hoiiiii even een vraagje moet je alle kleertjes die nieuw gekocht zijn (dat zijn dus alle kleertjes) wassen voor je ze gaat gebruiken? en ik ben 23 weken zwanger wanneer kun je dat dan het beste doen?
Wij wassen ook alles voordat 'ie 't aankrijgt. Wel zo fris, aangezien je niet weet wat er allemaal mee gebeurt is voordat je het kocht.
ik hbe ook alles gewassen ook beddengoed enzo dat doe ik voor mezelf ook altijd je weet inderdaad nooit wat er allemaal mee gedaan is en wie het aangehad heeft
Ik had ook alles van te voren gewassen en gestreken. Nu was ik nieuwe kleren alleen nog maar, strijken heb ik geen zin meer in. Ik zou niet wachten tot je verlof, je weet nooit wanneer je kindje komt. Bij mij al na 1,5 week verlof!
Ik ben net klaar met alles wassen, heb alleen de lakentjes en hydrofielluiers gestreken, verder niet.
Ik heb ook alles gewassen. Heb niet gewacht tot mijn verlof. Elke keer als ik wat had gekocht ging dat gelijk de wasmand in. Dan was dat alvast klaar.
Ik heb ook altijd alles eerst gewassen, met neutral, schijnt huidvriendelijke te zijn voor baby's.. Deed 't al ruim voor de uitgerekende datum (had geen verlof namelijk), maar dan gewoon omdat ik het leuk vond om lekker weg te dromen bij die kleine kleertjes.. Zelfs strijken was leuk ! één keer heb ik 'n truitje niet gewassen, we waren 'n weekendje weg en bij prenatal 'n leuk knalroze truitje gekocht (zie avatar) en toevallig had ze al haar (reserve) kleertjes onder gespuugd dus ik deed haar dat nieuwe truitje maar gelijk aan.. Zij lekker kwijlen in bed en toen gaf het shirtje af op het hoeslaken ! Niet dat 't erg is van 't hoeslaken maar wat moest Demi daar dan wel niet van binnen krijgen.. Dus voortaan trek ik niets meer ongewassen aan !
zou het allemaal van te voren hebben gewassen tijdens mijn verlof, maar onze zoon besloot om met 35 wk en 2dgn al geboren te worden. Mijn vriend en mijn moeder hebben toen alles gewassen. Mocht er ooit een tweede komen zorg ik ervoor dat ik alles met 32/33 weken klaar heb.
ik ben begonnen met 33 weken en heb eerst de kleertjes gewassen en paar dagen erna de hydrofiele luiders en lakens (die heb ik ook gestreken)
Ik heb het meeste tussen de 35 en 37 weken uitgewassen. Dan had het niet de kans erg stoffig te worden. Maar dan lag het wel klaar als de bevalling mocht beginnen..
volgens mij ben ik de enige die de kleertjes niet heeft gewassen voor die tjd . Ik was mijn eigen kleren ook niet voordat ik ze draag. Wel natuurlijk de hydrofiele luiers gewassen. Dat deed ik toen ik verlof had dus rond 36 weken.
Waarom dan wel de hydrofielluiers? Die zitten toch juist in verpakking waardoor er in principe niemand aan kan komen? Ik ga de kleertjes wel wassen maar ik heb sterk mijn twijfels of het wel nodig is. Ik vind het nogal bullshit om panisch te worden vanwege het feit dat je niet weet wat ermee gebeurd is. Hydrofielluiers strijken vind ik al helemaal de grootste onzin die er bestaat (kom op, die dingen gebruik je niet voor de mooi, binnen 1 wasbeurt zijn ze alweer vies).
gelukkig ik ben niet alleen ik heb de luiers gewassen omdat ze dan beter drogen. Staat ook op de verpakking. Maar ze strijken, echt niet!