@Nino wauw mooi buikje!! Bij mij begon de mega groeispurt rond 30 weken haha!! Toen ook al wel echt een buik, maar tussen 30-35 weken was het echt richting 'hoogzwanger' aan het gaan nu volgens mij weer tijdje redelijk stabiel. Deze is van weekje geleden, was toen 38
Ik hoop het! Vind het gewoon zo gek om verder niks te voelen, de vorige keer had ik zelfs al voor nod echt super zere borsten bijvoorbeeld, en nu echt gewoon helemaal niks. Om dat soort stomme dingen ga ik dan meteen stressen haha. En heb nu ook al wel echt minder krampen dan vorige week, dus dan zegt ook zo'n stom rotstemmetje in mijn hoofd van nou dan zal het wel weer gestopt zijn met groeien. En met mijn verstand weet ik dan heus wel dat iedere zwangerschap weer anders is, het nog heel vroeg is en het helemaal niet gek is dat je dan nog geen/weinig symptomen heeft, maar het blijft zo spannend haha! Hopelijk geeft de vakantie mij mooi wat afleiding
Ik heb ook al een buik waar je beslist niet meer omheen kan zal later vandaag een foto maken, loop nu in klus kleding haha. Mooie buikjes dames!
Wow maar jij hebt nog best een bescheiden buikje voor 30 weken!! Netjes hoor!! Heel mooi zwanger idd!! ❤️
Echt heel mooi!! Jij bent echt alleen buik zwanger, de rest van jou lichaam is nog mooi in proportie !!! Ik was gewoon iets meer dan 15k aangekomen
Ik wordt sinds paar dagen ook steeds gebeld en geappt door mijn ouders maar heb ze nu geblokt omdat ik totaal geen contact met ze wil. Nu ze weten dat ik over de 30 weken ben en de bevalling steeds dichterbij komt willen ze opeens in het leven van ons dochtertje komen ik heb daar totaal geen behoefte aan en krijg er heel veel stress van. Maar ik voel me ook schuldig tegenover de kleine meid dat ze haar ene opa en oma voorlopig niet zal gaan kennen ofzo. Heb zelf nog maar 2 oma's en 1 opa waarvan ik met opa en oma geen goed contact heb. Dus voelt alsof ik maar 1 oma heb. Ik weet hoe jammer dat is.
Hee! Ja lichamelijk gezien met ups en downs door de keizersnede toch nog best veel last, terwijl ik me verder kiplekker voel. Dus toch best afzien omdat ik me deels gehandicapt voel alsnog, merk vaak pas dat iets te veel is geweest als ik eigenlijk ineens veel pijn heb en dan is het meestal een dag of 2 er doorheen bijten en nagenoeg niks doen, en dan gaat het wel weer. Onze kleine rups doet het gelukkig wel heel goed, is al weer 4 weken en een dag bij ons en al meer dan een kilo zwaarder. Het wordt ineens een echte baby haha. Even wat babyfoto’s spammen ♥️ En jeetje jij alweer 30 weken zwanger!!! Waar blijft de tijd!?
Het is je goed recht om het contact af te houden. Vervelend dat je zoveel spanning erbij voelt, maar voel je niet schuldig over wat je nu beslist, de kleine meid heeft alleen mama en papa nodig na de bevalling en in de toekomst kan je altijd nog eventueel anders beslissen, zo ook of je je ouders informeert dat je bent bevallen en dat ze een keer langskomen. Ze zullen het vast goed bedoelen, maar als het nu niet goed voelt dan moet je het niet doen / is het prima om even geen contact te hebben. Misschien dat je na de bevalling je er anders bij voelt, maar dat is voor dan.
Mijn vriend verast me even met een dagje/nachtje weg morgen, ik moet kleiding enzo meenemen en weet alleen dat het in limburg is en we morgen ochtend om half 8 vertrekken en dat daar nog meer verrassingen voor me zijn verder weet ik helemaal niks echt lief van Kevin. Ik vind het ook spannend moet ik zeggen hoor. Ben benieuwd wat we gaan doen.