Mijn man heeft de vaatwasser ingeruimd en niet alles goed 'gesorteerd' Dus nu staan er allemaal bekertjes door elkaar, weeeeh....
Op z'n minst op soort. Niet de mokken bij de plastic kinderbekertjes. En dan bakjes tussen de bekers, neeeeee...
Waar moeten we volgend jaar zomer nou de vakantie doorbrengen? Spanje of een weer een tondje Europa? En welke campings dan allemaal?
Dat ik het laatste seizoen van mijn serie heb afgekeken. En ik nu weer heel lang moet wachten tot een volgend seizoen. En dat ik wil uitslapen maar dat helaas niet gaat met een dochter en een werkende partner.
Ik heb koffie gezet (filterkoffie), maar kan het maatschepje nergens vinden. Kwam wel het maatschepje van flesvoeding tegen. Die maten zijn duidelijk verschillend, en al had ik al meer schepjes gedaan. Het blijft slappe koffie Nu weer weggooien en nog 1 poging wagen tot een lekker kopje koffie
Dat ik op vakantie ben en Zometeen verplicht mee moet naar een activiteit voor de kinderen die ze graag willen en ik totaaaal geen zin heb
Ik had gedroomd over koffiekoeken en nu dus natuurlijk zin in koffiekoeken. Gaat mijn liefste man toch wel direct naar de auto om die koffiekoeken te gaan halen Nu nog hopen dat ik ze ook nog binnenhoud...
Morgen zouden de kinderen naar mn moeder gaan en zou ik een dagje voor mezelf hebben om te winkelen. Heerlijk de hele dag alleen winkelen! Belt ze net dat het alleen de middag kan, vanaf 14.00. (met een goede rede). Natuurlijk, ik nog steeds wel ff gaan, maar toch... Balen..!
Dat ik een 10x hoger libido heb dan m’n man, hem elke dag wel wil bespringen en hij soms aangeeft dat ie moe is Kom op zeg: je lijkt wel een vrouw (No offence voordat hierover een discussie losbarst dat ik nu stereotype denk )
Ik heb mieren in mijn keuken ondanks lokdoosjes en poeder, ik ben mijn zoons nieuwe shirt kwijt, ik werd wakker van krijsende vogels, terwijl ik nog iets langer had willen slapen en terwijl de wasmachine draaide, zag ik een verdieping lager kleding liggen die nou juist in de was moest. Oh ja, vannacht had ik het zo warm, dan doe ik de ventilator aan, maar die piept keihard als je op die knopjes drukt. En je ziet in het donker ook niet welke stand je kiest enz. Al kun je net zo goed het licht aandoen, want iedereen wordt toch al wakker van dat harde gepiep. Wie verzint zoiets?
Een witte jurk kopen van €400, het was précies wat ik in mijn hoofd had, alleen het prijskaartje niet.
Mijn man is naar het werk met zijn auto en heeft ook de sleutel van mijn auto meegenomen. (Heeft het weekend in mijn auto gereden en vergeten de sleutel terug te geven) Nu moet ik lopen naar de supermarkt (die wel 500m verderop zit )
Ik heb net de 2e auto naar de garage gebracht en moest dat hele stuk (20 min) naar huis lopen omdat we gisteren de andere auto niet bij de garage hebben neergezet.
Dat ik gister slippers heb gekocht maar ze vergeten zijn het alarmding eraf te halen. Nu moet ik terug....