het is nog een poosje, maar heb er nu al zin in onze meid word over ruim 3 maanden 1 jaar en ben af en toe al aan het bedenken hoe ik het zal vieren! ik ga wel kaartjes sturen en vier het op een zondag middag... hebben jullie verder nog leuke suggesties voor de taart versiering uitnodiging hoeveel visite tijden etc... alvast bedankt Edit moderator: Verplaatst naar baby en dreumes. De lounge is voor alles bedoeld wat niet met baby's en kinderen te maken heeft.
hoi hoi spannend he het gaat ook allemaal zo snel wij hadden een nijntje taart bij de bakker gehaald we hadden de tijden van half 2 tot 18.00 we hadden slingers en ballonnen aan de deur had er zelf op geschreven op de ballonnen hoera youame 1 jaar we hadden uitnodigings kaartjes van nijntje
Wij hebben een foto taart van de hema Slingers van bumba en een paar van ajax De tijden die we hebben zijn van 12.30 t/m 17.30 Uitnodigingen hebben we van disney gekocht bij action We krijgen zaterdag zo een 50 a 60 man visite we vieren het in een zaaltje naast een grote speeltuin voor de kids.
Wij hadden voor haar eerste verjaardag een restaurant afgehuurd en daar het feestje gegeven , wel overdag want ik vindt een kinderfeestje hoort overdag het gaat om het kind tenslotte. We hadden een winny the pooh taart en natuurlijk alles versierd, ook kaartjes verstuurd van te voren. Tja wat nog meer, wij hadden vooral veel Turkse hapjes omdat het in een Turks restaurantje was en mijn man ook wat van zijn cultuur in het feestje wilde overigens hebben kinderen van die leeftijd geen dat ze jarig zijn. Gister haar 2de verjaardag gevierd en dat begreep ze veel beter, ook met kado's uitpakken ze vond het geweldig!
Hier nog net iets meer als een maand. Ik verstuur leuke kaarten via het internet. en maak zelf een taart. ik heb vorig jaar een mooi taartblik gekocht met happy birthday. verder maak ik nog wat losse taarten want de taart die ik maak is echt voor hem. Er komen veel te veel mensen om in 1 keer in ons huis kwijt te kunnen dus ik heb mensen op 3 verschillende tijden uitgenodigd. Merken hun niets van en is voor mij erg handig. slingers heb ik een tijdje terug gekocht bij de Bas. En wat mooie winnie the pooh slingers. verder voor op het kinderdagverblijf maak ik lieverheersbeestjes van eierkoeken. en dat was het wel een beetje tot nu toe. o ja ik heb wel een online verjaardagslijstje gemaakt omdat er nu al heel veel mensen vragen wat hij wil hebben. Dus dacht doe het maar zo
Volgens mij moet dit in een ander topic Steven's verjaardag hebben we in 2 dagen gevierd, op de dag zelf van 15.00-18.00 (lang zat). En op zondag zelfde tijd. Mensen konden kiezen wanneer ze wouden komen. Voor de kids had ik snoepzakjes gemaakt. Heb uitnodigingskaartjes laten maken bij een drukker, waren 1,- per stuk. Foto van baby Steven en van Steven bijna 1 jaar. Heb ook nog in de mail gezet wat Steven voor wensen had.
Young Flower: je hebt pb klinkt allemaal errug gezellig kijk er al helemaal naar uit! en zon lijstje online lijkt me erg handig... kun je de link op je uitnodiging zetten of is dat te hebberig
Ik heb zelf een twee foto's gefotoshopt, 1 van Kylian net geboren en 1 van Kylian toen hij 11 maanden was. Wij hebben het in 2 keer gehouden dus vrienden met kids voor de zaterdagmiddag en de familie voor de zondag. Voor de zondag hebben we wel op het kaartje gezet dat Kylian van 12 tot 2.30 uur ging rusten en dus niet aanwezig zou zijn. Verder hebben we slingers gehaald bij de action om de boel te versieren, ballonnen voor aan de deur. Een taart besteld bij de bakker en gewoon wat hapjes gemaakt naast chips en snoepjes. Voor de rest hebben we de dag laten lopen zoals het liep. Groetjes anita
Wij hebben het heel rustig gehouden, geen uitnodigingen want de mensen waarvan we wilden dat ze kwamen, weten toch wel wanneer hij jarig is. Ik heb zelf een t*ringhekel aan drukke verjaardagen met allemaal lui die je bijna nooit ziet. 's Ochtends kreeg hij een eigen verjaardagtaartje, en dat hebben we gefilmd. Het was voor hem net leuk zo, had niet drukker gehoeven. Voor een klein kind is het al snel druk, en hij krijgt er toch maar zo weinig van mee.
Hier nog 2 maanden en kan ook niet wachten! Ben het er ook mee eens dat te veel drukte niet leuk is voor zo'n kleintje (en het is uiteindelijk ZIJN dag ) Dus wij houden het ook klein. Maar ga wel uitnodigingen versturen omdat ik dat gewoon zelf heel leuk vind Hoop dat we dan lekker in de tuin kunnen (19 mei.. moet kunnen.. hoop ik) Wij zetten erop dat ze van 15:00 tot 17:30 welkom zijn.. vind ik lang genoeg voor Lars. En verlanglijstje weet ik nog niet of ik dat maak. Denk dat de mensen zelf maar moeten kijken wat ze leuk vinden om te geven. iemand nog tips met leuke cadeaus? we hebben zelf ook nog niks bedacht namelijk
Onze uk is aanstaande maandag al 1, we vieren het zondag, wat vliegt de tijd zeg ... Wij hebben alleen maar naar mijn nichtjes een uitnodiging gestuurd, die meiden zijn 10 en vinden dat leuk hihihih ... We hebben ook een taart besteld met zijn eigen foto bij de Hema ( zie de foto hieronder ) en we hebben slingers gekocht en ballonnen, word gewoon een echt feestje, want je word maar 1 keertje 1, en ja ik weet het je word ook maar een keer 2 en 3 en 4 enz enz maar zijn eerste verjaardag vind ik gewoon speciaal .... Dit is de foto die wij op de taart hebben laten zetten
Ik denk dat de verjaardag van onze zoon ook zo word. Hi die is de 18e mei jarig. tips: Wij vragen een zwembadje ( met oog op de zomer ) en bij het zwembad kunnen natuurlijk allemaal speeltjes gekocht worden
Zwembad is idd wel leuk! En doet me ook gelijk denken aan een zandbak.. das ook leuk Wat grappig dat hij de 18de jarig is. Wij vieren het wel de 18de want dat is op een zondag (maar dat zal je ongetwijfeld al weten )
heb ook iets leuks gezien net: http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... tID=143375 haha ook leuk lijkt me wel lachen! waar moet je aan denken met cadotjes op 1 jarige leeftijd
Hier duurt het nog wel even voor we Lotte haar eerste verjaardag vieren, maar weet wel hoe we dat gaan doen....In het vliegtuig op weg naar de zon! We gaan op haar verjaardag lekker een weekje op vakantie! En de visite mag komen als we weer terug zijn! Manytroubles
Wij hadden een bumbataart (slagroom) bij de bakker besteld, nog een vruchtentaart en een slagroomtaartje voor Jayson zelf. Ochtend was voor ons drietjes (en omdat hij nog slaapt van 10.30 tot 12.00 uur ongeveer). Alles versierd in Bumbastijl en van 13.00 tot 17.00 kwam de visite. Hebben hem gewoon lekker laten doen die dag en rond 16.00/16.30 gewoon voor zijn slaapje op bed gelegd. Was geslaagd.
hallo, Hier nog 2 maanden en ik kan ook niet wachten! Vind het gewoon super leuk. En wij houden het op een zondag middag. Wij gaan ook uitnodigingen versturen,wat voor zijn we nog niet uit. Wel hebben we al slingers gehaald van cars en balonnen. De taart bestellen wij bij de hema met een foto,omdat ik die erg mooi vind. Suc6 ermee Liefs Jessica
Joris is vorige week vrijdag 1 geworden. Wij hadden een klein maandje van te voren uitnodigingen verstuurd dat het feest was op vrijdag 21 maart van 15:00 uur tot 18:00 uur. En tips voor kado's, wij hadden als kadotip een envelopje op de uitnodiging laten zetten! Joris heeft al zoveel speelgoed en nu kunnen we allemaal speelgoed voor in de tuin gaan kopen voor de zomer ipv nog meer speelgoed voor binnen! Omdat Joris helemaal gek is van Bumba hadden wij er een compleet bumba feest van gemaakt. 3 soorten taarten met op alle taarten een bumba afbeelding. Een eigen knoeitaart (sonde, want hij knoeide totaal niet! Maar de taart is wel opgegaan), bumba slingers, raam versierd, bumba bordjes, bumba hoedjes voor de kinderen, en toen de gasten naar huis gingen kregen ze allemaal nog een bumba traktatiezakje met een bumba-bellenblaas en een foto van Joris! Het was in ieder geval heel geslaagd!