mutsaerts Transaction of Trans4mer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juul76, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Wij zitten te twijfelen tussen het kopen van een mutsaerts Transaction (4 wielen) of een Trans4mer (3 wielen). Weet iemand wat het verschil tussen deze 2 wagens is? (afgezien van het aantal wielen...) Klopt het dat de trans4mer een nieuwer model en dus lichter en kleiner opvouwbaar is?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ik vind 4 wielen stabieler. Zeker als je tassen enz eraan hebt hangen.

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik weet niet niet of er meer verschillen zijn dan de stabieliteit.
    ook wij hebben hierom de mutsy 4 rider gekocht.

succes.

groetjes susanne

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ja maar de mutsy 4 rider en de mutseart transaction zijn ook weer verschillend van elkaar

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    geen idee, sorry meid

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb de trans4mer en ben daar zeer tevreden over. Tassen kun je er zowiezo niet "aanhangen", ik zou niet weten waaraan. Daar gebruik ik het boodschappenmandje onderin voor en heb een extra netje eraan gehangen. Hij rijdt lekker licht en het wiel blokkeerd niet, wel zorgen dat het dubbele voorwiel goed hard opgepompt is. Als ze slappig zijn dan wil het wiel wel blokkeren. Verder redelijk goed inklapbaar, ik haal wel het voorwiel eraf als ik hem in mijn auto leg, anders past hij niet (wij hebben een Renault Scénic). Voorwiel eraf halen is fluitje van een cent, dus niet lastig ofzo. Dus al met al een hele fijne wagen...

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb de Transaction en ik vind hem heerlijk rijden,ben er echt heel blij mee.

8. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb ook de trans4mer en ik ben er ook zeer tevreden over. Hij rijdt heerlijk, is lekker licht en ik vind hem ook makkelijk in- en uitklapbaar.
    Kortom: een prima wagen!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb ook de Transaction met 4 wielen, alleen kan ik nog geen ervaring uitwisselen... De wagen staat nog boven te wachten! ;)

10. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    bedankt voor jullie reacties!
    Het is uiteindelijk de transaction geworden. Gardo had daar een goeie aanbieding voor! En aangezien jullie over beiden enthousiast waren, is dus de vier-wieler het geworden.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb gisteren de Mutsaert TransAction binnengekregen, proefritje door onze woonkamer beviel prima! Maar voor de echte ervaring moet ik nog 4 maandjes wachten ;)

Ow, heb je wel de juiste kleur op laten schrijven, anders overkomt jouhetzelfde als ik ;) (Zie topic kinderwagen binnen, maar..)

12. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    oei, da's niet zo mooi Ozgul! Ik heb het ooit met een bed gehad, echt ellende. Weet jij veel wat de vakkundige term van die kleur is, toch?

Maar ik heb een showmodel meegenomen, en hij staat dus al bij me thuis! Was een actie bij de gardo; showmodel voor 350, compleet. Meteen meenemen. Wel zo lekker, hoef ik geen maanden te wachten! én ik weet zeker dat ik de goede kleur heb!

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mooi dat je al geslaagd bent. Ik heb zelf ook de 4-wieler. Bevalt uitstekend. Toch stabieler dan een 3-wieler. En omdat ik bijna altijd 1 van de honden mee heb, is dat wel zo prettig.

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Wij hebben de Trans4mer gekocht (2e hands, compleet voor 130 euro) en ik vind hm lekker licht rijden en erg wendbaar.
    De reiswieg heb je er zo af en als je het eenmaal door hebt is inklappen ook een eitje!

Racebabe

Deel Deze Pagina