TIP! (maxi cosi/auto)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Senna, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Misschien weten jullie het al, maar wilde het toch maar ff vermelden,

    Als je met de maxi cosi op pad gaat (in de auto) en je hebt airbag voorin of wilt vanaf de bijrijderstoel de kleine in de gaten houden, dan kun je spiegeltjes kopen die je achterin de auto kan plakken en zo kun je dus je kindje zien ook als je voorin zit. :)

    Zelf ging ik in het begin achterin bij Luca zitten of we deden luca voorin (hebben geen airbag voor) maar dit vinden wij zelf veel praktischer, gewoon gezellig naast elkaar voorin en toch de kleine in de gaten houden.
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Welke spiegeltjes bedoel je dan, en waar plak je die??
    Ik heb nl wel een spiegeltje voor onder aan de achteruitkijkspiegel (zodat ik lisa daarin kan zien in haar autostoel, maar van die spiegeltjes die jij nu noemt heb ik nog niet gezien.
     
  3. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Die jij hebt ken ik ook, maar bij de maxi cosi zit je kindje met zijn gezicht naar de achteruit, en deze spiegeltjes (ziet eruit als een achteruitkijk spiegel) plak je dus aan de binnenkant van je achteruit en dan zie je je kindje in de maxi cosi zitten. Ik heb hem bij de halfords gekocht.
     
  4. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Bedankt voor de tip!!! Ik ga meteen bij Halfords kijken. :D
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik heb dat ook maar dan kan ik maar een gedeelte zien van Ewout alleen zijn voetjes... Niet zijn gezichtje... hoe doe je dat dan?
     

Deel Deze Pagina