Gezocht! Buurpoes van Woezel en Pip 35 cm. Overal niet meer leverbaar, maar m'n meisje zou het zo leuk vinden, vandaar dat ik het zo probeer. Liefs
Ze zijn er gewoon helemaal uit. Ik had gemaild naar de W&P webshop, maar daar waren ze niet echt behulpzaam..
@Chan Daar staat 'ie uitverkocht dus dat schiet ook niet op voor Amore. Ik heb hem nog niet zo lang geleden wel gevonden via zwangerschapspagina dus wie weet lukt het jouw ook zo! Heb zelf eerst op MP gezocht, maar daar was de grote buurpoes ook niet te vinden. Hij wordt ook niet meer gemaakt en de laatste levering aan winkels was al heel lang geleden dus via die weg heb je geen kans meer om hem te vinden. Ik duim voor je.
Bedankt voor het duimen. Lastig hè dat ie eruit is en er geen indicatie is wanneer die weer komt.. Is je kindje er blij mee?
Mijn 2 binkies (2,5 en 4,5) vinden Buurpoes en Woezel en Pip super. Of de jongste het straks net zo leuk vind weet ik nog niet. Vast wel, maar die moet eerst nog geboren worden. Zie banner Heb Woezel, Pip en Buurpoes in de grote en kleine uitvoering.
@velobabe, haha niet op gelet ook de laatste loodjes dus @chan, Hahaha Thx. Nee op dit moment maakt de maat mij niet meer uit en ben ik blij met alle buurpoezen
mijn vriendin heeft1 dacht ze weet ze niet 100% ik hoor dat deze week van der of ze hem nou heeft of niet en vind zo dom van de site van woezel en pip dat ze niet meer maken
hy, vriendin van mij heeft hem 2x nog helemaal nieuwe ze verzameld alles van woezel en pip want probeert al 2 jaar zwanger te raken en lukt er niet dus nu doet ze alles wat ze te veel van heeft weg eigenlijk wil ze die 2 niet weg doen aangezien ze zo moeilijk te krijgen zijn zij ik tegen der maar ze wil ze wel weg doen alleen wil ze dan wel gewoon de prijs die zij toen betaalde er voor hebben dus of dat niet erg is
Dankzij Chantal er een van 18 cm besteld op deze site: Toyszone Hier hebben ze ze dus nog wel! Vandaag binnen gekregen