We zijn alweer even onderweg en over ongeveer 10 minuten thuis. Lekker uitrusten, babykamer klaarmaken en nog een aantal wasjes draaien. Welk wasmiddel gebruiken jullie voor de babykleertjes? Ik hoorde over iets van neutral wasmiddel en zonder parfum ofzo.
Wat leuk @youngmommy20 dat je vriend je zo heeft verrast, echt heel lief van m! @derest, hoe gaat het met jullie? @Finca en @marijtje85 binnenkort gaan jullie de baby voelen en dat geeft dan zo veel rust! Vanaf het moment dat ik beweging voelde in mijn buik genoot ik zo erg en was de angst echt vele malen minder. Hier vandaag 39.2. Nooit kunnen bedenken dat de tijd zo snel zou gaan. Babyboy kan elk moment arriveren, zo spannend!
@youngmommy20 ik was de kleertjes gewoon met ons eigen wasmiddel van Ariel of AH huismerk. Zie het echt niet zitten om al zijn kleertjes straks apart te gaan wassen. Mocht hij allergisch zijn of wat dan ook, dan zie ik dat dan wel weer.... Hoor in mijn omgeving ook iedereen die de kleertjes gewoon met de standaard was mee draait
Ja super lief had de babyshower echt pas rond week 34/35 verwacht. Heb zo'n fijne liefdevolle dag gehad.
Wij zijn inmiddels weer lekker thuis. Gaan even rusten en daarna koffers uitpakken en wasjes draaien. Krijg het beeldje opgestuurd. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden.
Ik zit heerlijk in de airco op het werk gaat straks overigens om 5 uur denk ik wel vies tegen vallen haha.
Vandaag standaard controle bij de verloskundige. Ze dachten dat mevrouw misschien wel aan de grote kant was. Dus voor de zekerheid een echo gemaakt! Ze loopt keurig qua groei! Wordt nu geschat op 3500 qua geboorte gewicht! Ze heeft gewoon lekker veel vruchtwater hahaha (dat was wat aan de ruime kant maar niet te veel zeg maar). Meteen de afspraak voor de laatste echo gepland! Gaat ineens zo snel allemaal
♡ First Time Mommy Club Zwanger: Marlena - 33 jaar - UD 7 augustus 2022 MerryGoRound - 23 jaar - UD 17 augustus 2022 DZ91 - 30 jaar - UD 18 september 2022 Nino12 - 29 jaar - UD 8 oktober 2022 Youngmommy20 - 20 jaar - UD 6 oktober 2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 10 december 2022 Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - UD 17 december 2022 Marijtje85 - 37 jaar - UD 15 januari 2023 Finca - 33 jaar - UD 22 januari 2023 Willow1988 - 34 jaar - UD 19 februari 2023 Dboer - 27 jaar - UD 6 april 2023 Afspraken: Dutchgirl1991 - 3 augustus - controle gynaecoloog Finca - 6 augustus - geslachtsecho Marijtje85 - 11 augustus - controle gynaecoloog Finca - 17 augustus - verloskundige Dboer - 18 augustus - 1e (vitaliteits)echo bij 7 weken Nino12 - 22 augustus - standaard controle Marijtje85 - 30 augustus - 20 weken echo Nino12 - 5 september - liggingsecho Finca - 6 september - 20 weken echo Bevallen : GabrielaH - 21 april 2022 - bevallen met 39+4 - een zoontje Ploop - 2 juli 2022 - bevallen met 38+1 (UD 15/7/22) - een zoontje Mena92 - 20 juli 2022 - bevallen op de uitgerekende datum - een zoontje Al een tijd niet geschreven: - als je nog steeds wilt meeschrijven kan dit uiteraard. Je kan jezelf dan weer op de lijst zetten. Op deze manier blijft de lijst overzichtelijk voor iedereen. Daantjeee - TikusSabrina - UD 10 mei 2022 curlymom - UD 17 mei 2022 Ines98 - UD 27 mei 2022 Jacks07- UD 31 mei 2022 KimK93 - UD 18 juni 2022 Ellyn - UD 23 juni 2022 FreeRose - UD 1 augustus 2022 Daantjee - 15 oktober 2021 - bevallen met 38+4 - een dochter Flowertje27 - 10 maart 2022 - bevallen met - een dochter KJB - 6 mei 2022 - bevallen met 35+5 - een zoontje Sparkles - 26 jaar - UD 25 juli 2022 Sugarsnap - 34 jaar - UD 11 augustus 2022
Wat fijn dat ze toch even snel een echo gemaakt hadden!! Geeft toch iets meer rust. Echt hea!? Die laatste loodje lijken eeuwen maar tegelijk dringt de reality check door en dan is het alweer tijd !!!
ja super fijn dat ze dat nog even gedaan hebben! Ja echt bizar! Ik vind het ook al zo bijzonder dat ze het geboorte gewicht dus al kunnen schatten!
nou ik vind het wel heftig hoor! Normaal hebben we altijd wel een zwembad staan maar nu geven we vrijdag een tuinfeest dus nu opgezet ivm de ruimte… ik mis hem nu al hahaha! En jij?
Ik moest vanmorgen werken heb gelukkig korte mouwen shirt en er is airco dus dat is top maar bij ons in huis is het zo warm de zon staat volop de woonkamer en slaapkamer in de schijnen dus dat is pittig. Ik zweet me echt kapot. zo genant hele zweetplekken in mijn kleren echt beschamend gewoon.
@Marlena meid ik las toevallig in de augustus groep dat je bent bevallen! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie kleine man❤️ Hopelijk voel je je goed!