Ik wil eigenlijk even zwemmen met onze zoon. Maar dus niet in het buitenbad. Hem wil ik niet in die zon, en mezelf ook niet. En het water hier is gewoon koud dus niet lekker voor een peuter. Dus het binnenbad. Maar ga je daar nu halfdood van de hitte? Of is het daar juist fijn? Help
Neehoor, gewoon doen! Last van de hitte heb je daar niet omdat je steeds het water in gaat en het zal er lekker rustig zijn
Ligt denk ik aan het zwembad. Mijn man is afgelopen maandag met de kinderen naar een binnenzwembad geweest. Toen was het natuurlijk nog niet zo warm en dat zwembad staat erom bekend dat het in de winter echt ijskoud is, dus daar was het echt heerlijk. Ik zou het zelf juiste wel gaan doen als ik niet zover in mijn zwangerschap was
Ik heb enkele uren voor mn bevalling toen nog gezwommen hahaha Het zwembad wordt meppel. Gaat om 10 uur open. Ik pak mn tas dan maar in, hopla! Verkoeling!
Hier is het een regelrechte hel. Zodra je binnen stapt wordt alle lucht wel uit je getrokken van de warmte en de benauwdheid.
Heerlijk juist! Wij gingen toen de kinderen klein waren op hele hete dagen juist naar een binnenzwembad. Lekkere verkoeling, en kinderen uit de zon.
Als jezelf in het water gaat zal het wel meevallen, schat ik zo in. Wij zetten wel eens een hele grote plastic bak binnen neer. Hoop handdoeken eronder en erom heen. tv aan. En wij hebben even rust.
Het ligt er denk ik aan wat voor binnenbad het is. Een tropisch zwemparadijs lijkt me niks. Dat is normaal al bloedheet. Een gewoon normaal bad bijv met 25 meter Wedstrijdbad en een gewoon binnenbad en peuterbad is goed te doen, Tenminste hier wel.
Wij zijn gisteren geweest en dat was prima te doen. Later ook het buitenbad nog opgezocht en dat was ook prima!
Maandagochtend was ik om 9 uur 's morgens met mijn zoon in het binnenbad voor zwemles. Ik heb zitten zweten!! Het was er heel heet en benauwd. Maar als je zelf gaat zwemmen heb je daar denk ik helemaal geen last van. Zal nu vast lekker rustig zijn.
Vandaag toch niet gegaan. Meneer is helemaal jengelig van de warmte dus heeft geslapen vanmorgen en ligt er alweer in. Morgen nieuwe ronde