Geboorte kaartjes bij bestellen zonder toestemming?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Anno niem, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hallo!

Ik had een vraag, vast een stomme, maar ik vraag me af of het mogelijk is dat bijv iemand anders onze geboorte kaartjes bij besteld?

(reden, schoonmoeder vind dat ZIJ ook moet versturen.. DUS niet)

En nu ben ik dus bang dat zij zonder onze toestemming gaat lopen bij bestellen.

Bedankt voor de antwoorden

Groetjes!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hmm volgens mij kan dat niet hoor

jullie hebben ze besteld dus jullie moeten dan ook toestemming geven voor bij bestelling

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hihi jij heb ook al zon mazzel met je schoonmoeder buddy ;)
    Doe je het via internet of via de drukker? Via internet moet je denk ik
    een inlognaam en wachtwoord gebruiken om te bestellen (als ze die niet weet, kan ze zelf niet bijbestellen) en als je het via de drukker doe, misschien even daar naartoe bellen en zeggen dat alleen jij of je partner bellen om de kaarten te bestellen..misschien rottig maar dan geef je haar geen spelling in ieder geval :)

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    lijkt me niet dat ze dat kan doen. jeetje ben ik blij dat ik geen schoonmoeder heb die dit kan doen vervelend lijkt me. suc6 meid. vind het trouwens ook niet normaal dat zij kaarten wil versturen het is toch niet haar kind?

5. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    t kan ook echt niet gekker he!

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    we hebben ze via een drukker besteld, dus denk dat ik morgen gewoon even bel voor de zekerheid..

T is echt te ziek voor woorden..

Maar ze zou het wel zelf betalen, Nou nee gelukkig, en toen ik dus zij dat ik het niet zon goed idee vond, had ik het weer gedaan... pfff ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier denken schoonmoeders volgens mij dat ze altijd alle recht hebben ofzo.

thanx voor jullie reacties in elk geval :)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Vraag me af waarom ze vind dat zij ook moet versturen?

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    uhhmm.. Omdat zij nog neven en nichten de heeft die in Zimbabwe wonen.
    Maar jah, wij hebben er voor gekozen om alleen "directe" familie en vrienden ed kaartjes te sturen, dus niet de neven en nichten van onze ouders. Omdat het einde dan zoek is.

én omdat wij die mensen niet eens kennen enzo.

Maar ik vind het prima als zij hun een blijk van geboorte of hoe het ook mag heten wil sturen, maar niet ONZE geboorte kaartjes uit haar naam versturen,
    Dan maakt ze zelf maar een kaartje dat haar kleinkind is geboren ofzo, heb ik geen probleem mee.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Dat is natuurlijk ook een oplossing voor haar, dan zeg je gewoon dat ze niet de "gewone kaartjes hoeft te sturen" maar laat haar lekker "ik ben oma" kaartjes versturen. Geef haar de link van www.geboortepost.nl dan kan ze lekker trots die kaartjes sturen naar iedereen die ze wilt. (En dan blijft ze ook van jullie kaartjes af, want ik vind wel dat dat iets van jullie is, en niet aan haar om die te versturen)

Ik zie geboortekaartjes ook wel een beetje als uitnodiging, en om nou heel de familie een "uitnodiging" te sturen... nee ik ben het met je eens dat het einde dan zoek is.

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Leuke site. Ik vind het een erg goed idee.
    Want ik kan me best in leven dat ze trots is ed.

Maar zo heb ik niet het gevoel dat ze het "ons" uit handen trekt.

Bedankt in elk geval ;)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Nou, mn vriend heeft gebeld (is iets tacktischer dan mij) en wonder boven wonder maakte ze dr geen probleem van,
    echt het er mee eens zijn is het ook niet, maar ook geen drama.. Gelukkig maar..

Bedankt voor de hulp!

Share This Page