ik was zaterdag met manlief kinderwagen shoppen,en een verkoper wist on te vertellen dat de first wheels gemaakt word door de bugaboo fabriek,dus dat de kwaliteit gelijk is ,en het design daarrom zo op elkaar lijkt.......nou lijkt mij dit een raar verhaal,maar ben toch benieuwd of meer mensen hier wel eens over gehoord hebben?!
Het zou me niets verbazen eigenlijk, allebei de wagens zijn van Nederlands ontwerp. Wellicht dat ze met deze wagen een grotere doelgroep bereiken. Ik vind hem wel geinig maar de Bug vind ik mooier en wat meer stabieler ogen..
Hoi, Ik heb zelf de first wheels gekocht,wat ik nog weet wat de verkoper zij is dat hij hetzelfde is als de bugaboo maar wel de helft goedkoper. Ik vind hem zelfs mooirer dan de bugaboo.Wij hebben de paarse.Ik heb er alleen nog weinig ervaring mee,ik ben pas over 2.5 week uitgerekend
IK had het even geprobeerd in de winkel maar kreeg de rem echt niet meer los. Rem schijnt heel moeilijk los te gaan dus wel vervelend.
Kwa kwaliteit zit er wel duidelijk een verschil in maar goed dat is logisch als je ook naar de prijs kijkt.. Ik heb er nog nooit van gehoord dat het uit de zelfde fabriek komt.. Wel die Joolz ofzo dat die van firstwheels is..
Het zou kunnen maar lijkt me niet, anders stond het wel op hun website, ik zou gewoon naar bugaboo mailen.