drang:roflmao: ff een weekje wachten noch, dan kan ik een kijkje nemen. Ben wel blij! Ik denk dat ik maandag avond niet ga kunnen slapen:rolleyes: want heb dinsdag vroeg de echo!
    Oh, ja ik heb begrepen dat tegen het einde je de baby minder voelt idd, of nou in iedergeval anders, want ze heeft dan niet veel ruimte om vrij haar hele lichaampje te bewegen! Hihi dus de saltos die kan ze niet meer maken :oops::rolleyes:
     
  10. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ik zie dat ik een paar berichten gemist heb.
    Net even bloed geprikt.
    Ik dacht dat de huisarts je zwangerschap moet bevestigen.. hij gaf bij mij aan. Nee ze doen het op dezelfde manier als ik het zelf doe haha. Via een test.
    Heb hb laten prikken en ook maar hcg in het bloed.
    Uiterlijk voor vrijdag heb ik uitslag..
    Afwachten maar.
     
  11. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Spannend @Sjuwene , maar dat HCG zal wel goed zitten hoor!
    @GabrielaH ja die wachtweken, vreselijk. Maar het zal er helaas niet beter op worden na de echo hoor. Voor mij was dat pas toen ik haar dagelijks ging voelen. Dus succes ;)
     
  12. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Oke mooi, maar dan heb je wel al gelijk de bloedwaardes, wat ik niet weet is of de vk dat dan nog een keer laat checken.. :confused: even tot vrijdag wachten!
     
  13. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Ik weet wat he bedoeld :oops: maar voor mij zou het een hele mijlpaal zijn om het hartje te zien kloppen! Daarna, de groei zien, het hartje horen:rolleyes: ❤ en de eerste bewegingen!!! Vanaf daar dan wil wel graag elke dag m'n baby voelen bewegen, zoveel mogelijk! :)
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  14. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja ik denk het wel. Al wil ik zelf weten hoe het bv met de HB is. Want zal.sowieso gaan kelderen nu ik zwanger ben zei me arts. Ik wil geen last hebben van anemie terwijl ik nu al erg veel last heb van vermoeidheid. Dit zal alleen maar erger worden dan.
    Hopelijk lukt het met ijzer tabletten ofzo
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Ja ik hoop ook dat het lukt met de ijzer tabletten!
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  16. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen dames, Hoe gaat het met iedereen vandaag?:)
     
    Sjuwene vindt dit leuk.
  17. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Gaat goed hier!nog 1 avondje werken en dan 2 dagen vrij.
    Morgen me zus verassen met je word tante romper en vrijdag me man.
    Net resultaten binnen. HB is 8. Dus mooi gestegen. Nu de 9 proberen te behalen.
    HcG is 3414. Mooi getal!:D
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  18. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Prachtige waarde ! En spannend morgen en vrijdag! Maar je gaat het dus eerst aan je zus vertellen en dan pas aan je man? Zou die van mij echt niet leuk gevonden hebben :roflmao:. Vind het overigens allang knap dat je het zo lang voor je hebt weten te houden!

    Hier ook alles goed hoor. Lekker drukke baby sinds gisteravond en vannacht een paar keer wakker van de kuitkramp (echt ladies, die is killing! Hoop dat hij jullie bespaard blijft). verder oke :)
     
    GabrielaH en Sjuwene vinden dit leuk.
  19. Sjuwene

    Sjuwene Bekend lid

    17 jul 2021
    947
    792
    93
    Vrouw
    Ja mijn man is vrijdag jarig en ik wil het echt al een van zijn cadeaus geven. Ik vond het ook wel moeilijk om het geheim te houden.
    Hij vraagt ook waarom ik zo vermoeid ben enzo..
    Ja ik denk niet dat hij het erg zou vinden dat zij het eerst weet. Ik heb een leuke activiteit voor me zus en ik geboekt voor morgen en zij woont anderhalf uur rijden van ons vandaan.

    Goed om te weten dat het wel goed gaat met je.
    Ohh ik kan mij nu niet voorstellen wat dat pijn is en wat ik ervan moet verwachten haha.. hopelijk ervaar Ik het dan niet :roflmao:
     
  20. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Wow wat gaaf dat je al je waardes hebt!! Oh wat mooi zeg! Hahahahha je gaat het je zus al vertellen morgen spannend! En 1 van de meest verwachte dagen komt eraan!! Je vriend de mooiste verjaardag cadeau geven!!!
    Nou ik had ook in gedachte om mijn moeder met haar verjaardag te verassen maar mevrouw heeft het al door:oops: omdat ik dus dan veel dutjes doe en ik probeerde haar wijs te maken dat het komt omdat ik vakantie heb dus dat ik lui wil doen maar dan de rug pijn en het veel plassen hebben mij dan echt verraden! In probeerde zo serieus mogelijk te blijven maar de grijns op m'n gezicht zei alles!! :rolleyes:hahahahaha maar is niet erg als mama het weet! Bij haar kan ik goede comfort vinden.
     
    Sjuwene vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina