Even een tip... koop geen firstsounds dopler.. Ik begon al aan mezelf te twijvelen en een beetje ongerust. Met 8 weken en 5 dagen een mooie hartslag gezien en gehoord op de echo, kocht ik via marktplaats een firstsounds dopler. Waarschijnlijk dus een 2e rangs dopler merk want met 11 weken hoorde ik niks, 12 weken niks, 13 weken niks...en nu bijna 14 weken besloot ik even te googlen op firstsounds en vind alleen maar negatieve reacties! NIET kopen dus! :x Iemand nog een angelsound te koop voor mij?
oh jeetje wat naar, dan schrik je je ook kapot! ik heb zelf ook een angelsounds. voor 30 euro op marktplaats gekocht, super ding!!! kon met Sam het hartje al met 9 weken horen, ook opgenomen toen moest wel erg lang zoeken, maar 100% zeker dat dat m was!!! werd ook elke week duidelijker.... heel leuk
ik lees vaak hier dat mensen een miskoop doen met dit soort dingen, ik heb die van mij via deze site gekocht. een angelsound en hij werkt echt geweldig! koste maar 30 euro en je kreeg de gel erbij dus misschien een tip voor iedereen
Ik heb deze gekocht http://www.jumper-med.com/admin/ewebeditor/UploadFile/2008422141640713.jpg maar mijn god... De volgende dag kon ik niet lopen dus nooit meer gedaan! Me spiertje was daardoor gespannen... Maar ik hoef het niet meer te horen, manlief hoort nu de hartslag als hij met zn hoofd op me buik ligt.. En mocht je het gebruiken, gebruik het niet elke dag.. Dat raad de vk echt sterk af!
ik heb dezelfde gekocht..ook een angelsound..nergens last van en hij werkt perfect! ik heb hem gekocht toen ik 11w 2d was en met 11w3d heb ik het hartje thuis kunnen vinden...prima dus! ik gebruik hem ook niet elke dag, maar 1 of 2x per week.. ik denk dat het wel vertrouwd is, anders zouden ze hem ook niet verkopen, ik denk dat de vk het ook wel afraad omdat sommigen het hartje nog niet kunnen vinden, waardoor sommige vrouwen wel in de stress kunnen raken, wat weer niet goed is voor je kleintje...