1. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    Het oude topic is gesloten, maar ik vind het zelf wel fijn om contact te houden met dames bij wie het helaas ook allemaal niet vanzelf ging, met alle extra spanning die het met zich meebrengt.
    Wie vindt het gezellig om hier verder te kletsen? :)
    @Joylynn @Mopsje23 Nog anderen?
     
  2. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Wat een goed idee! :)
    @Zuster92 schrijf je hier ook gezellig mee?
     
  3. Mopsje23

    Mopsje23 Actief lid

    28 dec 2022
    196
    91
    28
    Vrouw
    Wat een goed idee!

    @Joylynn Volgens mij hebben wij nog kort samen in het IUI topic geschreven toch??
     
  4. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Ja klopt ja! Hoe is het nu met je? Hoe ver ben je nu? :)
     
  5. Mopsje23

    Mopsje23 Actief lid

    28 dec 2022
    196
    91
    28
    Vrouw
    Ik ben nu 5+5 dus super pril nog. Ik vind het heel spannend, voel nog niet zoveel en dat maakt me onwijs onzeker. 16 en 18 dpo bloed laten prikken op verzoek zkh en dat liep goed op. Maar daarna tot m’n echo geen bevestiging meer ofzo en dus ook niet echt bevestiging van symptomen :o: maar de andere kant is wel dat ik me goed voel dus dat is fijn :roflmao:
    Hoe is het nu met jou? Ik heb wel wat meegelezen over de spannende tijd die je had! Hoe ver ben je nu en wanneer is je volgende echo??
     
  6. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    Zwanger na de MMM!


    Uitgerekend

    November


    December

    14 december - Daydreamer89 - tweede kindje (IVF/ICSI)

    Januari



    Afspraken
    1 mei - Daydreamer89 - eerste echo



    Wil je op de lijst?
    Vul de lijst dan zelf even aan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  7. Mopsje23

    Mopsje23 Actief lid

    28 dec 2022
    196
    91
    28
    Vrouw
    Zwanger na de MMM!


    Uitgerekend

    November


    December

    14 december - Daydreamer89 - tweede kindje (IVF/ICSI)
    15 december - Mopsje23 - eerste kindje (ICSI)

    Januari



    Afspraken
    1 mei - Daydreamer89 - eerste echo
    6 mei - Mopsje23 - eerste echo



    Wil je op de lijst?
    Vul de lijst dan zelf even aan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Daydreamer89 vindt dit leuk.
  8. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    Ik ben inmiddels sinds een paar dagen zo'n beetje weeïg misselijk gedurende de dag (bwlegh, geen zin in eten maar zeker ook niet in een lege maag), maar vooral ook niet vooruuuuuuuit te branden. Zo moe! Concentratie van 0 voor mijn werk :rolleyes: Mag het al weekend zijn?

    Hoe is het bij jullie?
     
  9. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Ik vind deze weken qua spanning ook vreselijk. Na zo'n traject kan je toch niet echt meer onbezorgd zwanger zijn hé?
    Op jouw termijn had ik ook nog geen kwaaltjes en maakte me er wel druk om. Rond de 6 weken begon bij mij een wat weeiig gevoel in mijn maag, moest echt regelmatig wat eten. Rond 7 weken begon de misselijkheid en de moeheid en nu ben ik 8+1 en voel me met de dag beroerder :$
    Ik heb over 1.5 week weer een echo. Wegens m'n angst voor een miskraam, mag ik gelukkig eerder komen en hoefde ik niet 4 weken te wachten :)
     
    Mopsje23 vindt dit leuk.
  10. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Haha dat geen zin in eten herken ik deels. Ik had op gegeven moment nergens zin in, maar had wel soort honger. Liep ik doelloos door de supermarkt, op zoek naar iets waar ik trek in had, maar niks stond me aan :roflmao:
    Merk nu ook wel echt verschil in voorkeur voor eten.
     
    Daydreamer89 vindt dit leuk.
  11. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Zwanger na de MMM!


    Uitgerekend

    November

    28 november - Joylynn - 2e kindje - ICSI

    December

    14 december - Daydreamer89 - tweede kindje (IVF/ICSI)
    15 december - Mopsje23 - eerste kindje (ICSI)

    Januari



    Afspraken
    30 april - Joylynn - echo
    1 mei - Daydreamer89 - eerste echo
    6 mei - Mopsje23 - eerste echo



    Wil je op de lijst?
    Vul de lijst dan zelf even aan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  12. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    H
    He wat naar dat je je zo beroerd voelt :( Herken je dat van de vorige keer?
     
  13. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    Haha ja een soort van continu hongergevoel. Ik eet normaal ook echt mega gezond en nu de laatste dagen steeds tussendoor aan de liga en mueslirepen en zo, je eet dan toch wat je wel aan staat op zo'n moment :roflmao:
     
  14. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Ja, hoewel het wel minder is dan de vorige keer. Toen moest ik ook veel overgeven, nu gelukkig nog niet. Maar grootste gedeelte van de dag breng ik wel liggend door :(
     
  15. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.873
    4.238
    113
    Haha herkenbaar :roflmao: normaal eet ik veel havermout, salades, smoothies en groenten. Nu leef ik vooral op brood, terwijl ik dat normaal nooit eet :roflmao:
     
    Daydreamer89 vindt dit leuk.
  16. Daydreamer89

    Daydreamer89 Actief lid

    12 mrt 2023
    440
    415
    63
    Vrouw
    Bah :( Ik vind misselijkheid (naast kiespijn) ook echt wel een van de naarste gevoelens, gewoon echt rot. Hopelijk duurt het niet te lang!
     
  17. Mopsje23

    Mopsje23 Actief lid

    28 dec 2022
    196
    91
    28
    Vrouw
    Ik heb nu nog vooral veel honger. M’n ontbijt is nog niet op of ik heb alweer honger :confused: zou het liefst alles wat ik mee heb naar werk gelijk opeten haha. Nog geen echte voorkeuren daarin. probeer bewust wel wat meer volkoren brood te eten in plaats van bijvoorbeeld crackers of salade. Dat vult toch wat meer! Heb er overigens geen last van als ik honger heb in de zin van weeïg of misselijk

    Fijn dat je zo snel weer mag! En toch goed te lezen dat jij nog geen kwaaltjes had. Ik weet dat het bij iedereen anders is maarja beetje herkenning is ook fijn :D
     

Deel Deze Pagina