bekleding easybob autostoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babs1980, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    ik heb even een vraagje. Wij hebben een easybob autostoeltje (hebben we gekocht toen we zwanger waren van de 1e) en deze willen we straks ook graag weer gaan gebruiken.
    Alleen ik vind de bekleding niet echt mooi meer, is behoorlijk verkleurd door de zon e.d.

    Nu vroeg ik me af of iemand hier weet waar je bekleding kunt kopen voor easybob autostoeltjes, en wat dat eventuuel zou kosten.

    alsvast bedankt voor jullie reacties

    groetjes barbara
     
  2. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    bij koeka verkopen ze maxi cosi hoesjes van badstof!zijn errug leuk.en volgens mij vrij universeel!
     
  3. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    infromeer even bij een babyzaak, ze moeten dat waarschijnlijk toch bestellen... maar die kunnen je een goede prijs geven.
     
  4. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    ja heb ik al gedaan, maar het probleem is dat het merk easybob eigenlijk niet meer bestaat. die zijn overgenomen door een ander merk, en die autostoeltjes zijn een heel ander model.
     
  5. milou

    milou Niet meer actief

    ik heb ook een easybob met een niet leuk motiefje. die wilde ik gewoon gaan verven met dylon. en dan maar zwart. erger dan nu kan het niet worden en als de kleine erin zit, is er weinig van de bekleding te zien. idee?
     
  6. Boterkoek

    Boterkoek Bekend lid

    19 apr 2006
    818
    0
    16
    Een bekleding van het merk maxicosi, zo'n badstof hoes, past er denk ik ook prima omheen! en anders gewoon erafhalen en proberen te verven, erger kan het niet worden!
     
  7. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    Bedankt voor de tips!
    Ik ga eerst eens kijken voor een hoes van een maxi cosi, en anders kan ik inderdaad altijd nog verven
     
  8. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi,ik kwam ze net ook nog bij de prenatal tegen die badstof hoezen voor een auto stoel,en heel erg betaalbaar!geloof 12 euro ofzo voor een maxi cosi maat!
     
  9. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Yep, ik heb een 2e hands maxi-cosi gekocht en vond de bekleding ook maar zo,zo.
    Ik heb bij de Prenatal een universele autostoel hoes gekocht.
    Was inderdaad iets van 12 of 14 euro.
    Het is een hoes van badstof en ik heb hem in Lime kleur maar ze hadden nog meer kleuren.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina