firstwheels

Discussion in 'Zwangerschap' started by britt04, Apr 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. britt04

britt04 Nieuw lid

Feb 25, 2006
    3
    0
    0
    antwerpen
    hallo iedereen

ik wou graag eens weten of er iemand ervaring heeft met de firstwheels kinderwagen

groetjes britt

2. Mriek

Mriek Actief lid

Dec 1, 2005
    344
    1
    0
    Hé,

Ik zit toevallig met dezelfde vraag.
    Gisteren bij Halfords geweest en de wagen lijkt me wel praktisch en vergeleken met andere merken niet zo duur.
    Ben benieuwd of er ook mensen zijn die al wat meer ervaring met de wagen hebben, wij willen 'm waarschijnlijk wel kopen.

Mriek

3. Mriek

Mriek Actief lid

Dec 1, 2005
    344
    1
    0
    Hm... jammer dat niemand er ervaring mee had. Wij hebben 'm toch gekocht (of eigenlijk cadeau gekregen) en het lijkt ons een prettige wagen. Lijkt een beetje op de bugaboo geloof ik (maar dan wat eenvoudiger en véél goedkoper).

Groetjes Mriek

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
  5. Mriek

Mriek Actief lid

Dec 1, 2005
    344
    1
    0
    Hoi Mouschy,

Ik had jouw topic inderdaad ook al gelezen.
    Ben benieuwd hoe de wagen je straks bevalt als je er echt mee aan de wandel gaat. Moet nog 'n paar weekjes wachten en dan zal ik 'm ook uit kunnen proberen.
    Wij hebben 'm in knalrood!

Groetjes Mriek

6. britt04

britt04 Nieuw lid

Feb 25, 2006
    3
    0
    0
    antwerpen
    hoi

ik ga hem dan ook maar bestellen. was nog aan het twijfelen tussen de kleur maar ik ben toch verliefd geworden op dat lichtblauw. het is misschien geen practische kleur maar vind die geweldig.

groetjes britt

7. CarDani

CarDani Lid

Apr 27, 2006
    30
    0
    0
    Ik heb er ook een. Track Elite. Stoer ding en degelijk en loopt heerlijk.
    Ik vind alleen de reiswieg zo klein en ook vind ik dat die voetenzak niet zo lekker zit. Maar verder een prima wagen.

Heb er eerst wel problemen mee gehad omdat hij naar één kant trok. Omdat die voorwiel een dubbele is, moeten ze even hard opgepompt zijn, anders kan hij naar één kant gaan trekken.
    Verder ben ik er heel dik tevreden over. En ik vind het ook gewoon de mooiste. Nee dat is niet waar. Ik vind een echte ouderwetse kinderwagen gewoon het mooiste. :p

Groetjes,

8. Door

Door Bekend lid

Dec 7, 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik heb er ook 1, gekregen van mn zus toen ze hoorde dat ik zwanger was, dus heb al zes weken een gloednieuwe kinderwagen in huis staan....
    Ik vindt hem er leuk uitzien en hij rijdt volgens mij erg lekker...

Share This Page