Fish Spa ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben benieuwd wie ervaring heeft met de Fish Spa ( met je voeten in zo'n bak met knabbelende visjes :D )
    Is er echt zo goed als ik overal lees?

Ik heb hele ruwe voeten, niet echt charmant, toch wel een eeltlaagje erop.
    En kan tig keer smeren, scrubben etc het is allemaal na 2 dagen weer niet meer te zien.
    Hoe zit dat met de vissen ?
    Of kan je dan net zo goed naar de pedicure?

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Je voeten zijn erna erg zacht :) alleen na een week was dat alweer helemaal weg bij mij ... Ds zou het niet zo snel nog eens doen :)

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Een heerlijk gevoel. Maar of het echt zo effectief is weet ik niet. Dan moet je het denk ik regelmatig gaan doen.

4. Trots mam

Trots mam Lid

26 dec 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor zo ver ik gehoord heb is het niet effectief.
    En nog zielig ook. De visjes zouden niet aan je voeten knabbelen als ze beter te eten zouden krijgen :D
    Denk dat je voor het verzorgen van je voeten en het verwijderen van eelt beter bij een pedicure terecht kan. Zij knabbeld ;) beter en het blijft langer effectief.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hmm hoopte juist dat de vissen me langer zachte voetjes zouden bezorgen dan de pedicure, ik hoopte op een week of 3/4 zachte voetjes te hebben maar dat blijkt dus niet echt zo.

twijfel twijfel, zag dat het een actie was nu een 30 minuten voor 15,- euro deze maand omdat ze 1 jaar bestaan
    maar als het na een paar dagen weer zoals voorheen is vind ik dat ook nog zonde van mn 15,- euro * zuinig he :D * haha

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Mss kun je beter zelf een paar van die visjes kopen? :p

Deel Deze Pagina