mmm ik heb nu zo'n avent flessenwarmer gekregen met een party flessen van de hema die brede met vogeltjes errop,maar die passen alleen als je die blauwe rand uit de verwarmer haalt.me man denkt dat dat wel kan,ik weet niet zeker,iemand die het wel weet? HAPPY NEW YEAR!
het lijkt mij van niet want dan staan die flessen toch recht op het verwarmingselement? Lijkt mij dat die flessen dan gana smelten aan de onderkant. De flessenwarmer is super (ik heb hem ook) enigste nadeel is idd dat er alleen aventflessen in gaan en potjes.
nou dat is het hem juist,want het verwarmings element zit onder een andere blauwe ring,de buitenste kan er gewoon uit zonder dat het element bloot komt te liggen....
Volgens mij kan het wel hoor (en als ik mij niet vergis staat het ook ergens in het boekje)..... Het verwarmingselementje zit immers onderin het apparaat (onder de "witte bodem"). Effe checken in het boekje (zal ik morgen anders ook wel even doen).
Staat in de gebruiksaanwijzing: het blauwe mandje kan verwijderd worden voor het verwarmen van flessen van andere merken.