First world problems

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamafiets, 16 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Gezellig zo uit elkaar:roflmao:

2. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.093
    1.812
    113
    Vrouw
    Wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming en altijd word ik tijdens de vakantie ziek. Meestal halverwege de vakantie, maar nu meteen al de eerste ochtend. En ik voel me zooo beroerd. Buikkrampen, misselijk, koorts, spierpijn en zo ontzettend moe. Ik baal er zo van :cry: Hopelijk voel ik me morgen weer helemaal goed. Ik snap ook echt niet waarom.

3. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.007
    113
    Dat het verlengen mis gegaan is in het systeem. Van ben en nummer behouden als nummerbehoud gezien is. Ze nu mijn nummer naar een andere simkaart moeten zetten en ik 5 dagen telefonisch niet te bereiken ben.. alleen via wifi en whatsapp tijdens de wifi. Ik baal!

4. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    En kunnen ze tegen 'uitstel'?
    Onze oudste wist dit jaar ook niets, van broertje en zusjes heeft ze wat kleine cadeautjes ("rommeltjes") gekregen en we hebben gezegd dat als ze iets wist dat ze het mocht zeggen. 5-6 weken later (na haar verjaardag) zagen we op een facebook-groep een liggende skelter (rocker heette die geloof ik) en die wilde ze graag hebben, dus die hebben we alsnog voor haar verjaardag gekocht.
    Grappige was dat ze van het 'vakantiegeld' dat ze van oma kreeg, wel direct wist wat ze wilde; Beverbende.

Bij ons zoontje zijn we ooit wel eens naar de speelgoedwinkel geweest, hadden totaal geen inspiratie en hij wist zelf ook niets, maar toen wist hij het.
    Moet ook wel zeggen dat ik het voor ons zoontje nu meestal makkelijker vind om wat te verzinnen, hij vindt andere dingen leuk dat zijn zussen.
    En voor de jongste is het superlastig, die heeft "alles" al met twee zussen boven zich.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.152
    113
    Dat is dus probleem 1:roflmao: het is echt een poppenmoedertje dus dat zou makkelijk zijn. Maar dat waren de andere 2 meiden ook dus ja, dat ligt er inmiddels ook in overvloed.

Nr2 heeft het nu over een eigen tablet. Ze wilde heel graag een smartwatch maar die mogen ze op school niet meer om dus dat vindt ze nu onzinnig. Tablet zijn we over aan het nadenken.

Nr3 is ook lastig, geen uitgesproken voorkeur voor iets.

Uitstel zal voor de oudste 2 wel kunnen, voor de jongste niet, die wordt 4. Kleine kadootjes lukt wel, kleurboek, stiften, drinkfles voor school...

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik heb een boek gekocht van 21 euro en op de markt zag ik hem voor 4 euro liggen :cry:

7. Consuminderma

Consuminderma Bekend lid

27 apr 2024
    870
    609
    93
    Kun je de eerste niet meer terugbrengen?

Ik koop wel eens boeken dubbel, ook wel first worldproblem...gaat dan wel altijd om tweedehadus de achade valt dan wel mee.

En mijn andere 'probleem': de boekenkasten hier in huis zijn bijna allemaal vol. Alle 18...:oops: Er staat nu nog een tas met afgeschreven informatieve kinderboeken die een plekje zoeken. En soms is er wel ruimte maar in de verkeerde kast...

8. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Ik kan mijn bikini nergens vinden.
    Zijn nu op vakantie, maandag of dinsdag naar het zwembad geweest, aan het rekje laten drogen. Gepakt toen ie droog was... en toen ???
    Ik heb geen flauw idee. Alles zit in de zwemtas, behalve mijn bikini. Kan me ook niet herinneren wat ik er mee heb gedaan, vast ergens neergelegd omdat een kind wat vroeg, of bedacht dat een andere plek handiger was omdat ik de dag erna niet mee ging naar het zwembad. Of misschien waren de anderen (met zwemtas) weg toen ik de bikini van het rekje haalde. Zo stom dat je dat dan niet meer weet.
    Heb inmiddels (gevoelsmatig) al overal in de hele vouwwagen gezocht, inmiddels wel de (reserve)zwembandjes gevonden, maar bikini nog steeds niet.

9. Korenbloem86

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Kom er nu net achter dat zoon vannacht in bed heeft geplast, dus zoektocht naar de bikini gestaakt en nu maar een luchtbed (etc.) schoonmaken.
    Echt zo fijn dat hij dat even zegt 's ochtends, dan had de boel al een tijd kunnen drogen.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Niet voor mij maar voor die mevrouw wel denk ik. Ik sta in een wijk te wachten op mijn man in de auto. Komt er net een vrouw ook achter mij parkeren, ze zegt vind je het erg ergens anders te parkeren en je staat voor mijn huis daar willen wij staan. Ik heb totaal geen zin in om hier iets van te zeggen na een lange werkdag. Het sneue is gewoon dat het dus alleen mijn auto is qua afstand wat ze van haar huis stond, ze stond pal achter mij:roflmao:

Rizzoli en Robijn89 vinden dit leuk.
  11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Dat vind ik dan weer gedoe. Heb mezelf maar gewoon een ander boek van 4 euro cadeau gedaan :roflmao:

Consuminderma vindt dit leuk.
  12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    O maar dat is wel echt heel vervelend.
    Zo ben ik ooit mijn bikini broekje kwijt geraakt op vakantie, ook nooit meer terug gevonden.

Ik hoop dat je hem snel vind!

13. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Mijn dochter had een gigantisch eerste wereld probleem. Want ze vond alles op haar bord lekker. Dus kon ze niet kiezen waar ze mee zou beginnen... Na 40 minuten koos ze (zelf) voor de rode paprika, waarop een gigantisch tranendal volgde .. want ze was liever met de gele paprika begonnen.

NiVa0230, Zxcvb, Rizzoli en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina