etiketten uit kleding?

Discussion in 'De babyuitzet' started by celia82, Nov 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hallo Dames:)
    Ik vroeg me eigen af of jullie etiketten uit kleding knippen?
    Het viel me op dat er best grote etiketten aanhangt hetzelfde geldt voor de hydrofielluiers.
    Het lijkt me zoiezo niet fijn voor de baby bijv in een shirtje

groetjes

2. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Tot nu toe niet gedaan, maar twijfel er over het wel of niet te doen. Lees even mee.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Bij sommige kledingstukken heb ik het wel gedaan want daar zaten zulke grote labels in.
    Kleine labeltjes heb ik erin gelaten.

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik laat de labels waar de maat in staat erin zitten, zodat -wanneer kleding te klein geworden is- de volgende eigenaar van de kleding weet welke maat 't is...

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, ik knip ze er soms uit, vooral die met die vervelende harde randjes. Vaak bij de Hema (van die reclames dat ze overal zo goed over na denken bij het ontwikkelen van hun producten ;)), die hebben in babykleren vaak keiharde rotlabels en in de kleding van volwassenen printen ze gewoon het label in de nek.
    Zelf kan zo'n label in je nek toch ook irriteren, dus bij zo'n kleintje ook, alleen kan die er niets van zeggen.

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik knip ze er allemaal uit.

Ik vind het sowieso raar, die reuzelabels in ieniemiene kleertjes ;)

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Nee blijft er hier gewoon allemaal inzitten. Nooit ergens problemen mee gehad en ze niet in haar nek zien zitten.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier doet oma het want die iiriteert zich er altijd aan. maar heb niet het idee dat ze er last van heeft

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Ik laat ze er ook altijd inzitten. Heb nog nooit meegemaakt dat mijn kinderen er last van hadden.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    ik heb nog nooit gemerkt dat mijn dochtertje er last van heeft?

11. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

Apr 16, 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Er zijn al best wat merken die de etikketten er of niet in doen of op een andere plek. Top! Ook merken die het in de stof zetten ipv een extra stukje stof.

Maar goed, dat was de vraag niet :D. Ik knip alles eruit waarvan ik denk dat het vervelend is. Vaak zie je ook wel een rood plekje als het irriteert, dan ben ik dus te laat maar is het voor de volgende keer in ieder geval opgelost.

Share This Page