Hoeveel luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danny, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny

Danny Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik wil straks graag pampers gaan gebruiken maar nu vraag ik me af hoeveel pakken luiers ik in voorraad moet hebben voor de geboorte en van welk type?
    Hoe hebben jullie dit gedaan?

Liefs Danny

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehm ik heb 3 pakken pampers new born gehaald. Is voor anderhalve week zeker genoeg. Maar ik hoor hier dat ze al snel overstappen naar een grotere maat. Vandaar die 3 pakken en niet méér.

3. Niet meer actief

ik had zelf 1 pak gekocht en in de blije doos van prenetal zit ook 1 pak. Nou dan heb ik eerst wel even genoeg en anders kan ik altijd bij halen ;)

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik kan jullie aanraden om ook een pak prematuur luiers te halen. Deze hebben ze bij het Kruidvat. Kosten rond de 4 Euro. Zeker voor de eerste dagen is dat heel fijn. Pampers nr 1 zijn dan nog erg groot. Mijn zoontje heeft ze zelfs 2 weken aangehad en nu hebben we nog AH eigen merk omdat pampers nr 1 nog groot is. Ik denk dat we daar weer over een paar weken aan zijn. Maat 2 van pampers had ik veel op voorraad gehaald, maar dat duurt nog wel even voordat hij daar in past.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat ligt er ook aan hoe groot je kindje is hoor...
    Ik zou ze niet op voorraad halen, je hebt ze nog snel genoeg laten halen door iemand.
    HEt kindje van een vriendin van me woog 4300 gram en 54 cm bij de geboorte, nou die paste echt geen premature luiers.
    Iman daarintegen heeft de eerste maamd premature luiers gedragen.

Haal niet teveel op voorraad, je man/vriend of iemand anders is snel nog even bij de drogist geweest!

6. Danny

Danny Niet meer actief

harstikke bedankt meiden.
    Nu weet ik tenminste een beetje wat ik in huis kan halen.
    Ik denk dat ik 3 pakken new born in huis haal, en mocht dit te groot/klein of te weinig zijn is er inderdaad zo nog bijgehaald.

Liefs Danny

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb zelf 1 pak gekocht en 1 pak zat in de doos van Prenatal.
    2 pakken vind ik wel genoeg, en als er nieuwe gehaald moeten worden heb ik genoeg mensen in de buurt die dat even kunnen doen.

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Je kan die newborn gewoon in de supermarkt kopen dus dat is snel genoeg gehaald dus ik zou echt niet meer dan 1 a 2 pakken in huis halen.
    Ons mannetje was zo groot bij de geboorte dat hij maar kort newborn aan heeft gehad, prematuur was voor hem zeker te klein geweest (4305 gram en 55 cm)

9. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb 2 pakken newborn, en dan nog 3 pakken maat 2: 3-6 kilo.

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik had niets gekocht, ik had 1 pak uit het prenatal pakket. Ze zijn zo gekocht, boodschappen moeten toch gedaan worden ;) Stel dat je een merk niet fijn vindt dan ben je blij dat je er geen 3 pakken van hebt liggen ;)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zo denk ik er ook over... Heb 1 pak newborn hier liggen uit het prenatal pakket en luiers zijn zo bijgekocht, je krijgt ze in zoveel verschillende winkels... En inderdaad, boodschappen moeten toch gedaan worden!

12. CHafie

CHafie Lid

26 feb 2007
    22
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    houdt er wel rekening mee dat je de eerste week en misschien wel eerste 2 of 3 weken(ligt aan het verloop van de zwangerschap) plat ligt en helemaal kapot bent misschien mag je zelf de deur niet eens uit. Dus is wel handig als iemand dat voor je kan doen zoniet is voorraad toch een beter alternatief.......

13. latoya1985

22 mrt 2007
    17
    0
    0
    ik had 2 pakken new born klaarliggen, (o.a. kruitvat)
    en een maat groter gepakt van pampers.....

14. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Of je koopt ze als ze in de aanbieding zijn, dat kan volgens mij ook flink schelen.

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ook ik heb 3 pakken newborn.
    En inderdaad, even de aanbiedingen in de gaten houden!

16. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
  17. missyb

missyb Niet meer actief

ik heb hydrofiel flanel en kantenklare luiers gekocht

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

op de volgende website staan ook nog alle aanbiedingen.
    Via een nieuwsbrief elke keer makkelijk overzicht in je mail

http://www.watkostenluiers.nl/

19. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    ik heb 3 pakken new born(2-5 kg) liggen en 1 pak maat S(3-6 kg)

Deel Deze Pagina