Hallo, Wat ik me afvraag: hoe draag je een armbandje met een naam ofzo. Kun je die naam dan lezen vanaf je pols zeg maar of moet het armbandje andersom zodat je de naam goed kunt lezen vanaf je arm-kant? Dus m.a.w. aan welke kant komt de bovenkant van de armband: bij je pols of aan de arm-kant? Ik vroeg het me af want ik wil graag een baby-armbandje met naam voor ons dochtertje kopen. Groetjes, Hanna
Ik draag zelf een armbandje met me eigen naam, en die draag ik zo, dat als ik mijn arm gestrekt hou, ik mn naam op de kop lees. Andere mensen lezen hem dus goed.
bij dae heb ik allebei de kanten 1, van ouders en schoonma dus wou ze wel "gelijke rechten" geven dus ze draagt ze allebei, de een bij de pols en de andere bij de arm, maar had in erste instantie dat de naam vanaf gezicht kan af te lezen valt..
ik heb altijd dat als ik naar mijn arm kijk, de naam zie.. Heb em toch voor mezelf kocht niet voor een ander hahahahahaha
zoonlief heeft armbandje vanaf zn geboorte. deze is te lezen voor zichzelf als hij zou kunnen lezen met kruipen was t geen succes trouwens, zn hele naam is eraf gesleten. hebben vorige week eindelijk zn naam weer terug erop laten grafferen. zn naam staat er dus weer picobello op
Bij mezelf zou ik het doen zodat ik de naam kan lezen als ik mn arm strek. Bij mn dochter heb ik hem andersom, dus dat ik hem kan lezen als zij dr arm strekt. Er zijn geen regels voor hoor, het is wat je zelf het leukst vindt.