Dat ik het liefst naar bed wil omdat ik zo moe ben, maar het bed moet verschoond worden en ik ben te lui om het alleen te doen (en wacht dus geduldig totdat mijn wederhelft ook naar bed gaat)
Het viel mee! Om 13:05, maar ze stonden al om 12:45 op de hoek van de straat, lunchpauze, heel frustrerend! Ik heb mijn vader gebeld toen ik zag hoeveel schroefjes het waren, hij staat al in elkaar
Ik heb nooit zin om mijn haar te kammen,het is zo lang en er zitten altijd knopen in.Ik doe het wel maar echt met super veel tegenzin.
O ik dacht dat ik de enige was. Ik heb nog een paar afleveringen te gaan....maar heb er geen zin meer in...ha ha
Bij welke ben je gestopt? Ik zit nu in aflevering 8 en nu vind ik het weer leuk. De eerste 2 vind ik niks, 3 was Meh, 4 vond ik leuk, 5 ging wel, vanaf 6 is het weer leuk. Dan zien ze er ook weer normaal uit. Totaal zijn het 13 afleveringen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik seizoen 2 ook al minder vond dan 1.
Met mijn ochtend-abonnement moet ik om 14 u uit de sauna, maar de kinderen zijn pas om 14.30 u vrij, dus ik heb zo'n kwartier over dan
Omdat ik twee verschillende mobiele telefoons heb neem ik weleens de verkeerde oplader mee naar de slaapkamermoet ik weer helemaal naar beneden... De fan boven mijn bed staat net iets te hard op de middelste stand en net iets te zacht op de laatste stand Ik heb teveel eten in de vriezer waardoor het vlees van de hond er niet meer bij past
Vooral dat laatste is herkenbaar. Ik stamp het er altijd in, bizar hoe sterk die lades zijn, ze overleven het tot nu toe
Nee hoor. Is springlevend maar word door de providers verplicht geblocked. Die blokkades zijn te omzeilen.
Sinds ik met de pil gestopt ben gebruiken wij condooms. Nu vind ik het heel fijn dat ik meer gevoel heb in/ bij/ aan m'n doos maar door dat condoom vind ik het veel te lang duren voor mijn man eindelijk eens klaar is
Ik woon in 1 van de rijkste landen van Europa maar ik kan geen woonruimte betalen in de omgeving waar ik graag zou willen wonen.