First Time Mommy Club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GabrielaH, 16 aug 2021.

1. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Zo schattig!! Een maandje en een dag alweer!! Lekker genieten meid!!

Ploop en youngmommy20 vinden dit leuk.
  2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    jaaaaa moooi!!!!

Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  3. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    ooooooh wat een heerlijk ventje!! Prachtig om te zien❤️ Fijn dat alles goed gaat!! Hopelijk voel jij je snel ook weer beter! Zo’n keizersnede is natuurlijk behoorlijk pittig ook!

Ploop en youngmommy20 vinden dit leuk.
  4. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Mooie buikjes meiden!

De kleine begint nu toch wel wat onrustiger te worden, vaker huilen en veel bij ons willen zijn.. borstvoeding begint nu ook wat pijn te gaan doen..
    Maar het ging dan ook wel heel goed, bijna té goed, die eerste 10 dagen :p

Nino12, Dutchgirl1991, Ploop en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Komt vast wel goed, ik denk dat ze soms gewoon even nodig hebben om lekker veel bij papa en mama te knuffelen. Naar mijn mening niks mis mee hoor. Beetje extra kusjes en knuffels. Toch? :roflmao:

Mena92 vindt dit leuk.
  6. youngmommy20

Wij zijn onderweg naar Limburg weet verder niet wat we precies gaan doen daar. Het is namelijk een verrassing van Kevin dat we ergens heen gaan en moest kleding meenemen dus heb maar een koffertje ingepakt. Hihi ben benieuwd.

Ploop vindt dit leuk.
  7. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    @youngmommy20 dat is waar! Waarschijnlijk ook 1e regeldagje te pakken dus hoort erbij.

Veel plezier met je verrassing vandaag!

youngmommy20 vindt dit leuk.
  8. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Iemand in mijn bevallingslijst kwam er bij de 13 weken achter dat haar baby is overleden en sindsdien denk ik elke dag: zou de baby nog wel leven? Gelukkig zaterdag geslachtsbepaling. Maar zulke dingen gebeuren helaas wel en geven me stiekem toch wel zorgen

9. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Herkenbaar!! Ik ben 25 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, dus ook overal aangekomen.. en nu nog maar 7 kilo kwijt :cry: maar kijkend naar m'n kleine man was het het allemaal waard!

GabrielaH vindt dit leuk.
  10. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Och ja, die verhalen zijn er verdrietig genoeg ook. Maar de kans is echt heel heel klein! Vertrouw erop dat het goed zit lieve meid! Nog heel even wachten en dan mag je je kleintje weer zien!

Finca vindt dit leuk.
  11. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja echt verschrikkelijk. En idd het komt weinig voor… bedankt voor de pep talk. Doet me goed :)

12. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Ja op dezelfde dag zag ik ook iemand op de Facebook groep waar ik in zit. Was een paar dagen verder dan ik.
    Best spannend. Hoop dat we ze snel voelen bewegen, maar als je dan even niets voelt is dat ook weer spannend natuurlijk.
    Heb nog aan een Doppler gedacht, maar zelfde risico. Als het kindje gedraaid is en je vind het hartje niet zo snel dan geeft dat weer stress
    Zaterdag is al best snel! Benieuwd wat het is!

Ik mag 10 augustus naar de verloskundige (blijven toch afspraken plannen ivm voorlichting en contact houden) en 11 augustus naar de Radboud. Hopelijk dan met de Doppler (mijn verloskundige heeft geen hartjes spreekuur geloof ik)

Ploop en Finca vinden dit leuk.
  13. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Wat een prachtig baby’tje!
    Fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk gaat het met jou ook snel de goede kant op

Ploop vindt dit leuk.
  14. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Zo’n Doppler durf ik daarom ook echt niet aan hoor. Nu ben ik al een overthinker 1e klasse. Maak me altijd druk om alles haha. Maar goed. Het stelt me idd wel gerust dat de kans zooook klein is dat er wat misgaat nog.

15. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Ja dat is ook mijn probleem. Mijn man stelde het voor maar ik dacht beter van niet voor mij.

Kan nog steeds niet geloven dat we echt een eigen kindje in huis hebben in januari. Misschien toch nog een beetje nasleep van het lange niet zwanger worden en minder vertrouwen hebben in mijn lijf.

Finca vindt dit leuk.
  16. MerryGoRound

MerryGoRound Actief lid

23 sep 2021
    161
    228
    43
    Ploop vindt dit leuk.
  17. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Dat snap ik helemaal!
    Ik zeg ook nog steeds “als het goed is” in januari en “waarschijnlijk” heb ik volgend jaar verlof. Het helpt trouwens ook niet echt dat ik zo goed als plat ben nog in de ochtend. Begin nu echt ongelofelijk ongeduldig te worden hoor naar een buik en baby voelen.

marijtje85 vindt dit leuk.
  18. youngmommy20

OMG! Ik dacht echt dat een babyshower met de 34 weken zou zijn maar ben vandaag verrast met het laten maken van een 3d beeldje van mijn buik, daarna niks gipsbuik pakketje gekregen en daarna verrast door familie en wat vriendinnen van mij en vrienden van Kevin, een prachtige fotoshoot samen gehad buiten. Verder zijn we nog in toverland geweest maar ben niet echt ergens in geweest vooral Kevin en zijn vrienden ff achterbaan gepakt met 3 loepings. Kon hij ook nog ff wat leuks doen met zijn vrienden. Ben wel in een bobsleebaan geweest niet heelhard en zonder riem was het en ben in de Djengu river geweest is een rustige water baan.

MerryGoRound en Nino12 vinden dit leuk.
  19. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Zo dat is nog eens een leuke verrassing zeg!!! Ik heb ook een zwangerschapsbeeldje laten maken. Mooi aandenken hoor!

youngmommy20 vindt dit leuk.
  20. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    komt allemaal goed meid! Vertrouwen hebben in jou lichaam en je kindje. Tuurlijk zijn dit hele verdrietige dingen maar gelukkig word je kindje steeds sterker hoe verder je in de zwangerschap komt!

Finca vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina