firstwheels gemaakt door bugaboo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik was zaterdag met manlief kinderwagen shoppen,en een verkoper wist on te vertellen dat de first wheels gemaakt word door de bugaboo fabriek,dus dat de kwaliteit gelijk is ,en het design daarrom zo op elkaar lijkt.......nou lijkt mij dit een raar verhaal,maar ben toch benieuwd of meer mensen hier wel eens over gehoord hebben?!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    mmmh...vind m wel mooier als de BUG eigenlijk..

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het zou me niets verbazen eigenlijk, allebei de wagens zijn van Nederlands ontwerp. Wellicht dat ze met deze wagen een grotere doelgroep bereiken.

Ik vind hem wel geinig maar de Bug vind ik mooier en wat meer stabieler ogen..

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Zou kunnen hoor. De Maxi Taxi en de Quinny komen ook uit dezelfde fabriek...

5. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Hoi,

Ik heb zelf de first wheels gekocht,wat ik nog weet wat de verkoper zij is dat hij hetzelfde is als de bugaboo maar wel de helft goedkoper. Ik vind hem zelfs mooirer dan de bugaboo.Wij hebben de paarse.Ik heb er alleen nog weinig ervaring mee,ik ben pas over 2.5 week uitgerekend

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    IK had het even geprobeerd in de winkel maar kreeg de rem echt niet meer los. Rem schijnt heel moeilijk los te gaan dus wel vervelend.

7. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Kwa kwaliteit zit er wel duidelijk een verschil in maar goed dat is logisch als je ook naar de prijs kijkt.. Ik heb er nog nooit van gehoord dat het uit de zelfde fabriek komt.. Wel die Joolz ofzo dat die van firstwheels is..

8. Het zou kunnen maar lijkt me niet, anders stond het wel op hun website, ik zou gewoon naar bugaboo mailen.

Deel Deze Pagina